Camping De Geele Bosch

8.9Hygiëne

Camping Info

22 reviews over Camping De Geele Bosch in het Nederlands

• 10Jeannette Soesbergen08-09-2019

Hier komen we zeker terug!!

Wat een superleuk verblijf!! Erg gezellige mensen, heel gastvrij!! Zeker een aanrader om hier heen te gaan....

10Eetgelegenheden
    10Staat v/h sanitair
    10Hygiëne

Met vrienden

• 9Janet Jansen-Ensing08-09-2019

Een zeer aangenaam verblijf!

Zeer gastvrij, persoonlijk, gezamenlijk eten geweldig! Fantastisch voor kinderen

9Ligging
    10Eetgelegenheden
    9Hygiëne

Alleenreizend

• 8Ingrid26-04-2019

Echt vakantiegevoel!!

Hele fijne, sfeervolle camping met veel speelruimte en leuke activiteiten voor de kinderen. Erg gastvrije en vriendelijke eigenaren👍

8Prijs/kwaliteit
    8Kindvriendelijk
    7Eetgelegenheden

• 2017
    8Vrouwkje04-08-2017

Fijne camping, maar...

De campingeigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Kinderen worden betrokken bij het boerenleven: kalfjes voeren, paarden borstelen, konijnen knuffelen. Veel speelgelegenheden. In de huurtenten zijn veel kinderen dus genoeg speelkameraadjes. In het bos achter de camping is een klim- en klautergelegenheid. Wifi is super en er zijn heerlijke douches. Op het moment dat wij er waren was er een hevige muggenplaag. Daar kunnen de eigenaren natuurlijk niets aan doen; het was voor ons het enige minpuntje.

7Ligging

• 9Familie Willemse10-06-2017

Wij hadden hier nog veel langer kunnen blijven!

De boerderijcamping had net nieuwe eigenaren gekregen en wij waren een van de eerste gasten. Begin mei was het erg koud, dus we hebben zelfs een paar dagen als enigen met kinderen (er stond nog een ander stel) op de camping gestaan. Boer Michel deed er ook toen alles aan om onze vier kids (10,9,8 en 5 jaar) te vermaken. Naast het voeren van de lammetjes, koeien eten geven, konijnen aaien, organiseerde hij ook een kinderdisco/ karaokeavond, kampvuur en filmavond. Onze kids en wij hebben genoten! Helaas waren de nachten erg koud en regende het met regelmaat waardoor wij iets eerder onze tent hebben afgebroken dan gepland. Ondanks dat hebben wij genoten! Dank je wel familie Ros!

• 9Marjolijn Hoek28-05-2017

Fantastisch weekend vol avonturen op top plek.

Dat je op een geweldige boerderij komt met veel leuke dieren. De huifkar tocht is geweldig en verrassend langs bijzondere plekken in de buurt. De boerin doet alles voor je. Het toilet gebouw is schoon, heerlijk ijs en een top broodjes service in de ochtend. Voor kinderen die vies mogen worden en van dieren houden is dit een paradijs.

7Hygiëne

• 8Ellie09-09-2015

Fijn verblijf

Aangezien het bij ons om slechts een nacht in een safari tent ging en we de enige gasten waren kan ik niet veel melden behalve dat we heerlijk hebben geslapen in een luxe tent en de gastheer en gastvrouw erg voorkomend waren. Ook nog wat opgestoken van de koeienboerderij; tijdens het melken kun je plaatsnemen op de "tribune" en live contact maken met boer Johan en zijn "dames". Prijs op dikke smile gezet; we hadden dit n.l. gewonnen.

6Kindvriendelijk
    6Eetgelegenheden

• 9Piet en Hennie25-08-2015

Ruime camping

Prachtige ,goed georganiseerde boerencamping!

10Staat v/h sanitair
    6Eetgelegenheden

• 9Christina17-08-2015

Super!

We zijn geen echte kampeerders, maar dit was zo leuk, misschien volgend jaar weer. Wat een lieve, enthousiaste gastvrouw en gastheer. Super leuk die ingerichte safaritent. Ruime plaatsen en door kleinschaligheid heel overzichtelijk, kinderen konden lekker hun gang gaan. Er is van alles te doen en ontdekken voor de kinderen.

• 9cs03-05-2015

Superplek voor kinderen

Mooie camping, veel mooier als de verouderde website laat zien. Veel speeltoestellen voor kinderen. Lucie en Ronald staan meteen voor je klaar en zijn zeer vriendelijk. Enige minpuntje is dat op de site van Farmcamps staat dat er gratis wifi is bij de receptie. Er is helaas geen wifi/internet. Een aanrader voor iedereen met kinderen.

7Eetgelegenheden

4 tips over Camping De Geele Bosch

• Stein , 21-05-2014

De safaritent is een aanrader, iets luxer en toch een tent.

• Charlotte, 15-08-2013

Huur fietsen bijna boerderij en maak een tocht door de bossen van Oranjewoud.

• Tiffanie, 03-05-2014

Ga zeker eens kijken naar het melken van de koeien.

0 vragen over Camping De Geele Bosch

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50