Hotel Golden Tulip Tjaarda Oranjewoud

Hotel Golden Tulip Tjaarda Oranjewoudsterstersterster

8.3Fantastisch

Nederland, Friesland, Oranjewoud

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Tjaarda Oranjewoud voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

117 reviews over Hotel Golden Tulip Tjaarda Oranjewoud

• 2019
    4Frank26-12-2019

Lekker gegeten heel erg slecht georganiseerd

Kerstbrunch gehad met tien personen. De zaal ging veel later open dan op de afgesproken tijd. Resultaat wachten in een bomvolle gang. Een maal in de zaal ging het niet veel beter. Ze hebben ons anderhalf uur laten wachten voordat we aan het buffet konden deelnemen en toen waren er veel dingen op. Schalen waren ruim een kwartier tot half leeg en werden dan mondjes maat bij gevuld. Deze houding veranderde niet nadat ik dit netjes had gemeld. Het eten wat niet op was was heerlijk. We hadden inkl drank maar bij het afrekenen werd de drank wel extra geteld. Nadat ik hier wat zei werd het wel weer van de rekening afgehaald.

Tjaarda Oranjewoud, Sales manager, 02-01-2020

Geachte Frank,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Wij stellen het altijd erg op prijs als onze gasten hun ervaringen met ons delen. Onze excuses dat u een negatieve ervaring heeft gehad. Graag nemen wij hierover contact met u op. Kunt u uw contactgegevens naar ons mailen? Alvast vriendelijk bedankt!

GOLDEN TULIP TJAARDA ORANJEWOUD Team reserveringen [email protected]

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Cor en Betty de jong16-12-2019

Prachtige omgeving, Heerenveen gezellige stad, hotel in Oranjewoud geweldig

Gereisd met partner in december 2019

• 6Francis01-12-2019

Dubbel gevoel

Goed hotel, mooie omgeving, alles perfect behalve het restaurant. Iedereen liep zich te pletter in het restaurant behalve een meneer in pak. We hadden een gevoel dat hij zich veel te goed voelde. hij heeft iedereen afgekat in het restaurant vooral de jonge medewerkers wat wij schandalig vinden en hier moet wat aan gedaan worden. Hij zei ook tegen een tafel naast ons dat als ze het er niet mee eens waren wat er werd geserveerd ze maar beter naar een ander restaurant toe kunnen. Wij dachten waar haalt hij het lef vandaan. Lang nagedacht over deze recensie maar wij vinden dat mensen in het hotel hier wat vanaf moeten weten. Wij sluiten dit positief wel af want we hebben een heerlijk weekend gehad in Tjaarda en komen zeker nog eens terug

Gereisd met partner in november 2019

• 10Hendriks21-10-2019

Het was erg rustgevend

Het ligt erg rustig het personeel is vriendelijk het ontbijt is voortreffelijk, je kunt er fijn wandelen. Erg aan te bevelen

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8TJaarda bezoeker26-08-2019

Nooit meer kamer 144!

Niet kamer 144 boeken, hetzelfde geval als met kamer 128. Afzuiginstallatie van het zwembad is goed te horen, kon het raam niet open zetten. Balkon is niet afgescheiden van de andere kamers, je kan zo doorlopen!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Ton28-04-2019

All in ontspanning

Geweldige ligging, diner prima kwaliteit, ontbijt super, vriendelijk personeel, hygiëne dik voor elkaar. Inrichting is wel gedateerd en behoeft onderhoud

Gereisd met partner in april 2019

• 9Tea van Assen11-03-2019

Volgend jaar weer!

prachtige omgeving te kort geweest om te weten wat er in de omgeving te doen is maar dat komt omdat wij hier zakelijk waren.

Zakelijk gereisd in maart 2019

• 9Gerrit van den Born08-01-2019

Ontspannend

Wanneer je van wandelen en fietsen houdt, is dit hotel een aangename uitvalbasis

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Schoofs01-01-2019

Rustige TOP lokatie

Heel vriendelijk personeel van interieur verzorgsters tot aan management , prima ontbijt, in de brasserie kan men ook lekker eten. rolstoelvriendelijk hotel, maar 1 mindervalide kamer, mooi wandelgebied, 10 autominuten naar Thialf , ,,,,, kleinigheidje opstapje naar doucheruimte te dicht bij toilet,,,,arrangement boeken zeker voordeliger,,,,,

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    9Sonja29-10-2018

Wij hebben genoten in hotel Tjaarda Oranjewoud!

Mooi hotel, gastvrije, vriendelijke medewerkers, prachtige ligging.

Gereisd met partner in oktober 2018

10 tips over Hotel Golden Tulip Tjaarda Oranjewoud

• loteling, 18-05-2014

huur een fiets (tiptop in orde) en vraag een fietsroute op maat.. voor elk wat wils :)

• corinne van wezel, 16-09-2013

Op ongeveer 25 km van het hotel ligt het natuurgebied "de weerribben", erg mooi om door te fietsen. (vertrekken vanuit bv Oldenmarkt richting Kalenberg)

• Wendy van der Voort, 14-05-2014

Bij het hotel zijn fietsen te huur en is er een kaart verkrijgbaar met fiets knooppunten. Heerenveen en Joure zijn leuke plaatsen om met de fiets naar toe te rijden!!! Het landgoed van Oranjewoud is ook de moeite waard om te voet te bezoeken.

2 vragen over Hotel Golden Tulip Tjaarda Oranjewoud

• Jos, 14-02-2018

waardeloze after service

Bediening. Een uitsmijter ham besteld zonder boter. Kreeg een met ham en kaas. Teruggestuurd. Kreeg een uitsmijter ham met veel boter op bood. Opnieuw teruggestuurd. De uitsmijter was van 2 eieren gemaakt, terwijl op de kaart 3 eieren stond. Kreeg ter compensatie tweede drankje gratis. Hierover gemaild. GEEN REACTIE. Gebeld. U krijgt een reactie werd beloofd. Na weer 2 weken wachten GEEN REACTIE. Hier komen wij dus nooit weer. Onbeschoft zo niet te reageren.

• J.P. Vernel, 26-06-2017

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats