Bed and Breakfast Het kleine Paradijs

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Het kleine Paradijs
6,2

11 reviews over Bed and Breakfast Het kleine Paradijs in het Nederlands

Duur; weinig voorzieningen. Veel muggen en een slecht bed!

Oude reviews (archief)

Toch maar niet meer

Karin
22-10-2016

Mooie plek, maar verblijf is bijna ranzig te noemen. Toiletgebouw ruikt naar urine, en de boomhut was niet schoon. Vloer zag zwart, lichtschakelaars aangekoekt en spinrag in de lampjes.

Ontvangst door eigenaar was hartelijk, maar toch heb je het gevoel dat het vooral voor de financiële noodzaak is. De huisregels maken dat je je kinderen beter thuis kunt laten. Het is net niet relaxed op de één of andere manier.

Even wat meer aandacht voor de hygiëne en de gasten zou echt heel veel schelen!

sprookjesachtig verblijf

Sabine
18-8-2015

Wij (gezin met drie zoontjes van 9,6,2) verbleven in de yurt. Het was een aangename welkomst, er was een flesje wijn, koffie...voorzien en de radiator stond op . Het was koud in de yurt maar mits de open haard brandende te houden konden we ons verwarmen. Het domein zelf was heel mooi, wij hadden het geluk dat het had gesneeuwd en dat was prachtig om te zien. De kindjes wilden niet naar huis, zo leuk vonden ze het in de yurt!

De laatste dag hadden we ontbijt gereserveerd. Dat was prima in orde.

We hebben genoten en willen zeker nog eens terug in een ander seizoen!

Tip: in Leeuwarden valt heel wat te zien!

Heerlijk ontspannen

Brenda
4-8-2015

Ik was op zoek naar een speciale plek om even tot rust te komen en die heb ik gevonden.Op de website werd ik goed geïnformeerd over wat ik kon verwachten en waar rekening mee te houden.Mijn keuze viel op ''Het heilige huisje'' ,knus en gezellig en precies wat ik nodig had.De ontvangst was hartelijk en ik kreeg voldoende info waar alles te vinden was.Het sanitair was schoon,het terrein lag er prachtig bij met appel- en perenboom,prachtige bloemen en een schitterend kampvuur.

Als je iets miste of vragen had,stonden ze gelijk voor je klaar en anders gaven ze duidelijk aan met bordjes wanneer ze afwezig waren.

Het ontbijt was zeer uitgebreid.Alle dagen verschillende broodjes,2 soorten kaas,heerlijke jam,diverse soorten vers fruit,een warm eitje en elke dag iets extra als lekkernij.De gastvrijheid en liefde voor hun bedrijf was te proeven.

Ik kom zeker weer terug,misschien wel in één van de andere overnachtingsmogelijkheden.

Een keer, niet weer

Martine
17-7-2015

Geen warm welkom, sterker nog .. niemand te bekennen op het terrein. Na 45 minuten wachten konden we eindelijk het vlot op. Het vlot is leuk van binnen en het was ook leuk dat we niet bij het terrein zelf hoefden te slapen.

Op dag van vertrek zijn we gaan douchen en bij terugkomst bleek dat ik een overdreven voicemail had dat ik di-rect de sleutel terug moest brengen, omdat we verdwenen waren. Dat was 2 uur voor de uitchecktijd.. Omdat je veel spullen mee moet nemen en de auto niet dichtbij geparkeerd kon worden, moesten we 2 keer naar de auto lopen. De schoonmaker was al onze spullen al in een vuilniszak aan het gooien toen we de laatste dingen nog op wilde halen. Ook geen gedag van de eigenaar. Voordeel was wel dat de eigenaren door hun warrigheid vergeten zijn dat we borg moesten betalen. Verder is het terrein erg slecht onderhouden. De site doet alles mooier overkomen dan het werkelijk is. Al met al een teleurstellend verblijf, geen aanrader!

Oei wat jammer!

Maria
14-10-2013

Het had zo mooi kunnen zijn... Als je aankomt (na 2x verkeerd rijden want het staat slecht aangegeven en volgens tomtom bestaat de plek niet eens) denk je nog: mooie plek. De Pipowagen is ook leuk. Als je beter kijkt blijkt alles flink aandacht tekort te komen: bijv de prachtige bloementuin die niet bijgehouden en dus teveel verwilderd is. Ook in de wagen mankeerde eea: de deur sloot bijv niet. En als je er een nacht verblijft, sja, dan kan je niet anders dan andere mensen waarschuwen: er is zó weinig aandacht gegeven aan het netjes houden van de plek (doodgeslagen muggen in je bedstee! en de dode spin die voor het kastje hing), aan de spulletjes (er waren nog drie lucifers, één koffiefilter, géén koffiezetapparaat, géén prullenbakje binnen) en aan het vrolijke verblijfgevoel: geen welkom, kennismaking, of gedag toen we gingen. Ze waren druk in de weer met hun opvangjongens: ook leuk natuurlijk, alle bedrijven ernaast, maar met de beleving van je nachtje weg is het wel gedaan.

