Camping Rotandorp

23 reviews over Camping Rotandorp in het Nederlands

top camping

johan,
9-7-2018

mooie camping , ruime plaatsen en superschoon sanitair

Gewoon een heerlijk verblijf .

Arie en Annie Dekker,
17-5-2018

Wij stonden een weekje op camping Rotandorp met prachtig weer en vroegen ons af hoe het toch mogelijk was dat er zo weinig mensen stonden. Een prachtig terrein, ruime plaatsen, heel goed sanitair en een geweldige omgeving om te fietsen . Je kunt de bossen in , je kunt de Linde langs fietsen ,schitterend, en je kunt plaatsen en plaatsjes bezoeken. Veel fietspaden of stille weggetjes. De camping is weliswaar geschikt voor iets ouderen maar ook gezinnen met jonge kinderen kunnen er prima verblijven.

Kraakhelder en zeer klantvriendelijk

Hans Dijk,
22-4-2018

Alles is tip top in orde en een zeer klantvriendelijkelijke familie Diever, de eigenaren van deze mooie en vooral goed verzorgde camping. Als voorzitter van de Predom Caravan Club Nederland hebben we besloten om volgend jaar ons voorjaarsweekeinde hier te doen. Ik kijk we nu al naar uit.👍🔝

Genoten!

Anita van Assen,
29-5-2017

Heerlijke dagen gehad samen met mijn ouders en de kinderen van 8 en 15 jaar. Vooral mijn dochter van 8 heeft erg genoten en was de hele dag in de weer met vriendjes en water en speelgelegenheid. Ook mijn zoon van 15 heeft genoten en was met regelmaat te vinden om het springkussen wat met het warme weer omgebouwd werd tot waterspeelplaats. We hadden een heel rustig plekje, 's morgens lekker ontbijten in de zon en helaas 's avonds uit de zon, maar je kan niet alles hebben. Leuke dorpjes dichtbij. Lekker wandelen of fietsen in de omgeving. Waterplas, Spokeplas, dichtbij. Lekker voor de kinderen met het warme weer en bijna de hele plas kun je lopend doen, dus erg veilig. De eigenaren zijn erg aardig en vriendelijk. Animatie, wat de eigenaren zelf doen is prima! wasgelegenheid is top. kortom: we hebben het heerlijk gehad. Super tevreden en aanbeveling waard. wij komen zeker eens terug. om de prijs hoeven we het zeker niet te laten!

Verrassend en supergenieten

JA
26-7-2016

Erg geschikt voor gezinben met kleine kinderen maar ook voor mensen die van fietsen en wandelen houden

Prachtige omgeving

T Lem
13-5-2016

Geweldige natuur en zo dichtbij op deze camping. Super gezellige eigenaren. Altijd opgewekt

zeer goed

Willem Sangers
26-2-2016

Waarom zal ik iets vertellen over een Camping die zo bijzonder is, de rust uitstraalt en de vakantie vierders hun vakantie laat zoals een vakantie is en behoord te zijn .Als men een fijne vakantie wil hebben in de korte tijd die we vakantie noemen.Ik vertel niets maar ik weet wel dat we alle jaren weer terug komen op Camping Rotandorp een thuis waar men zich thuis voelt.

Gezellige rustige camping

Kampeerers74
16-7-2015

Heel gezellige en rustige camping. Sanitair gebouw is werkelijk super en heel schoon. Ook voor de kinderen is de speeltuin en springkussen fantastisch. Het zwembad en recreatieplas op geringe afstand is een uitkomst bij warm weer. Kortom een geweldige camping en hele mooie omgeving.

Prima camping

Ton
11-7-2015

Lekker rustig gelegen en mooie ruime plaatsen.

Schoon en netjes verzorgd sanitair.

Ook de camping zelf is keurig onderhouden.

Mooie omgeving met veel mogelijkheden om te fietsen.

Vlak bij Steenwijk, Wolvega en Meppel.

Fijne campingheerlijk

Vakantieman
10-6-2014

Heerlijk pinksterweekend gehad. Voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rotandorp in Noordwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rotandorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.