Vakantiehuis Huis de Beukelaar

5 reviews over Vakantiehuis Huis de Beukelaar in het Nederlands

Ruimte in huis en tuin!

Laura,
18-7-2017

Ruime woonkamer, grote woonkeuken en heerlijke tuin. Voor jong en oud met trampoline en jacuzzi,BBQ en openhaard!

Een fantastisch vakantiehuis .

Thea
29-5-2016

Goed: was de rust, ruimte, het huis was voorzien van alle gemakken. Compleet ingerichte keuken, 2 badkamers, goeie bedden, 2 grote terrassen met ruim voldoende plaats om te zitten. Jacuzzi in de tuin een echte aanrader, echt gaaf. Ligstoelen rondom de vuurkorf. Grote ligbedden in de tuin. Trampoline en speeltoestellen voor de kinderen. In de huiskamer een enorme kast met boeken, voor elk wat wils. In de entreeruimte een kast met diverse spellen. Niemand die zich hoefde te vervelen. De hartelijke ontvangst door de gastheer. Aan de overkant van de weg een prachtig natuurgebied. Het was geweldig weer, maar ook als het weer minder was geweest hadden we ons in huis de Beukelaar prima vermaakt.

Ik kan niet iets verzinnen wat niet goed was. Als ik het huis moest omschrijven in een woord dan zou ik zeggen Uitmuntend.

Prachtig huis voor jong en oud !

Brouwer
29-12-2015

We hebben een heerlijke kerst gevierd in dit huis . De kinderen vermaken zich prima met alle spellen en PlayStation die beschikbaar zijn . Wij hebben genoten van de prachtige woonkamer met haard ,alles is heerlijk ruim. Je kunt in de omgeving wandelen en super mountainbiken met prachtige routes en daarna kan je heerlijk de jacuzzi in om bij te komen . Erg leuk dat het huis ook al in kerst sfeer was ingericht en dat de haard al branden toen we aankwamen. Een aanrader om er eens lekker een weekend met vrienden of familie tussen uit te gaan .

Wij waren in Huis de Beukelaer voor een weekend. Dit gedeelte van Friesland is erg bosrijk met heel goed wandelmogelijkheden in de directe omgeving van het huis. De voorzieningen en faciliteiten zijn uitstekend.

Wij komen zeker terug. Zeer aanbevelenswaardig!

Geweldig familieweekend!!!!

Karin
16-1-2014

Wat een geweldig familieweekend hebben we gehad hier! Wij verbleven hier met 5 volwassenen en 6 kinderen. Een mooie ruime woonkamer en een gezellige woonkeuken. Vooral de houtkachel vonden wij erg leuk! De woning is uitermate geschikt voor mindervaliden.

Dat was voor ons niet nodig maar toch is de ruime opzet heel prettig. De kinderen vermaakten zich met spelletjes en puzzels in de grote gang. Net als in de tuin met speeltoestellen.

De omgeving is mooi en er is veel te beleven. Aan de overkant is een wandelgebied. Oldeberkoop is een schattig dorpje. In de omgeving is de Delleboersterheide een aanrader. Een natuurgebied met wilde paarden en Schotse hooglanders. Fijn winkelen in Wolvega of Heerenveen.

Voor de grote en kleintjes voldoende te beleven (ook in de winter). Op zo'n 10 km afstand ligt een strandje en een buitenzwembad. Dit lijkt ons zomers ideaal. Al hadden wij niets te klagen deze winterdagen. 's Avonds konden we heerlijk relaxen in de Jacuzzi. Wat een luxe!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huis de Beukelaar in Oldeberkoop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huis de Beukelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.