Tijdelijk €25 aanbetaling

9.3FenomenaalScore uit 33 reviews
  • 9.3Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

33 Reviews over De Geele Bosch

• 10Natasja24-10-2022

Geweldige ervaring.

Deze boeren camping is erg gezellig. De tenten zien er netjes en schoon uit. Onze kinderen van 6 en 9 jaar waren de hele dag bezig. Pony uit de wei halen, borstelen en een rondje erop rijden. De koeien uit het land halen, stallen schoon maken. Knutselen met boerin Ella. We hebben lekker pannenkoeken en patat gegeten van de boer en boerin.

• 9Eric jan11-09-2022

Geweldig gezellig veel te doen voor jong en oud

Gezelig met een groep op de kamping verbleven de eigenaarresse was echt een top pannekoekken bakker met de kok muts op werden de pannekoekken op gestapeld heeerlijk een heel mooie landelijke camping met de boeren dieren die sochtens gedag zeggen een csmpong winkeltje niet duur en veel aambod en heel veel te doen voor de kinderen bulten speelgoed ook waren er verschillende workshops en kregen we vrijhijd uiteraart mogen we ook niet de eigenaar vergeten die zorgde oa voor dat het speelgoed van de kinderen elke dag weer werkend klaar stond herlijke warme verse broodjes in de ochten ook waren de honden meer dan welkom al met al helemaal top

• 8Eetgelegenheden
  • 9Jeltsje11-09-2022

Ontspanning pur sang

Een geweldig weekend gehad op een prachtige plek. Heel hartelijk ontvangen en de voorzieningen zijn prima. Kinderen kunnen zich hier naar hartelust uitleven

• 9Fam. Berendsen25-08-2022

Dieren en kinderen samen zijn altijd een feest!

Een kindvriendelijke camping! Zijn tieners nog kinderen? Vooraf wisten we dat onze tieners weinig lotgenoten zouden aantreffen op de camping, de gelezen reviews gaven al aan dat het voor jonge kinderen een mooie camping zou zijn. Hier is geen woord aan gelogen, op de camping hebben we louter druk spelende kinderen gezien.

Voor ons was de camping bedoeld als uitvalsbasis voor enkele dagen Friesland, gastvrij werden we ontvangen. De receptie met kleine winkel, boerderij met verschillende dieren en het uitnodigend terras brengt je meteen in de vakantiestemming. De camping is ruim opgezet, naast onze caravan hadden we ruim voldoende plaats voor een kleine tent voor onze kinderen.

Door een corona besmetting moesten we helaas later afreizen naar Friesland, dat de familie Ros bij het afrekenen niet het gehele bedrag in rekening bracht was natuurlijk een onverwacht prettige afsluiting.

• 9Chantal12-08-2022

Fantastisch verblijf

We hebben een heerlijk verblijf gehad met twee kinderen van drie en vier jaar oud. De kinderen hebben genoten van het pony rijden, meehelpen dieren verzorgen, het avonturenbos met kabelbaan en vooral ook de speeltuin. De pannenkoeken avond is een aanrader. Ieder dag genoten van een heerlijk huisgemaakt softijsje.

• 9Jacquelien Bastmeijer26-07-2022

Geweldig!👌🏻😃

Wij hebben 12 dagen met onze vouwwagen (mét privésanitair) gestaan op deze camping! Fantastisch 😃 de kinderen wilden eigenlijk niet vd camping af.. dát zegt genoeg! Voor de kids zoooveel te doen; de boer neemt alle tijd voor ze en elke x als ze mochten helpen keken ze daar erg naar uit!🐮🐴 😄 privé sanitair is heerlijk ruim. Het zelfgemaakte ijs is heerlijk🍦Camping is autoluw, ook zo fijn! Wij vonden het een verrijking van onze kampeerplaats ;-) al met al een échte aanrader! Ik zeg boeken!😉

• 10Marcella14-05-2021

Fantastische vakantie

Via Farmcamps een Safaritent gehuurd bij de Geele Bosch. Geweldige vakantie gehad. De tent was ruimer dan verwacht en schoon. We vonden het erg fijn dat er in de tent een eigen toilet zat zodat we 's nachts niet over de camping hoefde. Kleine overzichtelijke camping waar de kinderen alle ruimte hadden om te spelen. Absolute favoriet van de kinderen, de skelters maar ook het waterspeeltuintje op het veld voor de tent. Boerin Ella, boer Bill en boer Michel zijn erg vriendelijk, behulpzaam en creatief. De kinderen werden volop betrokken bij de verzorging van de dieren en er waren diverse activiteiten zoals knutselen, bingo, pannenkoekenbuffet ect. Enige minpuntje het weer maar desondanks hebben we genoten!

• 9Sandra10-05-2021

1nacht in de Pipo wagen mamaloe

We waren een autorit aan het maken en hebben een nacht overnacht in de Pipowagen. Wat een heerlijke camping. Zeer gastvrij en hele vriendelijke mensen. Onze zoon van 12 en onze dochter van bijna 15 waren helemaal weg van de skelters en de trampoline. ‘S avonds heerlijke pannenkoeken gegeten en daarna als toetje het heerlijke ijs gegeten. Voor ‘ s avonds nog een heerlijke kaasje met pesto gekocht . De volgende ochtend een heerlijk ontbijt gekregen .

• 10Johan05-05-2021

Gezellige, nette camping met privé sanitair

Erg genoten van het weekend samen met onze kinderen van deze camping. Boer Bill en boerin Ella samen met Michel die alles doen voor hun gasten om het naar hun zin te maken. Lekker tussen de koeien bingo spelen en pannenkoeken eten. Allemaal genoten. Heerlijk afwassen en douchen bij het luxe privé sanitair. Kortom alles top voor elkaar en een aanrader!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Mirjam05-04-2021

Echt een aanrader!!

Camping de Geele Bosch is echt een aanrader! Wij hadden via Farmcamps een safaritenten geboekt voor het Paasweekend. Onze Kids (9 en 5 jaar) waren we al na 5 minuten kwijt. Er is zoveel te doen voor ze. Skelters, speeltuin met een trampoline, een avonturenbos, een speelveld met een modderkeuken. Boerin Ella bakte op de aankomstdag verse pannenkoeken en een dag later verzorgde ze de Bingo. Boer Bill maakt eigen ijs (super lekker) en laat de kinderen 2x per dag één van de pony's borstelen en ook mogen ze dan op het beestje rijden. Hun zoon Michel is ook vollop aanwezig en altijd in voor een praatje. Wat een lieve mensen! Alles is tip top verzorgd, van het ontbijt aan de tent, tot het sanitair. Ik kan echt niks verzinnen wat niet goed was.

Camping De Geele Bosch info

Camping-informatie