Landhuis Lyts Waldorf

Meer landhuis info

13 reviews over Landhuis Lyts Waldorf

• 9Gerda Jansen09-05-2015

Bijzonder verblijf

We hebben met ons gezin genoten van een heerlijk verblijf in Lyts Waldorf. De 2 mooie sfeervol ingerichte gastenkamers waren ruim en van alle gemakken voorzien. Knusse bedsteden en praktische badkamers. Goede keuken en leuk terras. Leuk dat er veel spelletjes aanwezig waren en een grammofoon met lp's. De trampoline was ook geweldig. De gastvrouw en gastheer waren erg vriendelijk en behulpzaam. Het dorp heerlijk rustig en vriendelijke mensen. Er was tijd voor een praatje. Kortom fijn verblijf!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Smits Els20-04-2015

Absolute aanrader

Zeer net en mooi huis in een rustig dorpje. Prachtige fietsroutes! Als je 's avonds terugkeert kan je heerlijk eten in het Hof van Oldeberkoop.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

• 9Lia Visser16-04-2015

gezellige plek

knusse woning met genoeg ruimte voor ons 6e twee badkamers en leuke bedstee's zag er mooi schoon uit.

Gereisd in april 2015

• 9Petehboon02-03-2015

Prima plek voor rust, nostalgie & prachtige natuur

We hebben genoten van een heerlijk weekje met het gezin in het uitstekend verzorgde en schone huis met ruime bedstedes, knusse houthaarden en een goed ingerichte keuken. Heerlijke plek voor wandelingen, goede bakker, slager en supermarkt zijn er op loopafstand. De kinderen genoten van de trampoline in de tuin en de meest verrassende ontdekking was de platenverzameling van de eigenaars en een werkende grammofoon. Ook prettig centraal gelegen voor uitstapjes naar bv hunebedden en idyllische 11-stedenstadjes. Absoluut een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 7Chris.Emaar23-07-2014

Ruimte voor Rustezoekers

Met beide kamers is het voor een langer verblijf een heerlijke plek. Voor kinderen is de eigen bedstede en de mooie grootte trampoline een mooie ervaring. Nette kamers met eigen keuken. In de omgeving is goed te fietsen. En het is stil.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Linda en Arjan21-07-2014

Een verassing onder de B & B's

Het is alleen al de moeite waard om voor deze B & B naar Oldeberkoop af te reizen. Een Oud-Hollandse sfeer met een moderne en stijlvolle inrichting. Slapen in een prachtige bedstee, een mooie kamer met veel hout, vriendelijke mensen en last but not least een verlichte douchekop.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Roel 07-10-2013

Prachtige kamer en omgeving

Wij hebben een heerlijke (huwelijks)nacht gehad in de blauwe kamer van Lyts Waldorf en heerlijk genoten van het fantastische champagne ontbijt (met lokale Friese producten) de volgende ochtend.

Het is een prachtig mooie kamer met veel ruimte en de omgeving is erg rustig en mooi bosrijk.

Ondanks ons kort bezoek zijn we in de watten gelegd en we komen zeker in de toekomst nog een keertje (langer) terug.

Gereisd met partner in september 2013

• 10eric en mary van vught06-09-2013

gastvrij en veel privacy

Lyts Waldorf heeft twee bijzondere kamers die gelegen zijn in het voorhuis van een vroegere boerderij en zijn gezellig ingericht. De bedstee maakt het slapen tot een bijzondere gebeurtenis. De keuken is gezamenlijk en goed uitgerust. Deze landelijk gelegen accommodatie aan de rand van het pittoreske dorpje Oldeberkoop zullen wij zeker vaker als uitvalsbasis gaan gebruiken voor de ontdekking en beleving van de prachtige omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Martin en Hanneke Giethoorn20-01-2013

Een echte aanrader!

Een sfeervol ingerichte "rode" kamer, met haard en bedstee voorzien van alle gemakken. Gebruik van keuken met moderne apparatuur. Het geheel was netjes en schoon. mogelijkheid: draaien van LP's op de platenspeler, luisteren naar de radio, televisie kijken en keuze uit verschillende boeken en spelletjes. Ligging in het centrum van het mooie rustige dorp Oldeberkoop. Zeer vriendelijk en gastvrij ontvangst. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Prijs/ kwaliteitverhouding is prima.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9A.van der Zee05-08-2012

Fijn Huis

Huis in oude stijl met het comfort van nu. Is leuk gelegen in een rustige laan in het dorp. De eigenaar doet er alles aan om het je naar het zin te maken. We hebben er een heerlijke week gehad.

Gereisd met partner in juni 2012

1 tip over Landhuis Lyts Waldorf

• Lia Visser, 16-04-2015

rustig gelegen met zeer vriendelijke mensen en winkeltjes en horeca op loopafstand.

0 vragen over Landhuis Lyts Waldorf

Landhuis info