Bed and Breakfast

7 reviews over Bed and Breakfast Buitengoed Op De Knolle in het Nederlands

Compleet in de watten gelegd!

Sandra van der Poel,
23-8-2018

Wat een fantastische bed & breakfast! Wij zijn net terug van een week in deze oase in Friesland. Het was er zo super compleet! Werkelijk aan alles is gedacht. De gastheer en gastvrouw hebben het verzorgen van hun gasten tot een kunst verheven! Elke dag een ander ontbijt, het 1 nog creatiever als het ander. Alle informatie (en meer) die je nodig had kreeg je uitgebreid. De suite zelf was groot, ruim, luxe en een heerlijke cocon. En dan de jacuzzi......uitmuntend!!!! De ligging is heerlijk rustig, en toch ben je zo in omliggende dorpjes.

Wij hebben een top week gehad en komen hier zeker terug!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch!

Bianca van Nierop,
30-7-2018

Alles is hier perfect! Op en top genieten van alles! Van het warme welkom tot het uitzwaaien toen we weggingen. Zo ontzettend goed verzorgd en verwend! Mooie locatie en geweldige B & B met super ontbijt,gastvrije eigenaren,erg schoon,geweldige locatie en aan alles gedacht! Alleen maar positief! Twijfel niet en ga het vooral zelf ervaren als je dit leest :-)

Gereisd met partner in juli 2018

Een fantastische plek!

Marcel
12-7-2015

Ik wilde mijn vriendin op haar verjaardag verrassen met een luxe nachtje weg, maar een keer iets anders dan een hotel, nou dat is gelukt! Al mijn verzoeken werden door Lucia geregeld en zij kwam zelf ook nog met een aantal leuke ideeen om het verblijf en de verrassing voor haar verjaardag optimaal te maken! Absoluut een aanrader! Volledige privacy gegarandeerd, een fantastisch uitzicht en alle ruimte en luxe. S'ochtends stond er een heerlijk ontbijt klaar met verse producten en ook dit was geheel naar wens ingevuld. WIj komen zeker nog een keer terug!

Marcel en Ineke

Gereisd met partner in juli 2015

Toppunt van perfectie !!

jeroenappelman
24-10-2013

B&B Op de Knolle verdient het om de beste B&B van Nederland te gaan worden. Hier wordt je als gast compleet in de watten gelegd. Prachtige nieuwe appartementen, zeer compleet ingericht, schoon en met oog voor detail. De appartementen bevinden zich in het voormalig koetshuis van een boerderij uit 1715, temidden van de velden en tegen het Fochterloërveen. Lucia en Jim, de zeer gastvrije eigenaren, zijn bourgondisch culinair, dus het dagelijks wisselende ontbijt met verse en zelfgemaakte producten is iedere ochtend een feestje.

We kunnen deze B&B aan iedereen aanbevelen. Hier krijg je veel waar voor je geld.

Gereisd met partner in januari 2013

Zeer gastvrij en luxeuze BB !!

E. van Duin
3-10-2013

Medio september jl. hebben wij 2 dagen doorgebracht bij deze BB, wat gelegen is in een rustige landelijke omgeving. Na kennis gemaakt te hebben met thee en koekjes, kregen we een rondleiding door de BB met uitleg hoe alles (tv, dvd, keuken, badkamer, slot etc.) werkte. Comfort in overvloed en alles mooi afgewerkt. Het ontbijt was goed verzorgd. Het is jammer, dat je maar kan beoordelen tot 10 (een 12 is op zijn plaats). Aangezien we in dezelfde week ook andere BB hebben bezocht, viel na bezoek aan deze BB alles tegen. De prijs-kwaliteitsverhouding is derhalve zeer goed. Een bezoek aan het gevangenismuseum is aan te bevelen. Ondanks dat we er geen gebruik van gemaakt hebben, kan je er ook goed fietsen. En tenslotte; de internetverbinding (WIFI) is zeer snel!

Kortom; ik heb lopen zoeken, maar ik kon niets slechts vinden.

Gereisd met partner in september 2013

Zeer gastvrije en luxueuze B&B!!!

Potiau
2-8-2013

Zeer warm en vriendelijk onthaal door de gastvrouw en gastheer met koffie en Drentse koekjes.

Rustige ligging met weids uitzicht over de velden.

Prachtige suite voorzien van alle nodige comfort en luxe. Elke suite heeft zijn eigen terras met tuinmeubelen en kussens waardoor je de nodige privacy hebt.

Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt met dagelijks een extraatje van de gastvrouw.

Een plaats waar ze alles doen om hun gasten te verwennen. De gastheer heeft zelfs een fiets-taxi geconstrueerd opdat zijn gasten hun fietstochten op afstand kunnen starten. Wij hebben deze taxi mogen inwijden met een vertrekpunt vanuit Groningen.

Een plaats om aan iedereen aan te bevelen en waar wij zeker nog eens naar terug gaan!!!

Zeer gastvrije en luxueuze B&B waar het je als gast aan niets ontbreekt!!!

Gereisd met partner in juli 2013

Stadse luxe op het Friese platteland!

Levensgenieters
29-1-2013

Een ideale plek om te onthaasten. Mooi ingerichte suites waar het je werkelijk aan niets ontbreekt. Van een complete keuken tot fijne zithoek met flatscreen TV en alle apparatuur die je maar zou wensen. Dus zeker ook een adres waar je je goed kan vermaken als het weer niet zo goed is.

De enthousiaste gastvrouw en gastheer kunnen je, hoewel zij niet uit deze omgeving komen, er wél alles over vertellen. Ook het diner en het ontbijt in de tuinkamer (met een prachtig uitzicht) was zeer goed en gezellig. Dit uitzicht heb je overigens ook vanaf je privéterras waar een paar heerlijke ligbedden staan.

Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in januari 2013

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Buitengoed Op De Knolle in Oosterwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Buitengoed Op De Knolle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.