Vakantiehuis Klein Eden

Vakantiehuis Klein Eden
9,4

13 tips over Vakantiehuis Klein Eden

Hans Bijen, 20-1-2016
Klein Eden is een aanrader ook in de winter!
Harriet en Patrick Faas, 22-9-2015
Om met z'n 2en heerlijk tot rust te komen in de mooie natuur is dit DE plek waar je dient te wezen!!!
Arris en Frineke Hardeman, 19-8-2015

We hebben veel respect voor jullie doorzettingsvermogen!

Ga zo door!!!

Michael Schermer, 11-7-2015

Boottochtje in Nationaal Park De Alde Feanen (Eernewoude);

Fietsen en wandelen door de fraaie bossen en heidegebieden rond Beetsterzwaag;

Golfen bij Golf & Country Club Lauswolt te Beetsterzwaag.

Hilbrand de Jong, 14-6-2015
Uit eten in "Het Witte Huis " op 600 meter van klein Eden. Ook een aanrader.
Rob Buys, 18-5-2015
Neem je fiets mee. Uren heerlijk fietsen en genieten van het mooie Friesland. Ontmoet de mensen bevoorbeeld op de leuke markt van Gorredijk. Of ga naar het prachtige Dokkum. Er is zoveel te doen en te zien en dan uiteindelijk kom je terug in het Kleine Eden. Dit is genieten, vakantie op zijn Fries. Perfect toch??

Bas, 10-2-2015
Geniet en verwonder je over de heldere sterrenhemel wanneer je ontspant in de jacuzzi
Ans Hesseling, 10-6-2014

Geweldig een jacuzzi

En mooie omgeving om te fietsen.

Rene van t Veld, 23-2-2014
Mooie wandelingen in de buurt, die niet al te lang zijn. Kijk op de site van klein eden.
etienne_deman, 10-9-2013
fiets mede nemen.Van uit het huisje kan je prachtige fiets of wandeltochten starten.