Vakantiehuis Onder de Linde

7Goed

Nederland, Friesland, Oostermeer - Eastermar

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Onder de Linde?

7Goed

• 6.5Inrichting

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis Onder de Linde

• 8marlou corver22-09-2009

een leuke plek om met kinderen te komen

Wij zijn hier de eerste 10 dagen in augustus geweest met 2 gezinnen. Ik moet zeggen het was heel leuk, het weer zat natuurlijk ook mee. Veel activiteiten in de buurt te doen. We hebben o.a. een bootje gehuurd, etc. Dat het een beetje oud is ingericht maakt niet uit als het maar allemaal heel is. wij hebben ons er in ieder geval vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 6Huurder12-06-2008

Huis is redelijk (oud en stoffig), alleen pas je er zeker niet met veel mensen in! Daarnaast kan je gerust 6 a 7 weken wachten op je borg. De eigenaar betaald dit eens in de zoveel tijd terug, ondanks dat het in de voorwaarden staat opgenomen dat hij het binnen 2 weken moet terug betalen!

Gereisd met familie in juni 2008

0 tips over Vakantiehuis Onder de Linde