Tijdelijk €25 aanbetaling

8.9FantastischScore uit 12 reviews

8.9FantastischScore uit 12 reviews
  • 7.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Natuurkampeerterrein De Meenthe

• 9Rian27-07-2021

Geweldige camping

Heerlijke camping, van alles wat; oud jong en er tussenin, tenten (meerderheid), campers en caravans, goed sanitair, wifi.... echt alles top!

• 9Fam van Dijk15-08-2018

Prachtig plekje! Tien dagen gestaan met tent en kinderen van 0, 2 en 3. Mooie ruime standplaatsen rond de vijver en speeltuin daarbij, of meer achteraf op veldje. Vanaf de camping loop je zo bos en heide op. Voorzieningen qua sanitair op de camping zijn eenvoudig maar goed, en schoon. Voor kinderen genoeg te doen, speelplaats met glijbaan, zand, duikelrekken, schommels etc voor de kleintjes. Voor groteren hut in het bosje, voetbalveld, basketbal, tafelvoetbal en meer. Sfeer is top, aardige en behulpzame terreinwachten. De brug over de vijver wordt elke avond verlicht met kaarsjes, helemaal leuk! Tijdens de boswandelingen genoten van de bramen onderweg :)

• 8Cobi Schilp07-08-2016

Hele mooie plek, aardige mensen en heerlijk rustig

Zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen,(speeltoestellen, houten hut enz. Verder een oase van rust voor ouderen, met stroomplekken en Wifi. De camping zelf rond een ondiepe vijver met waterlelies is prachtig,de Weerribben, riviertje de Linde, Drente en landgoed de Eese zijn wat mooie plekken in de buurt. Help deze unieke Nivoncamping, gerund door vrijwilligers, en ga hier eens een weekje kamperen.Kijk ook in het groene boekje.

• 9els en huub02-08-2016

een oase van rust, als een warm bad

hier moet je zijn wanneer je wilt genieten van een prachtige omgeving met betrokken beheerders die altijd op afstand voor je klaar staan. ga niet voor de luxe maar voor het natuurlijk comfort

• 8Jan Cees en Nel Snijder28-07-2016

Een eldorado

Landelijk,rustig,schilderachtig voor de natuurgenieters een hele leuke camping. Ongedwongen en vriendelijk. Zoek je een omgeving om echt tot rust te komen en te genieten van de natuur is deze camping een echte aanrader.

• 10C. Hoekstra19-09-2015

Erg mooi gelegen kleine camping

De Meente is kleinschalig, heeft een gemoeldelijke sfeer en ligt midden in een prachtig natuurgebied. Voor de kinderen is er veel te ontdekken in het bos en op de camping. Vissen met een schepnetje op het brugggetje of fanatiek tafelvoetbal spelen, allemaal dingen die echt bij de Meenthe passen.
    Voor mensen die een comfortabele kleinschalige sfeercamping in eigen land zoeken een echte aanrader.

• 9Barbara Hendriks03-09-2014

Wat een stilte!!

Ik kwam van Wijk aan Zee en mijn eerste reactie was: Ik hoor de vogels. Het is zo'n rustige camping dat je enorm van de omgeving, de fantastische vijver met waterlelies en zingende vogels kunt genieten. De kampeerplekken aan het meer zijn zeer ruim (10 bij 15 m). D.w.z. dat je 's ochtends even moet kijken waar je je stoel neerzet, lekker in de schaduw of in de zon. Ik heb heerlijk van de rust genoten, gesproken met andere kampeerders en de vrijwilligers bewonderd om hun enorme inzet bij het rietvrij maken van het meer. De sanitaire voorzieningen zijn goed en worden zeer goed schoongehouden. De omgeving leent zich uitstekend voor mooie fietstochten langs de Linde of naar het Museum over het ontstaan van kolonies. In de dorpjes onderweg kan je altijd wel iets lekkers gebruiken. Ook gebruikte ik regelmatig de goed voorziene bibliotheek. Kortom: hier kom ik volgend jaar terug. Als vrouw alleen heb ik me geen moment ongemakkelijk gevoeld. De vrijwilligers waren erg vriendelijk.

• 8sylvia van den Wijngaard24-08-2014

Leuke rustige camping.

Helaas slecht weer gehad, maar toch hebben wij ons vermaakt. De camping is erg leuk de eerste week van onze vakantie was er speel- land. Onze kleinzoon heb het daar erg leuk gehad.

• 9B. Zantinge23-08-2014

Heerlijk rustgevend terrein

De Meenthe biedt in de naaste omgeving zeer diverse mogelijkheden om te wandelen en te fietsen. De camping biedt ruime plekken met veelal rustgevend uitzicht op de centraal gelegen grote vijver met waterplanten. Ons geplande verblijf van vier dagen liep uit tot veertien dagen ..... !

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Sabine van der Heijden19-08-2014

Prachtige plek

Midden tussen de weilanden, aan het eind van een hobbelig weggetje stappen we het terrein van natuur- en Nivon camping de Meenthe op; wat een verrassing: een prachtige grote vijver met waterlelies, daaromheen de kampeerplaatsen, omringd door hoge bomen. We worden hartelijk ontvangen met koffie en koekjes uit de trommel. De douches blijken ook prima te zijn. De camping ligt ca. 1 km van Noordwolde, waar een grote supermarkt is. Noordwolde ligt tussen Friesland, Drenthe en Overijssel (Weerribben), waardoor we veel fiets-, wandel- en kanotochten maken in heel gevarieerde landschappen.

Camping Natuurkampeerterrein De Meenthe info

Camping-informatie