Oranjewoud

Reviews over Oranjewoud

Mooie omgeving

K. de Ruig,
    18-5-2016

Oranjewoud is een klein dorp in een geweldig mooie omgeving. Mooie bospaden, die leiden naar de buitenverblijven van de Oranjes. Als je rust en een mooie omgeving zoekt, dan ben je in Oranjewoud op je plaats.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Heerlijke bosrijke omgeving!

Wendy van der Voort,
    14-5-2014

Wie de dagelijkse drukte wilt ontvluchten komt in deze mooie omgeving echt tot rust. Zowel het mooie landgoed en de nabij gelegen boerderijen is echt sfeervol en een must om langs te wandelen of te fietsen.

Gereisd met partner in Wed Apr 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Satelliet gemeente van Heerenveen...

Marie- Josee en Bert,
    22-4-2014

Dorp gelegen tegen Heerenveen met een scala aan bovengemiddelde woningen (prijsstelling). Naar onze mening een satelliet gemeente van Heerenveen waar het meer dan prettig is toeven. Corpulente villa's gelegen in het groen en de ene woning nog mooier dan de andere. Een prachtig bosgebied met mooie wandel- en fietspaden waar het goed relaxen is. Voor ieder wat wils en aan de rand van dit geweldige deel van Nederland ligt Golden Tulip hotel Tjaarda.

Gereisd met partner in april 2014

Beschermd dorpsgezicht

Rinus,
    16-5-2013

Oranjewoud is een leuk dorp met een beschermde kern, het ligt in een parkrijk gebied met veel villa's en landgoederen, het landgoed Oranjewoud is het meest bekende, de buitenplaats zelf is niet te bezoeken maar kan goed vanaf de openbare weg worden bezichtigd, het bijbehorende park genaamd d'n Overtuin is erg fraai en nu voor het publiek toegankelijk. Verder vindt men bij het dorp nog de landgoederen Oranjestein en Klein Jachtlust. Landschappelijk gezien is de omgeving erg fraai, men kan er mooie fiets-en wandeltochten maken.

Gereisd met partner in september 2007

Oranjewoud heeft alles vlakbij, behalve een strand

YRoelevink,
    25-11-2005

Oranjewoud heeft alles vlakbij, behalve een strand. Verder heeft het een prachtige omgeving met veel bos . Niet te vergeten het nieuwe museum en het Thialf schaatsstadion en het Abe Lenstra voetbalstadion nextdoor in Heerenveen. Dus al met al veel mogelijkheden om leuke dingen te doen.

Gereisd met partner in Tue Nov 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Oranjewoud scoort een 8,3 uit 10, op basis van 18 reviews