Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

73 Reviews over De Bearshoeke

• 9Karin31-08-2022

Fijne camping!

Mooie camping, relaxte sfeer. Fijne eigenaar, die ons een mooie plek toewees. Sanitair netjes. Op het strand van de camping genoten van alle watersporters. Het dorpje Oudega op loopafstand bood een prima dorpswinkel en een aantal restaurants. Wij hebben een heel fijn lang weekend gehad!

• 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 05-09-2022

Dag Karin, fijn om te lezen! Graag tot een volgende keer op onze camping, Hartelijke groet, Team De Bearshoeke

• 9André van der Snee19-08-2022

Gezellige camping op een ideale plek

Wij hebben 4 dagen op deze camping gestaan met een camper. We hadden een ruime plek met alle basisvoorzieningen (water, afwasplekken, sanitair e.d.) in de buurt. De camping ligt heel mooi aan het Oudegaasterbrekken met haven, strandje, speeltoestellen, surfschool en recreatieruimte. Op loopafstand ligt het plaatsje Oudega met enkele restaurants en een dorpswinkel. Het eerste stuk van de weg/het pad over de camping is erg smal. Als je daar met een camper of caravan rijdt dan moet verder iedereen in de berm. We hebben prachtige fietstochten gemaakt naar o.a. Heeg, IJlst, Sneek, Bolsward en Workum. Allemaal binnen 15 km. Doordat de camping druk bezet was, was er soms een wachtrij bij toiletten, douches of afwasplekken. Het bekijken van video's via wifi was 's avonds vaak erg traag of niet mogelijk, waarschijnlijk door zeer intensief gebruik. Deze kleine minpuntjes worden echter ruimschoots goedgemaakt door alle pluspunten.

• 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 05-09-2022

Dag meneer Van der Snee, Dank voor uw mooie en uitgebreide review. Goed om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en (de omgeving van) het dorp Oudega (SWF). Het internet wordt steeds zwaarder belast, merken wij ook. Met de nieuwe glasvezelverbinding en een ruim datapakket hopen we onze gasten ook in de toekomst een goed WiFi netwerk te kunnen blijven bieden. Graag tot ziens in Oudega, Hartelijke groet, Team De Bearshoeke

• 8Lieke16-08-2022

Super!

We hebben afgelopen weekend (vr. 19/08 - ma. 15/08) met onze dochtertje van 3 jaar gekampeerd in de safaritent. Het was voor haar de eerste keer en het was geweldig! Wat een heerlijke tent met heerlijke bedden! De tent was goed schoon en alles was aanwezig. Er was een hitte golf gaan op dat moment, maar savonds koelde tent goed af. Je hebt de hele dag zon en dat maakt het lekker en warm. De camping was zelf ook super, mooie en fijn toiletgebouw en goede douches. We hebben lekker aan het strandje gelegen en in de omgeving leuke dingen gedaan! We komen hier zeker terug!

• 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 05-09-2022

Dag Lieke, leuk om te horen dat jullie fijn hebben verbleven in onze safaritent. Dank voor de mooie en uitgebreide review en we zien jullie graag weer terug in Oudega, Hartelijke groet, Team De Bearshoeke

• 9Sam Koopman16-08-2022

Heel prettige Camping!

Hebben hier 1 overnachting gehad met mijn 2 oudere zonen in een trekkershut waarin alles aanwezig is voor een verblijf (Geen toilet) maar deze is op zeer korte loopafstand! Hebben hier een heel prettig overnachting genoten en heerlijk 2 dagen gezeild in een polyvalk te huur dichtbij de camping ook is het een zeer rustige kampeerplek, voor herhaling vatbaar dus!! een 8.5

• 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 05-09-2022

Dag meneer Koopman, fijn om te lezen dat u het zo naar uw zin heef gehad op onze camping. Hartelijk dank voor uw mooie review en graag tot ziens in Oudega, Hartelijke groet, Team De Bearshoeke

