Bed and Breakfast Stateheide

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

6 reviews over Bed and Breakfast Stateheide

• 9Will en Leon08-02-2020

Het geweldige plekje van Rob en Janke!

Samen met een vriend hebben wij mogen genieten van de gastvrijheid van Rob en Janke. Na een geweldige dag bij Wellness de Leeuwrikshoeve zijn wij heerlijk in slaap gedoezeld op een van de heerlijke bedden. Dat we 's ochtends met een geweldig uitzicht mochten ontwaken hadden we toen nog niet durven dromen. Wat volgde was een zeer uitgebreid ontbijt met eigen gemaakte druivensap uit de wijngaard, heerlijke broodjes en genoeg beleg en vleeswaren. Rob en Janke dank jullie wel met het delen van jullie mooie plekje met ons! We hopen in oktober weer te mogen ontwaken met jullie prachtige uitzicht! Heel erg bedankt, veel liefs Will en Leon

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2018
    9Ger en toos Mertens, Slenaken Limburg02-08-2018

Voor herhaling vatbaar

We hebben een hele leuke week gehad in het TinyHûs. Hartelijke ontvangst, heerlijk ontbijt en lekker luieren in de grote tuin. Een leuke regio om te fietsen, b.v naar Leeuwarden, Dokkum e.d. Een aanrader. Rob en Janke, nogmaals bedankt

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Harrie Jansma21-05-2018

Absolute aanrader!

Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Uitgebreid ontbijt in de tuin. Ideale uitvalsbasis om in de omgeving te fietsen (fietsen kunnentegen een kleine vergoeding bij de B&B gehuurd worden), Leeuwarden, Drachten en Groningen zijn relatief dichtbij. Bedden zijn prima. Al met al een aanrader als u een betaalbare B&B zoekt, met persoonlijke aandacht, zelf gemaakte jam, heerlijke wentelteefjes bij het ontbijt.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 8Joris de Vries27-02-2018

Een toevoeging aan je bezoek aan Friesland

Het verblijf bij de bed an breakfast van Rob en Janke was een grote toevoeging aan mijn tweedaags verblijf in Friesland. Het is gelegen in een natuurrijke omgeving, die zeer geschikt is voor mooie wandelingen. Desondanks ben je met 5 minuten rijden in het dorpscentrum.

Belangrijker nog vind ik de goede zorgen van Rob en Janke. Het ontbijt is erg uitgebreid met uitzicht over de wei. De persoonlijke aanpak en omgang zorgt ervoor dat je je gelijk welkom voelt in hun B&B. Bedankt daarvoor Rob en Janke

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

9kees03-12-2017

goed verzorgde, gezellige- en rustige locatie

Heerlijk schoon en warm tuinhuis met alle noodzakelijke voorzieningen; daarnaast ook zeer energie bewust opgezet. Ontbijt goed verzorgd met prettig gezelschap van gastvrouw/gastheer.

Alleen gereisd in december 2017

• 10Joleine29-10-2017

Gezellig, rustig en verzorgd

Ik ben zeer tevreden over de gastvrijheid en ook de kamer was gezellig en netjes. Ontbijt was goed verzorgd!

Alleen gereisd in oktober 2017

Bed and Breakfast Stateheide info