Camping De Geele Bosch

Camping Info

Meer campinginfo

22 reviews over Camping De Geele Bosch

• 8Familie Hoek10-09-2014

Geweldige plek om de boerderij te leren kennen.

Heerlijke camping ruim opgezet, voor kinderen tussen de 4 en 9 jaar een geweldige belevenis, vooral het knuffelen van de kalfjes geitjes en het spelen in de hooi speelschuur was om nooit te vergeten. Niet bang zijn om vieze handen en voeten te krijgen want dat hoort bij deze belevenis. Wij komen heel graag weer terug. Top weekend!

• 8Eetgelegenheden

• 9Isabelle Serruys12-08-2014

Echt een aanrader!

We hebben 10 fantastische dagen beleefd op deze kleine boerderijcamping. De eigenaars zijn enorm gastvrij, zijn bereikbaar van 8.30u tot 22.30u! De camping is heel kindvriendelijk: veel speeltuigen, een waterspeeltuin, skelters, een hooischuur, boomhut, meehelpen op de boerderij, kampvuur, huifkarrentocht (bij te betalen)... Prijs/kwaliteit is prima! kortom: ga er heen en ontdek het zelf!

• 6Eetgelegenheden

• 9Stein 21-05-2014

zeer leuke meivakantie

Wat een vriendelijke eigenaren en een leuke plek om te zijn met drie bewegelijke jongens. Er is veel te spelen, klimmen en klauteren. Je voelt aan alles dat kinderen erg welkom zijn. Ik heb een hele leuke week gehad. Prima plek voor kinderen tot 12 jaar.

• 8Tiffanie03-05-2014

Farmcamp in De Geele Bosch

Wij zijn geen "kampeermensen", vandaar dat zo'n safaritent echt tof is. Alles at je nodig hebt is er. Keukentje, toilet en 2 'kamers'. Geen deuren, wel een muur en gordijn om de kamers van elkaar af te sluiten. Als er 's nachts veel wind is, dan kan het flapperen van de tent als storend ervaren worden. De douches in het toiletgebouw zijn netjes. Veel activiteiten, maar daarvoor was onze 2-jarige zoon nog te klein. Ontbijt aan de tent zeer uitgebreid, waardoor we genoeg brood hadden voor een 2de maaltijd die dag. Vriendelijke eigenaars.

• 6Inge18-08-2013

walhalla voor kinderen, maar een paar minpuntjes

Voor kinderen is het inderdaad een walhalla met fantastische speelmogelijkheden en alle vrijheid om de boerderij te ontdekken. Ook de safaritenten van Farmcamps waren prettig en goed ingericht. Een paar zaken hebben we als minder positief ervaren: - de boerderij ligt mooi in de weilanden en achter een stukje bos, maar het verkeer op de A32 is toch goed te horen en dat is vooral 's nachts niet prettig als je dat niet gewend bent; - het sanitair zag er redelijk nieuw uit, maar was niet schoon. Het was ons niet duidelijk hoe vaak en wanneer er werd schoongemaakt, maar bepaalde rommel op de vloer heeft er zeker vijf dagen gelegen. - ook was het toiletpapier vaak op en zijn twee damesdouches wat weinig voor het aantal kampeerplekken, m.a.g. dat je 's ochtends vaak in de rij moest staan. - de vloer van de safaritent was ook niet echt goed geveegd/gezogen, wat opvalt met een kruipend kind.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 9Charlotte15-08-2013

Geweldige plek voor een vakantie met kinderen!

Wij hebben gekampeerd in één van de Safaritenten. Deze zijn echt heel compleet ingericht en erg ruim. Onze kinderen hebben zich geweldig vermaakt op de camping en de boerderij. Boer Johan en boerin Lucie zijn erg betrokken bij de campinggasten en zeer gastvrij. Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen.

• 8Sander van der GIessen31-07-2013

Gezellig, erg leuk voor kinderen

Wij hebben overnacht in de Farmcamps tenten, aan de boskant. Er staan ca 14 tenten van Farmcamps rond een groot speelveld, waar van alles te doen is voor de kindern. Er zijn skelters, fietsen, schommels, een waterspeeltuin en natuurlijk de boerderij zelf waar de kinderen de boer kunnen helpen. De tenten zijn erg netjes. Vaste bedden met matrassen, een chemisch wc-tje in de tent, een keukentje, een eettafel en een hele grote doos spellen. De boer en de boerin waar je te gast bent zijn erg betrokken.

• 7Staat v/h sanitair

• 9wposchb22-07-2013

Top boeren camping!

In het Pinksterweekend hebben we hier een Safari-tent van reisorganisatie gehuurd. Helemaal top! Zowel de camping, de boer en boerin Johan en Lucie, als de Safaritent. Kinderen kunnen in de schuur skelters, (lig)fietsen, stepjes lenen, de koeienstal is gewoon open, spelen in de hooiberg mag, er is een kinderboerderij, 's avonds koeien uit de wei halen, twee keer per dag kijken bij het melken. Ook worden er extra (betaalde) activiteiten georganiseerd zoals milkshakes maken met de boerin, op pad met een huifkar (omgeving Oranjewoud), rondleiding op de boerderij, kampvuur. Kinderoveralls te huur (doen!), laarzen aan en veel plezier :-)

Safaritenten zijn geweldig comfortabel en compleet. Deze tenten staan op het tweede deel van het kampeerterrein, het eerste deel is voor de tourcaravans en tenten. Sanitair is netjes, misschien wat weinig voor de hoeveelheid kampeerders.

• 8Martijn01-06-2012

Grandioos gastvrije camping

Wat hebben we hier een heerlijk voorjaar gehad. Vorig jaar hier gestaan. Onze zoon (toen nog 3) heeft zich fantastisch vermaakt met de skelters en dieren. Ook het kleine speeltuintje vond hij leuk. Lekker zelfgemaakt ijs gegeten. een aanrader voor iedereen die houdt van kleinschalige campings gerund door warme eigenaars die altijd voor je klaar staan.

• 8theo21-04-2012

Heerlijk ontspannen tussen de koeien

Heerlijke camping, grote plekken, geen stress, het lekkerste zelfgemaakte ijs. Tussen de dieren, kinderparadijs.

• 7Staat v/h sanitair

4 tips over Camping De Geele Bosch

• Stein , 21-05-2014

De safaritent is een aanrader, iets luxer en toch een tent.

• Charlotte, 15-08-2013

Huur fietsen bijna boerderij en maak een tocht door de bossen van Oranjewoud.

• Tiffanie, 03-05-2014

Ga zeker eens kijken naar het melken van de koeien.

0 vragen over Camping De Geele Bosch

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50