Camping Boerderijcamping Yn'e Lânsdouwe

6 reviews over Camping Boerderijcamping Yn'e Lânsdouwe in het Nederlands

Altijd TOP!

Familie M ;),
26-8-2017

Minimaal 1 x per seizoen komen wij op deze fantastische plek !

Het is inmiddels een levensbehoefte geworden.

De rust, de ruimte, de natuur, de dieren, de gastvrijheid.........

Heerlijk opgeladen gaan wij weer naar huis.....en kijken uit naar het volgende moment!

Geweldig verblijf om tot rust te komen

R van der Velde,
26-8-2017

+vriendelijke eigenaren

+geweldig uitzicht vanaf de camping

+schoon en goed onderhouden toiletgebouw

+ heerlijke douches met goede douchekop die verstelbaar is

+gratis wifi

+gebruik koelkast/vriezer voor vele tentcampeerders een uitkomst.

+heerlijke biologische ijsjes met gebruik van streekproducten

+als de kippen het op zin hebben dagelijks een vers eitje

+leuke uitjes in de omgeving zoals kanoën, fietsen, varen met een skutsje sterrenwacht burgum, aventoer.nl burgum, aqua zoo leeuwarden etc.

+ lieve dieren om te knuffelen

+trampoline /zandbak/ trekkers/ kinderfietsjes/ bij warm weer zwembadje

+ Heerlijk gegeten in Surhuisterveen ongeveer 6 km van de boerderij

Heerlijke rust en veilig voor onze kleintjes

Familie de Boer
25-7-2016

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op de camping. We hadden een heerlijk hoekje voor ons zelf. Kindjes konden heerlijk spelen zonder dat er gevaren als water etc. waren. Onze zoon van 3 jaar heeft zich heerlijk vermaakt in de zandbak en op de trekkers etc.

Boer Fokke en zijn vrouw zijn aardig en staan voor iedereen klaar.

Ook handig, de koelkast in de stal! Zo hoef je niet zo vaak naar de supermarkt!

Heerlijk ontspannen op het boerenland

Timmers
4-9-2013

Bij boer Fokke is het altijd heerlijk om met uitzicht op de koeien te genieten van de rust. Je kunt een kakelvers eitje nemen bij het ontbijt of natuurlijk iets van Fokke's eigen biologische vlees proberen. De camping ligt in de prachtige omgeving van de Friese Wouden. Een uniek stukje natuur en zeker de moeite waard om te bezoeken. Je kunt er goed fietsen en wandelen, maar ook de grotere steden zijn niet ver uit de buurt. Een dagje winkelen kan dus ook. Er zijn verschillende interessant musea in de omgeving. De boer en de boerin zijn erg vriendelijk en helpen u graag. Al met al een heerlijke vakantie voor het hele gezin.

Fantastisch!!

Jan
2-3-2009

Een leuke en gezellige camping. Met Fokke en Ella als vriendelijke en gezellige gastheer en vrouw. Tot ziens maar weer!

2006

Wij verbleven 3 dagen op deze camping en hebben een fantastische tijd gehad. Bijzonder vriendelijke ontvangst, prachtige ruime plaatsen en uitstekend sanitair!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Yn'e Lânsdouwe in Oostermeer - Eastermar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Yn'e Lânsdouwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.