Kleine hotelsWeer vandaag31°19°

128 reviews over Hotel le Sicht in het Nederlands

nooit meer!

Astrid
19-6-2019

Hotel was gedateerd, nodig opknappen, buiten boel.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Prima voor een keertje, mooie ligging, mooi gebied

S. Immers
15-6-2019

Het is een gedateerd hotel, of positief kan je het nostalgisch noemen. Vriendelijk geholpen, hotelkamer kijkt uit op parkeerplaats, zijn ook plekken met prachtig uitzicht over het water. Na 09.45 is er niets meer te doen en te krijgen, terwijl het nog heerlijk aan het water zitten is. Ontbijt is wat je er van mag verwachten, hotelkamer is goed genoeg.

Gereisd Met partner in juni 2019

nooit meer, maar dat kan gelukkig ook niet meer

Ger van Hooijdonk
11-6-2019

Vorig jaar was dit hotel een verademing voor ons, het eten en de ligging voortreffelijk en we hebben er 5 volle dagen genoten. Onze verwachtingen waren dan ook hoog gespannen voor dit jaar. Helaas het eten was ronduit slecht te noemen vergeleken met vorig jaar tenminste de gerechten die wij kozen. Het onderhoud aan het de kamer en badkamer liet te wensen over. De wifi liet het na 2 dagen ook afweten en we werden met een lul smoes afgescheept over drukte op het internet. Volgens mij is dat gedeelte er uit gehaald door een monteur die tijdens het ontbijt het pand verliet. Toilet papier voor onze kamer was niet meer voorradig en dat moesten we met een andere rol doen die nergens op patste. Mijn e-mail naar de eigenaar op 17 mei met een serieuze klacht bleef onbeantwoord. Toen ik later las dat het hotel gesloopt zou worden werd mij veel duidelijk. Ze hadden dus maanden daarvoor al moeten sluiten.

Aanrader.

Cees van Houten
14-5-2019

Heerlijk eten, verse ingrediënten, goede wijn, prachtige locatie en mooi uitzicht, informele sfeer en service, persoonlijke aandacht. Indien er iets niet geheel in orde is dan snel en soepel opgelost.

Hans
20-3-2019

Prima hotel met prachtig uitzicht over het water. Mooie kamers. Lekker eten!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Heerlijk!

Jolanda kottier
4-11-2018

Meevaller. Had zoover gelezen en dacht waar komen we terecht! Gewoon prima kamer. Natuurlijk is er altijd wel wat, wat niet ok is. Bedden lagen prima. Maar wat een uitzicht en super mooie omgeving! Ligt afgelegen. Je loopt zo natuurgebied in. Prima ontbijt! Hebben een heerlijk weekend gehad!

Gereisd Met partner in november 2018

Nooit meer

Anne
10-9-2018

Goed: Uitzicht op de Ee, ontbijt Niet goed: Gedateerd hotel, dringend onderhoud nodig, losse dakpannen, losse tegels balkon, bladerend verfwerk, jong onervaren personeel, spinnenwebben, afspraken vooraf zijn niet nagekomen.

Gereisd Met partner in september 2018

Prima hotel geweldige ligging

Stekelenburg Hennie
5-9-2018

Wij hebben hier vandaan meerdere fietstochten gemaakt zeer gunstige ligging hiervoor. Kamer uitzicht op het meer zeer mooi . Personeel vriendelijk en behulpzaam ook al was het soms zeer druk bleven zij vriendelijk. Meerdere malen ook gebruikt gemaakt van het restaurant prima kaart. Prijs kwaliteit verhouding goed. Wat ook fijn aan dit Hotel is dat je voor een kleine vergoeding een bed erbij kan laten plaatsen top geregeld.

Nooit meer

Theo
20-8-2018

De kamers zijn , in iedergeval onze kamer, was erg vervallen en zeer klein. De kamer had alleen een dakraam die nauwelijks open en dicht ging, het rolgordijn was geraffeld en de raamkozijn was smerig evenals het raam. De deuren van de kast waren scheef en op het plafond was een lamp gemonteerd met alleen een peertje. De douchekop was kapot. Nog nooit z’n slechte kamer gehad. Om 19.00u krijgen we te horen dat de keuken om 20.00u zou sluiten. Dus moesten we zonder te douchen meteen gaan eten. Dat was ons van te voren niet verteld.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aardig hotel, balkon waardeloos!

Josch
5-6-2018

Aardig hotel. Eten is oké. Er werd ons aangeboden om een balkon bij de kamer te nemen Moesten 25 euro per nacht extra betalen voor een piep klein balkon. Konden 2 stoel en staan maar dan moest de balkondeur wel dichtblijven. Dus geen balkon nemen. Slaat helemaal nergens op.

• ZwembadJacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel le Sicht in Oudega, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel le Sicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.