Bed and Breakfast De Elegast

Bed and Breakfast De Elegast

Bed and Breakfast
8,3

3 reviews over Bed and Breakfast De Elegast in het Nederlands

Het was fantastisch! Super B&B..

Roos
22-11-2016

Wat een gastvrijheid! Eigen intree. Gezellige kamer. Heerlijk bed, luxe badkamer, fijne douche. Washandjes ook aanwezig en een lekker zeepje. Föhn. Super lekker ontbijt. Mogelijkheid om wat mee te nemen voor de lunch, krijg je er een plastic zakje bij. Alles om koffie en thee te zetten was aanwezig. Landelijk uitzicht vanuit de kamer, erg rustgevend. Diner bestellen bij de gastvrouw is te regelen, 3 gangen- menu. Fietsen kunnen geleend worden. Ik kan helemaal niets bedenken wat ik niet goed vond!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2016

Aanrader

j bakker
18-8-2013

Mooie omgeving. Vriendelijke en gastvrije ontvangst door de gastvrouw ( heer ) en een prima ontbijt. Kortom: een aanrader voor een ieder die voor een nacht, weekend of week rust zoekt.

Gereisd Met partner in juni 2013
2007

Een ontzettend gastvrij stel heeft het acherhuis omgebouwd

tamara
23-11-2007

Een ontzettend gastvrij stel heeft het acherhuis omgebouwd tot B&B met een eigen opgang en een eigen terras. Het uitzicht vanuit de kamer over de weilanden is heerlijk. En er staan voor de gasten 2 fietsen klaar om de omgeving te verkennen. De gastvrouw heeft veel aandacht besteed aan de aankleding van de ruimte

Gereisd Met vrienden in november 2007

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Elegast in Oldeberkoop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Elegast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.