Hotel le Sicht

Nooit meer

Anne
10-9-2018

Goed: Uitzicht op de Ee, ontbijt

Niet goed: Gedateerd hotel, dringend onderhoud nodig, losse dakpannen, losse tegels balkon, bladerend verfwerk, jong onervaren personeel, spinnenwebben, afspraken vooraf zijn niet nagekomen.

Prima hotel geweldige ligging

Stekelenburg Hennie
5-9-2018

Wij hebben hier vandaan meerdere fietstochten gemaakt zeer gunstige ligging hiervoor.

Kamer uitzicht op het meer zeer mooi .

Personeel vriendelijk en behulpzaam ook al was het soms zeer druk bleven zij vriendelijk.

Meerdere malen ook gebruikt gemaakt van het restaurant prima kaart.

Prijs kwaliteit verhouding goed.

Wat ook fijn aan dit Hotel is dat je voor een kleine vergoeding een bed erbij kan laten plaatsen top geregeld.

Nooit meer

Theo
20-8-2018

De kamers zijn , in iedergeval onze kamer, was erg vervallen en zeer klein. De kamer had alleen een dakraam die nauwelijks open en dicht ging, het rolgordijn was geraffeld en de raamkozijn was smerig evenals het raam. De deuren van de kast waren scheef en op het plafond was een lamp gemonteerd met alleen een peertje. De douchekop was kapot. Nog nooit z’n slechte kamer gehad.

Om 19.00u krijgen we te horen dat de keuken om 20.00u zou sluiten. Dus moesten we zonder te douchen meteen gaan eten. Dat was ons van te voren niet verteld.

We hebben een aantal aanbieders voor le Sicht voor je op een rij gezet:

Aardig hotel, balkon waardeloos!

Josch
5-6-2018

Aardig hotel. Eten is oké.

Er werd ons aangeboden om een balkon bij de kamer te nemen

Moesten 25 euro per nacht extra betalen voor een piep klein balkon. Konden 2 stoel en staan maar dan moest de balkondeur wel dichtblijven. Dus geen balkon nemen. Slaat helemaal nergens op.

Nooit meer.

René
22-5-2018

De bediening was zeer langzaam. Ook wanneer je vroeg om geholpen te worden kwamen ze niet. Jong goedkoop personeel is de oorzaak. Uiteindelijk geholpen. Eten was okay.

Prima accommodatie en eten

Ruud
27-3-2018

Wij maakten gebruik van een Deal, 1x overnachting met ontbijt en 3-gangen menu. Mooie ruime kamer en badkamer. Wij hadden schitterend uitzicht op de Wijde Ee. Badkamer was niet heel erg schoon, maar voldeed. Zowel diner als ontbijt prima voor elkaar. Wij zullen zeker nog eens in de zomer terug komen en huren dan ook een sloep.

Een aanrader

Meindert van der Molen
15-2-2018

Een aangenaam verblijf in een sfeervolle kamer. Goed hotel gelegen in het voor Friesland zo kenmerkende landschap, wijds uitzicht over landerijen en water.

Goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Genoten.

Fam van der Plaats
27-10-2017

Hotel met prachtig uitzicht over het water. Ruime kamers. Heerlijk diner. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet.

Super, en aardige medewerkers

Familie Geerlings
18-10-2017

2 Uitstekende dagen gehad ( hartverwarmend arrangement geboekt) mooie kamers met uitzicht op het meer, prachtige omgeving om te fietsen. Goede keuken

Geweldig

Gerard en Clarie
10-10-2017

2 heerlijke dagen gehad ook genoten van de goede keuken

We hebben een aantal aanbieders voor le Sicht voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel le Sicht in Oudega, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel le Sicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.