Vakantiepark Het Bosmeer ****

188 reviews over Vakantiepark Het Bosmeer in het Nederlands

Jammer van het carbidschieten

Patricia, 2-1-2018
  • Onderkomen8

We hadden huisje nr 62, voor 6 personen met bedstee. Leuk huisje alleen niet erg schoon. Overal spinnenwebben en stofvlokken.Het rook bij binnenkomst erg naar rioollucht. We hadden gekozen voor dit park omdat het vuurwerkvrij zou zijn. Op het park was idd geen vuurwerk ,maar 500 meter van ons huisje waren ze aan het carbidschieten. Dus nog een ontzettend bange hond. Rondom het park steken ze ook vuurwerk af dus zou er niet met een bange hond naar toe gaan.

De medewerkers op het park staan gelijk voor je klaar als er iets is en zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Op zich een leuk park maar niet meer voor ons met oud en nieuw.

Rustig park, ideaal met jonge kinderen

Fam. De Hoog, 28-10-2017
  • Onderkomen8

Het is geen park van keten. Maar daar zijn wij dan ook geen liefhebbers van. Ons huisje was perfect. (Nr 22). De speeltuin was in zeer goede staat en de kids hebben er genoten. Leuke kleine kinderboerderij. Op loopafstand (5 min) een geweldig buitenzwembad en daar pal naast een onwijs leuke natuurplas. Vanwege het jaargetijde konden we er nu alleen omheen wandelen, ook dat was heerlijk. Alles was fijn. Geen aanmerkingen.

fantastisch en dat nog steeds na 37 jaar

retze faber, 25-9-2017
  • Onderkomen9

dat het een mooi en rustig park is en zeer leuk voor kleine kinderen want wij zijn hier met onze kinderen 37 jaar geleden voor het eerst geweest en ieder jaar weer terug gekomen ook omdat onze kinderen dat wilden en nu zijn wij er al 53 keer geweest omdat het met kerst en oud en nieuw ook heel fijn is. Ook de mensen in de receptie zijn zeer vriendelijk en behulpzaam dus mijn vrouw en ik hopen toch nog heel wat jaren hier onze vakantie te mogen vieren.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Bosmeer voor je op een rij gezet:

Klein park met speeltuin en kinderboerderij

familie uit Brabant, 25-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Leuk vakantiepark met speeltuin en kinderboerderij. Tegenover het park mooi zwembad.

fijne vakantie aan de rand van Noordwolde

Tineke, 13-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Goed: veel ruimte bij de vakantiewoning (tuin), mooi ingericht, veel boeken in de woning, veel informatie bij de receptie over alles wat er te doen was in de omgeving, veel te doen voor de kinderen, dorp (winkels) dichtbij - dus goed te doen te voet of met de fiets, mooie omgeving om te wandelen / fietsen, gratis toegang tot openluchtzwembad aan de overkant van de weg (erg mooi zwembad). Pizzeria in het dorp = prima, bezorgt op het vakantiepark.

Niet goed: bij aankomst oven en vaatwasser defect. Oven werd binnen paar dagen gemaakt (er moesten onderdelen besteld worden). Vaatwasser moest vervangen worden, is niet binnen 2 weken gebeurd. Bedden smal en lagen niet lekker, er lagen winterdekbedden op de bedden (veel te warm). In het dorp was een snackbar (Snackpoint), 2 x iets gehaald, niet lekker ... Soms waren de vuilcontainers vol, paste niets meer bij in, 1 was er op slot (mogelijk omdat hij vol was?).

Toch vond ik de voordelen groter dan de nadelen. Hebben een fijne vakantie gehad.

Heerlijk verblijf in rustig park

Familie, 10-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Overzichtelijk park met gemoedelijke sfeer. Jonge kinderen kunnen snel zelf op pad in het park. Speeltuin/speelveld in het midden van het park gelegen. Leuke animatie voor de kinderen.

Veel privacy en grote tuin. Heerlijk buitenzwembad tegenover het park, super netjes en echt voor alle leeftijden.

Helaas bijna geen kinderen in de leeftijd van onze oudste zoon (13 jaar).

Mooie en schone huisjes

Bianca, 9-8-2017
  • Onderkomen9

Mooie, schone en ruime huisjes die van alle gemakken voorzien zijn. Ruime goed onderhouden tuin. Geen restaurant op het park, maar dat is voor ons geen probleem. Winkels in de buurt. Tegenover het park een openlucht zwembad. Gratis toegang voor parkgasten. Naast het zwembad nog een mooie zwemplas.

We hebben het naar ons zin gehad hier!

Pien, 4-8-2017
  • Onderkomen8

Een fijn mooi ingericht huisje met een ruime tuin, dus veel privacy.

Gezellig animatie. Eigenlijk vooral voor kinderen van de basisschool, maar onze oudste van 14 deed met haar zusje van 11 en vakantievriendin van 13 nog gezellig mee.

Genoeg te doen in de omgeving. Mooi openluchtzwembad. Helaas wat minder weer, dus niet veel kunnen gebruiken.

Heerlijke plek super huisjes

Richard, 1-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Voor boodschappen of restaurants moet je in het dorpje zijn maar dat is maar 5 min verder

Gemoedelijk genoten

Jansen, 25-7-2017
  • Onderkomen9

Mooi ingericht huisje, schoon, van alle gemakken voorzien. Op een park met voorzieningen voor kleine kinderen. Aan de overkant van de straat een openluchtzwembad met speelweide en speeltuin. Enige minpunt is dat voor een wat netter restaurant je een dik kwartier de auto in moet. Tip: ijsje eten bij de lokale snackbar in het dorp, op 10 minuten lopen.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Bosmeer voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Bosmeer in Noordwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Bosmeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Het Bosmeer scoort een 8.42 uit 10 op basis van 190 reviews.