Reviews over Oudebildtzijl

Rust...

Gast,
    2-5-2013

Gebruik gemaakt van de Witte Klok, erg vriendelijk ontvangen door de gastvrouw, ik was als regelmatig hotelbezoeker aangenaam verrast. Wat een verschil met andere overnachting plaatsen, in de buurt.

Het ontbijt was erg goed, veel en lekker.

Een comfortabele ruimte en leuk ingedeeld. Hier kom ik wel weer een keer terug.

Een oase aan het eind van de wereld

Privacy,
    6-8-2012

Wij kwamen hier moe, hongerig, warm en dorstig aan na een (te) lange fietstocht. Toen ook nog eens bleek, dat het enige, plaatselijke restaurant die dag gesloten was - dreigde bij ons het chagrijn. Maar toen verscheen Gea - de uitbaatster, die binnen no time al onze problemen oploste met een stralende, vriendelijke lach. Er was een prima restaurant op 2 km. Wij konden echter een fietstocht niet meer opbrengen. Geen probleem - Gea wilde ons wel even brengen (we waren gasten voor 1 nacht...) én ook weer ophalen! Toen ook het restaurant in Vrouwenparochie top bleek te zijn - sloeg ons chagrijn totaal om in absolute tevredenheid. Ook onze kamer in het hotel was een voorbeeld van doordachtheid met de meest gezellige zithoek van onze gehele reis, een prima bed, tv, complete keuken en douche/wc. Wel jammer van het altijd weer storende douchegordijn in het bad. 's Morgens kregen we een uitgebreid ontbijt gebracht, dat we konden nuttigen wanneer het ons uitkwam. Prima!

Ontdek het onbekende waddengebied "Het Bildt"

Maramee,
    20-4-2012

Ontzettend sympathiek ontvangst, zeer ruim appartement met alle gemakken voorzien, zoals een fantastisch koffiezet apparaat.

Wil je iets weten, of is er iets niet duidelijk, word je onmiddellijk geholpen en een heerlijk uitgebreid ontbijt op de kamer gebracht.

Super luxe.

Verassende plek

Jan,
    15-4-2012

Leuk logement. Goed ontvangen door vriendelijke gastvrouw. Mooi dorp met gastvrij cafe waar we eenvoudig maar lekker hebben gegeten. Aanrader.

Heel erg verrassend. Top

Nanno S. van der Wiel,
    20-2-2012

Het hotel of B&B ligt midden in het kleine dorp. Onder is een museum en koffie en theeschenkerij en een klein winkeltje. Aan de overkant ligt cafe/restaurant Het Graauwe Paard. Ook heel verrassend, gastvrij en goed (wij aten aan grote cafetafel met ook anderen). Grote kamer/appartement met badkamer met ligbad, gang, keukenblok met koelkast, magnetron, koffiezetapparaat, eethoek, zithoek en slaapgedeelte. Erg netjes. Leuk dfat de klok, ook snachts, je laat weten hoe laat het is. Klinkt vertrouwd ouderwets. Doen, over je heen laten komen en genieten.