• 9Dick E. te W.29-07-2022

Heerlijke vakantie gehad op een hele mooie camping

Heerlijke vakantie gehad op een hele mooie camping. Mooie ruime plekken. Toiletgebouw pas gemoderniseerd en mooi geworden. Wordt goed schoongehouden. Hele mooie ligging direct aan het meer: Aldegeaster Brekken. Regelmatig naar zeilwedstrijden gekeken. O.a. met oude pramen. Prima fietsmogelijkheden in de omgeving. Lopend naar het dorpje om een terrasje te pikken of een lekker hapje te eten. Hele leuke en enthousiaste eigenaresse. Stond altijd voor je klaar.
    Was soms ook aanwezig bij één van de prachtige zonsondergangen. Knap zoals de camping de camping runt. Kortom een heerlijke vakantie. Geen minpunten ontdekt.

• 9Dick E. te W.29-07-2022

Prima vakantie in Oudega aan de Friese meren

Heerlijke vakantie gehad op een hele mooie camping. Mooie ruime plekken. Toiletgebouw pas gemoderniseerd en mooi geworden. Wordt goed schoon gehouden. Hele mooie ligging direct aan het meer: Aldegeaster Brekken. Regelmatig naar zeilwedstrijden gekeken. O.a. met oude pramen. Prima fietsmogelijkheden in de omgeving. Lopend naar het dorpje om een terrasje te pikken of een lekker hapje te eten. Hele leuke en enthousiaste eigenaresse. Stond altijd voor je klaar.

Eigenaar, 02-08-2022

Dag Dick, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling van de camping. Graag tot de volgende keer in Oudega! Hartelijke groet, Team De Bearshoeke

• 10Derk Siebbeles04-07-2022

Heerlijke camping

Super plek, goede uitvalsbasis voor een watersport vakantie. Mooi onderhouden camping, schoon en netjes. Goed toiletgebouw en leuk dorpje. Komen zeker nog eens weer!

• 10Staat v/h sanitair

Eigenaar, 07-07-2022

Dag meneer Siebbeles, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van onze camping! Graag tot de volgende keer in Oudega, Met vriendelijke groet, Team De Bearshoeke

• 7Willem en Lineke Brinkman21-06-2022

Zeker nog een keer weer

Als je van watersport houd is dit vooral een geweldige camping .

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 27-06-2022

Dag familie Brinkman, dank voor uw beoordeling van onze camping. Laat ons vooral weten hoe we van een 7 nog een hoger cijfer zouden kunnen maken wat u betreft. Graag tot ziens in Oudega, Met vriendelijke groet, Team De Bearshoeke

• 9Jolanda11-06-2022

Fijne camping aan het water

Mooi gelegen camping aan het water. Vriendelijk ontvangst, goede sfeer op de camping. De dorpswinkel en restaurantjes zijn op loopafstand. Sanitair is prima, ondanks volle camping met de pinksterdagen, was het steeds schoon. 4 minuten voor de douche is wel een uitdaging. Een minuutje langer zou wel fijn zijn. Bij slechter weer is er een recreatieruimte, dankbaar gebruik van gemaakt tijdens de regenachtige avond. In de omgeving kun je mooie fiets -en wandeltochten maken. Kortom prima plek om te vertoeven.

Eigenaar, 15-06-2022

Hallo Jolanda, fijn dat je het naar je zin hebt gehad bij ons en dank voor de complimenten namens ons schoonmaakteam! Graag tot een volgende keer, groet, Team De Bearshoeke

• 9Robert08-06-2022

Heerlijk verblijf

Heerlijke plek om met je gezin aan watersport te doen: surf school, boot verhuur, dorpswinkel, restaurants, mooie camping, vriendelijk.

Eigenaar, 10-06-2022

Hallo Robert, dank voor je mooie review. Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad! Graag tot ziens in Oudega. groet, Team De Bearshoeke

Camping De Bearshoeke info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (10)

• CafeNiet beschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar