Oosterbierum

Reviews over Oosterbierum

Bijzonder & gezellig

Jasna Michiels van Kessenich,
    17-10-2015

De Kraak van Van Dam is een heel bijzondere locatie. Een zeer sfeervol verbouwde kerk, van alle gemakken voorzien. We waren met onze hele familie inclusief 2 kleine kinderen en alles, maar ook echt alles was aanwezig. Naast een heel gezellige inrichting met twee zithoeken, open keuken en biljart, zijn de persoonlijke details en aandacht van de gastheer Paul ook fantastisch. We waren samen voor een bijzondere gelegenheid en de bijzondere locatie heeft het weekend nog specialer gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Prachtige kerk en omgeving

Peter&Annelies,
    29-12-2008

We zijn een week met de kerst naar de Kraak van Van Dam geweest. in 1 woord geweldig. Prachtig kerkje, sfeervol ingericht met ook oog voor detail! Het ontbreekt je er aan niets. Als je van rust houd en van Friesland en van oudheid met de luxe van vandaag is dit een must. We werden zeer vriendelijk ontvangen. We willen Paul en zijn vrouw en compagnon hartelijk bedanken. We komen zeker nog eens terug.

groeten van Peter en Annelies Remeijer

Gereisd met partner in december 2008