Hotel Golden Tulip Tjaarda Oranjewoud

Hotel Golden Tulip Tjaarda Oranjewoud
9,1

10 tips over Hotel Golden Tulip Tjaarda Oranjewoud

Erika Hoogakker, 12-6-2017
Mooie wandel en fietsroutes.
K. de Ruig, 18-5-2016
Maak een mooie wandeling door het bos, langs de buitenverblijven van de Oranjes, naar Museum Belvedère.
loteling, 18-5-2014
huur een fiets (tiptop in orde) en vraag een fietsroute op maat.. voor elk wat wils :)

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Tjaarda Oranjewoud voor je op een rij gezet:

Wendy van der Voort, 14-5-2014
Bij het hotel zijn fietsen te huur en is er een kaart verkrijgbaar met fiets knooppunten. Heerenveen en Joure zijn leuke plaatsen om met de fiets naar toe te rijden!!! Het landgoed van Oranjewoud is ook de moeite waard om te voet te bezoeken.
corinne van wezel, 16-9-2013
Op ongeveer 25 km van het hotel ligt het natuurgebied "de weerribben", erg mooi om door te fietsen. (vertrekken vanuit bv Oldenmarkt richting Kalenberg)
Sander, 14-4-2013
Dagje Leeuwarden, bootjes kijken in Lemmer of Skutjesielen

RT, 24-2-2013
Neem je fiets mee. en goede wandelschoenen voor een boswandeling
Bert Bakker, 3-1-2013
Blijf eten in het Grand Café.
Aaldrik van der Wal, 9-8-2012
Dit hotel is zeker aan te raden voor mensen die van rust houden.
evy, 4-11-2011
Mas Rabell van Torres is een prima rode wijn ! (op brasserie kaart)