Fantastisch!

dorien en roger
31-10-2012

Wij hebben hier afgelopen weekend 1 nacht gelogeerd en we vonden het geweldig. Ja het is klein en ja er staat een klein 2 pits kookplaatje maar je kan ook een keer een kant en klare maaltijd opwarmen of lekker uit eten gaan. en koffie kan ook met oploskoffie gemaakt worden. Ik vind echt dat sommige mensen zeuren en zich niet kunnen aanpassen.

op de site staat dat het lastig te vinden is en dat een ander adres aangehouden moet worden. mensen lees!

ontbijt bijgeboekt en dit was heerlijk, kregen dit in het "bijgebouw". helemaal goed geregeld.

wij hebben heerlijk genoten van de rust. er is geen radio en geen tv. heerlijk genieten van een goed gesprek en/of een goed boek.

in het wasgedeelte stond een koelkast dus hier kan met gebruik van maken. en ja je moet s nachts je bed uit om te plassen maar dat moet op een camping toch ook. het was voor ons heerlijk kamperen of een super plek in een geweldige boomhut! wij komen zeker een keer terug!

(zaten in de uilenboomhut, er zijn er nl. 2)

wat een ramp!!!!

Mell
8-9-2012

Wat un drama!!! Veeel te duur!!! Wij dachten een appart weekendje weg te hebben geboekt en appart was het zeker! Na flink zoeken ( want de ligging is onvindbaar met tom tom) eindelijk bij onze boomhut aangekomen. Geen personeel aanwezig geen welkom gevoel. in de boomhut is aanwezig een bed, een bank een waterkoker 1 pan en een oud bijna vergaan 2pits kookplaat. Sanitair oud en niet onderhouden. meubels 1 stoffige oude stinkende meuk! Blij dat ik een geurkaars bij me had. zelf een koffiezet apparaat moeten kopen anders geen bakkie koffie kunnen zetten! Geen koelkast aanwezig dus eten en drinken wat we zelf moesten halen was warm! We zouden 2 nachten blijven en zijn na 1 nacht vertrokken! Wat een. drama prijs kwaliteit totaal uit zijn verhouding wij betaalde voor 2 nachten in dit krot 300,- euro!!!!!

2 nachten geboekt, maar na 1 nacht vertrokken

Keptenkurk
1-10-2011

Hadden deze overnachting in een boomhut kado gekregen. Tomtom stuurt je via het noorden waar bij een doodlopende weg een nauwelijks leesbaar bordje je via Roodhuis stuurt (tip 1). De eerste indruk van de boomhut was muf en klam en kunnen ons een verblijf met meer dan 2 personen niet voorstellen (zie opklapbed op foto). Na het genot van de ondergaande zon op het priveterras gingen we naar bed. Gelukkig veel deet bij ons maar daar trokken de muggen zich niets van aan. Kortom: geen oog dicht gedaan. Het ontbijt was prima al... maar goed een gegeven paard... Bij het voortijdig afscheid vroeg de beheerder nog waarom we de klamboe niet gebruikt hebben die onder het bed lag (tip 2) en vroegen wij ons af waarom die dat niet eerder gezegd had... Met wallen onder de ogen toen als een streep naar huis.

Als ik hier lees dat dit de plek is voor je huwelijksaanzoek of zelfs huwelijksnacht dan heb ik nog andere tips (tip3).

Al met al veel geld voor een primitief gebeuren.

Onvergetelijke ervaring!

Suzanne
20-9-2011

Mijn partner heeft me verleden jaar verrast met een weekendje weg compleet met huwelijksaanzoek. Hij had gekozen voor de 2 persoons boomhut. De boomhut is echt een sprookje uit 1001 nacht.

Er zijn geen faciliteiten in de hut zelf behalve een waterkoker en een gaspitje dus eten moet je echt primitief doen of buiten de deur. Ontbijt en high tea zijn tegen meerprijs bij te boeken. De kwaliteit van het ontbijt en high tea was echt ver boven verwachting. Douchen en toilet is in het hoofdgebouw, als je kamperen gewend bent neem je dat voor lief.

Wij hebben genoten van de rust, werkelijk geen enkel geluid drong door tot in de boomhut dan alleen het ruisen van de wind door de blaadjes net of je alleen op de wereld bent.

Als je van rust en natuur houdt en je even wilt opladen is dit echt een aanrader en een unieke ervaring. Het ligt vlakbij Bolsward en Sneek dus er is genoeg te zien en doen.

De boomhut leent zich geweldig goed voor een huwelijksnacht of huwelijksaanzoek!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het kleine Paradijs in Oosterend, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het kleine Paradijs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Het kleine Paradijs scoort een 6.17 uit 10 op basis van 11 reviews.