Hotel le Sicht

Hotel le Sicht

119 reviews over Hotel le Sicht in het Nederlands

Aardig hotel, balkon waardeloos!

Josch
5-6-2018

Aardig hotel. Eten is oké.

Er werd ons aangeboden om een balkon bij de kamer te nemen

Moesten 25 euro per nacht extra betalen voor een piep klein balkon. Konden 2 stoel en staan maar dan moest de balkondeur wel dichtblijven. Dus geen balkon nemen. Slaat helemaal nergens op.

Nooit meer.

René
22-5-2018

De bediening was zeer langzaam. Ook wanneer je vroeg om geholpen te worden kwamen ze niet. Jong goedkoop personeel is de oorzaak. Uiteindelijk geholpen. Eten was okay.

Prima accommodatie en eten

Ruud
27-3-2018

Wij maakten gebruik van een Deal, 1x overnachting met ontbijt en 3-gangen menu. Mooie ruime kamer en badkamer. Wij hadden schitterend uitzicht op de Wijde Ee. Badkamer was niet heel erg schoon, maar voldeed. Zowel diner als ontbijt prima voor elkaar. Wij zullen zeker nog eens in de zomer terug komen en huren dan ook een sloep.

Een aanrader

Meindert van der Molen
15-2-2018

Een aangenaam verblijf in een sfeervolle kamer. Goed hotel gelegen in het voor Friesland zo kenmerkende landschap, wijds uitzicht over landerijen en water.

Goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Genoten.

Fam van der Plaats
27-10-2017

Hotel met prachtig uitzicht over het water. Ruime kamers. Heerlijk diner. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet.

Super, en aardige medewerkers

Familie Geerlings
18-10-2017

2 Uitstekende dagen gehad ( hartverwarmend arrangement geboekt) mooie kamers met uitzicht op het meer, prachtige omgeving om te fietsen. Goede keuken

Geweldig

Gerard en Clarie
10-10-2017

2 heerlijke dagen gehad ook genoten van de goede keuken

super

geert jonker
6-10-2017

1 nacht geslapen, was onderdeel van onze motortocht door friesland, goede betaalbare kamer en keuken.

prima verblijf

familie Weening
4-10-2017

We maakten gebruik van een bon van een Veilingsite. Dat zijn standaard kamers maar we kregen een upgrade ( tegen betaling) aangeboden, we komen terug in het voorjaar

Heerlijk

Gerard en Monique
28-9-2017

Een paar schitterende dagen gehad in Friesland, goede keuken ( gebakken paling is een echte aanrader) en leuke mensen in de bediening, voor herhaling vatbaar

We hebben een aantal aanbieders voor le Sicht voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel le Sicht in Oudega, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel le Sicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel le Sicht scoort een 7.95 uit 10 op basis van 120 reviews.