Camping De Bearshoeke

22 reviews over Camping De Bearshoeke in het Nederlands

Mooi, rustig gelegen watersportcamping

Douwe63
11-8-2018

Leuke camping in een wat minder toeristisch deel van het Friese merengebied. Je kan hier prachtig zeilen, surfen etc op niet al te grote plassen. Ook mooie omgeving om te fietsen, bijvoorbeeld naar Heeg, Hindeloopen of Workum. Camping zelf is qua oppervlak niet groot. Dat geldt ook voor de plaatsen, het is soms wat dicht op elkaar. De sfeer op de camping is gemoedelijk. Vriendelijke eigenaresse. Enig minpuntje is dat er - als de camping volgeboekt is in hoogseizoen - weinig sanitair beschikbaar is.

Mooie camping,jammer van de recptie.

rutteman
28-5-2018

de camping is prima,uitstekend sanitair.

Bij aankomst bleek onze gereserveerde plek bezet te zijn.Een verwijzing naar een andere plek stond vermeld op de deur van de receptie omdat er zelden iemand aanwezig is.Ook deze plek was bezet.

De rekening is 3keer opgemaakt omdat deze niet correct was.

De beheerster weet niet hoe de voorwaarden van de actiecamping zijn

Hier al meerder malen geweest, heerlijk !

ineke
14-5-2018

Gemoedelijke sfeer, zowel op de camping als in het dorp. Alle voorzieningen onder handbereik. Heerlijk gelijk aan het water. Top !

Supersportief, gezellig en no-nonsense

G. Klein
8-11-2017

Echte watersport camping met de nadruk op sport. Dus zeilen en windsurfen. Des te beter de wind, des te meer reuring!

Prima en vriendelijk. Goede locatie

Cor en Hennie
25-6-2017

Prima (watersport)camping op een mooie plek direct aan het water. Zeer vriendelijke en behulpzame ontvangst met info over de omgeving. Sfeer was gemoedelijk. Sanitair goed en schoon, met af en toe een geurtje. Douches prima. Grappig en vriendelijk het bordje met 'Langzaam rijden. U. Jij. Ik.' Verder snapt iedereen hoe het campingleven werkt. Papier met verboden ontbreekt, net als slagbomen. Past allemaal in het vriendelijke plaatje. Leuk zwemstrandje. Heerlijke vaartocht met de fluisterboot door spannende slootjes en over de mooie meren. Dorp op loopafstand met aardige mensen. Kortom, prima verblijf.

Heerlijk plek om tot rust te komen.

Gemosath@gmail.com
23-6-2017

Watersport, wandelen en fietsen. En dan heerlijk ontspannen bij zonsondergang.

Lekker aan het water

Pleun
13-2-2017

Fijne camping aan het water. Genoeg te doen voor waterliefhebbers, zeilen, surfen, etc.

Camping is niet klein, veel caravans ook. Wij vielen met ons kleine tentje beetje in het niet. Velden zijn wel ruim. Genoeg te doen voor kinderen. Speeltuin, strandje, etc. Dorpje is op wandelafstand mee ijscoboer, supermarkt en restaurant. Sanitair is voldoende en schoon. Gedurende de week organiseer de camping wat activiteiten. Er is ook een overdekt honk voor tieners. Al met al prima dagen gehad.

Mooie camping. Behulpzame beheerders.

Bijke
27-7-2015

Zeer goede indruk, ondanks een volle camping toch een plek gekregen aan het water. Ook werd met behulp van verlengsnoeren stroom vanuit het washok geregeld. Door de beheerders snel en goed geregeld. Avonden rustig. Overdag was er drukte met kinderen en andere watersporters. We hadden de hond mee en die heeft lekker gezwommen. Surf school op de camping/ haven die goed met kinderen om wist te gaan.

Zeer goede keuze

Annemie en Ed Quett
10-7-2015

Bijzonder mooi gelegen camping direct aan het water. Gijs en Ida zijn super vriendelijk, hartelijk en behulpzame campingbeheerders.

Direct bij aankomst was Gijs direct bereid om bij hem thuis een krik te halen om mijn caravan waterpas te zetten. Verder geven ze veel informatie over de mogelijkheden Friesland te ontdekken. Wat hebben wij het 2 weken naar onze zin gehad. Zeker als afsluiting het dorpsfeest wat een keer in de 2 jaar gehouden wordt. Het was in een woord fantastisch en komen zeker snel terug.

Annemie en Ed

Zeer mooie plek aan het water

A
9-5-2015

Het is een mooie camping met goed onderhouden groen en natuur

De mensen zijn vriendelijk op de camping en toegankelijk

Het sanitair kan aandacht gebruiken ruikt niet altijd fris

Een groot voordeel is dat je met een minuut op het water kan zijn

Als je van Watersport houdt.

Het is een rustige camping waar verder niets te doen is ( geen disco en kantine ) dus lekker genieten van de rust.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bearshoeke in Oudega, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bearshoeke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bearshoeke scoort een 8.3 uit 10 op basis van 22 reviews.