Vakantiehuis Klein Eden

Meer vakantiehuis info

119 reviews over Vakantiehuis Klein Eden

• 2019
    9Jan en Ida14-06-2019

En TOP locatie, ervaar het zelf!

Een top plek! Zoveel privé en rust. Een heerlijke tuin, zeer gastvrij, handdoeken service ( ook een prettig extra) Je bent er hier echt even tussen uit. En Friesland is veel mooier, ook te fietsen, dan we wisten. Gewoon eens doen! Ook de jacuzzi is een mooi extra, al hebben wij er geen gebruik van gemaakt. Wie weet eens in een winter periode...

Gereisd met partner in juni 2019

• 10J. en R. Akkerman10-06-2019

Perfect

Rust, aardige mensen, supermooi

• 10Nico en Sylvia04-06-2019

Met recht genoemd: 'Klein Eden'.

Tijdens een bezoek aan dit gastenverblijf ben je verzekerd van; een hartelijke ontvangst; een schoon, knus en compleet huisje; een adembenemend mooie tuin; een prachtige omgeving met voldoende ondernemingsmogelijkheden in de buurt. Het is heel goed voelbaar en zichtbaar met hoeveel liefde de eigenaars het geheel onderhouden en ook genieten van de vreugde die hun gasten eraan beleven. En dan hebben wij deze keer nog niet eens gebruik gemaakt van de jacuzzi en een verzorgd ontbijt; dit bezoek is zeker voor herhaling vatbaar...

• 10Wim Slijkerman27-05-2019

Geweldig leuke week gehad

Heel lief klein huisje met precies genoeg ruimte voor 2 personen. Fantastische tuin met veel verschillende zitjes, zodat je altijd uit de wind en in de zon kunt zitten.

• 9Jan en Heleen27-05-2019

The place to be!

Dit is zowel het huisje als de schitterende enorme tuin die je uitje onvergetelijk maken. Alles keurig verzorgd en netjes. Bijzonder gastvrije aardige eigenaren.

• 10Gert en Geertje Labots17-05-2019

Een super stek, voor een verblijf

Het was boven verwachting, neem alleen de ontvangst al perfecte gastvrouw en gast heer. Prachtig knus huisje met alles wat men nodig heeft, super schoon. Prachtige tuin met zijn vele leuke hoekjes en door kijkjes prachtig. Ook een pracht locatie om de omgeving te verkennen.

• 9Joop F.23-04-2019

Herharling waard

We werden hartelijk welkom ontvangen door Elly en Jos. Het huisje is prima, al is het klein, maar alles voorzien. Heb je iets nodig, dan app je gewoon simpel even naar Jos of Elly. In mum van tijd heb je hun reactie. Tja, het Hollands weer, dan kan erg tegenvallen, In begin was het waardeloos, amper 5 graden met hagel, niet ideaal om te relaxen in hun mooie tuin. Dus ingepakt door bossen wandelen in nabije omgeving is de pret niet minder om. Met de auto, de smalle weggetjes rondtoeren is ook niet gek, kleine dorpjes of gehuchtjes is ieder apart. De natuur is gewoonweg prachtig, heel veel variaties. Na paar dagen een sterke verbetering van weer konden we met hondje Mindi, toch nog lekker genieten in tuin met geluiden van vogels en brulkikkers in vijver. Het is echt de moeite waard om nog eens te doen, maar dan moet het weer wel meewerken. Elly en Jos hebben het huisje en de tuin goed onderhouden. Het is hun hobby. Tot weerziens.

Gereisd met partner in april 2019

• 3Tamara05-04-2019

Het had zo mooi kunnen zijn

Geweldige locatie, prachtig huisje, heerlijke jacuzzi, en toch een slecht gevoel. Ik had als verrassing voor mijn vriend het welnessarangement geboekt (bijna €400,- voor 2 avonden). Wellicht zijn wij de enigen ooit geweest die geen mobiel of horloge bij hadden, en de tijd uit het oog verloren waren in de jacuzzi, maar dat was in mijn ogen geen reden voor de gigantische overreactie en inbreuk op privacy van de eigenares. We waren aan ons laatste wijntje toen ze op ons af kwam stormen met opmerkingen dat het water vies zou zijn en dat ze zo geshockeerd was. Wij hebben alle aanwijzingen w.b. de jacuzzi opgevolgd, altijd eerst gedoucht, geen zeep of wat ook gebruikt, en het huisje perfect schoon achtergelaten. Als gasten een huisregel overschrijden, dan had dat ook heel anders aangepakt kunnen worden. Alle privacy die zo hard geadverteerd wordt heb je zo zelf in één moment om zeep geholpen, en het complete goede gevoel van het plekje ook.

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Jaap en Desirée24-03-2019

Thuis, weg van huis.

Al is het de zoveelste keer, het blijft altijd een prachtige, heerlijke ervaring. Jos en Elly (en natuurlijk Gaudi) verstaan de kunst om je thuis te laten voelen zonder thuis te zijn en aan de beslommeringen van het gewone leven te ontkomen.

Altijd weer tevreden naar huis, al is dat altijd te vroeg!

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Buijs17-03-2019

Romantisch en relaxed

Een erg leuk en knus vakantiehuisje voor 2 personen waar je een fijn welkom wordt gewenst door Jos en Elly. Het huisje is schoon en alles staat voor je klaar om te genieten van een paar relaxte dagen. Je geniet vanuit de jacuzzi van een prachtig uitzicht. Wij hebben ervan genoten en wij boeken zeker nog een keer.

Gereisd met partner in maart 2019

Vakantiehuis Klein Eden info