Camping De Bearshoeke

• 6.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

33 reviews over Camping De Bearshoeke

• 8Pleunemans15-08-2020

Fijne camping aan het water

We komen al een aantal jaar op deze camping. Ligging is mooi aan het water met een fijn strandje. Voor de kinderen is dit een ideale camping: zand en water! Het meer is een groot stuk ondiep, dus dat is ook fijn. Speeltuin is leuk en er wordt om de dag een leuke activiteit voor de kinderen georganiseerd. Voor watersporters is dit een perfecte camping. Zeilen, windsurfen, suppen. Zwemmen naar de overkant kan ook prima. Wij vinden het altijd fijn om hier te zijn. Oudega zelf is ook een leuk dorpje met supermarktje, pizzeria en snackbar. Het is geen grote camping, maar het is in de avond nog wel lang luidruchtig met kinderen en tieners. Het sanitair is aan vernieuwing toe. Het ziet er nog prima uit, maar de waterdruk in de douche wordt elk jaar lager, de temperatuur is niet zelf regelen en het kost muntjes. De wc-knoppen zijn onhandig en spoelen niet altijd goed door. Er zijn ook trekkershutten, prachtig gelegen (ook aan vernieuwing toe).

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 5Anoniem12-08-2020

Leuke, maar bomvolle camping met matig sanitair

Fraai gelegen camping in mooi Fries dorpje, aan prachtig meer. Maar door veel te veel gasten (hele jachthaven en andere velden staan vol tenten op niet-officiële plaatsen) toe te staan, is de druk op sanitair te groot. Wachten op WC's, die er soms behoorlijk goor uitzien door zoveel drukte. Coronamaatregelen bestaan niet op overvol strandje. Positief: veel activiteiten voor kinderen. Jachthaven kent geen toezicht.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 7Anoniem21-07-2020

Genoten van het prachtige uitzicht.

Zeer vriendelijk ontvangen op de camping. We hadden een trekkershut. Vanaf daar heb je het mooiste uitzicht, over het meer met een prachtige zonsondergang. Lekker in het zonnetje, want er is geen mogelijkheid tot schaduw bij de hut. Dat is wel een nadeel als het warmer is dan 25 graden. Gelukkig was het dan niet, maar een parasolletje toevoegen zou een eenvoudige investering zijn. De camping is gezellig, er is een leuke gezamenlijke ruimte met boeken en een plek om te zitten/ spelen. Een echt minpunt (het enige eigenlijk) vonden wij het sanitair. Het was niet schoon, geen coronamaatregelen. Iedereen gewoon hutje mutje op elkaar bij de wastafels, want niets was afgesloten, geen limiet aan hoeveelheid mensen. Tip: Bij binnenkomst je handen kunnen ontsmetten, een spray in iedere toilet om zelf de bril schoon te kunnen maken. Met keycords werken die bezoekers buiten aan een haakje moeten hangen. Hangen er al 5, dan buiten wachten. Zoiets.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 9Rob12-07-2020

Prachtige camping

Mooie camping gelegen aan het water. Fijne ontvangst, schoon sanitair en mooie ruime plaatsen. Dit alles aan een meer met een eigen zwemstrandje. Wat wil je nog meer ?

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 8Ben en Corrie IJkhout09-07-2020

Zeer aangename camping

Mijn vrouw en ik hebben hier 14 dagen gestaan en is ons prima bevallen. We werden spontaan ontvangen door gastvrouw Ida en kregen in overleg een mooi plaatsje aangewezen . in de omgeving is het leuk om te fietsen, en je kunt een bootje huren of met een groepstocht meedoen. Een belevenis !! Kortom we raden het iedereen aan , en zoals de Friese veerman zegt, oant moarn

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Ellen03-07-2020

Mooie camping gelegen aan groot meer

We hebben hier een week in een cottage gelogeerd. Handig, omdat je dan alleen maar een koffer kleren mee hoeft te brengen. De Bearshoeke is een kleine gemoedelijke watersportcamping. Broodjes haal je in de plaatselijke supermarkt, slechts 5 minuten lopen. Sanitair is goed. Vanaf de camping hebben de kids leren surfen, bij de surfschool. We hadden een zeilboot gehuurd bij De Werf, en hebben deze boot bij de camping in haven gehad, s nachts. De eigenaresse is vriendelijk en heeft kennis van zaken. Kortom deze camping kan ik iedereen aanbevelen. Voor ons een dikke 9.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 9Mw. Goudriaan14-06-2020

Superfijne plek!

Wij waren een weekend in een trekkershut op de camping. Het was er heerlijk. Kleinschalig, vriendelijk, en een fantastisch uitzicht over het water. We hebben gezeild, gezwommen en gewindsurfd. We waren hier voor het eerst, maar is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 10Rik Joosten20-05-2020

Gezellige rustige camping voor watersporters

Rustige camping, ideaal voor ouders met kinderen maar ook voor watersporters die gewoon lekker willen zeilen of windsurfen. De wind staat doorgaans altijd gunstig, in die zin dat als een surfer pech heeft en niet terug kan komen aan het land dat hij uiteindelijk bij een rietkraag aanspoelt en door het water met zijn plank grotendeels terug kan lopen naar de camping. Maar de kans is groter dat een andere watersporter hem allang gezien heeft en hem te hulp komt schieten, want al die watersporters zijn één grote familie. In de beoordeling staat dat ik een 10 geef voor het zwembad, hiermee bedoel ik een 10 voor het meer :-)

• 10Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2018

• 2019
    3piet01-08-2019

nooit meer

ligging is fantastisch, strandje is op warme dagen onbruikbaar voor aankomde kleine zeilboten vanwege zwemmers. sanitair is voldoende , sávonds zeer rumoerig feestende groepen, s'morgends plaatselijke boeren die aan het werk zijn. wij hebben onze vacantie na een week afgebroken dik 2 weken was de bedoeling dat is de eerste afgebroken vakantie in 35 jaar. erg jammer dat er niet gehandhaafd wordt. geen restitutie geboden.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Dirry Dijk23-05-2019

Geweldig!!

Wat een fijne gastvrije camping...schoon..netjes...activiteit..en ook rust....aanrader!

• 10Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in mei 2019