Bed and Breakfast Stateheide

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Absolute aanrader!

Harrie Jansma
21-5-2018

Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Uitgebreid ontbijt in de tuin.

Ideale uitvalsbasis om in de omgeving te fietsen (fietsen kunnentegen een kleine vergoeding bij de B&B gehuurd worden), Leeuwarden, Drachten en Groningen zijn relatief dichtbij.

Bedden zijn prima.

Al met al een aanrader als u een betaalbare B&B zoekt, met persoonlijke aandacht, zelf gemaakte jam, heerlijke wentelteefjes bij het ontbijt.

Een toevoeging aan je bezoek aan Friesland

Joris de Vries
27-2-2018

Het verblijf bij de bed an breakfast van Rob en Janke was een grote toevoeging aan mijn tweedaags verblijf in Friesland. Het is gelegen in een natuurrijke omgeving, die zeer geschikt is voor mooie wandelingen. Desondanks ben je met 5 minuten rijden in het dorpscentrum.

Belangrijker nog vind ik de goede zorgen van Rob en Janke. Het ontbijt is erg uitgebreid met uitzicht over de wei. De persoonlijke aanpak en omgang zorgt ervoor dat je je gelijk welkom voelt in hun B&B. Bedankt daarvoor Rob en Janke

Heerlijk schoon en warm tuinhuis met alle noodzakelijke voorzieningen; daarnaast ook zeer energie bewust opgezet. Ontbijt goed verzorgd met prettig gezelschap van gastvrouw/gastheer.

Gezellig, rustig en verzorgd

Joleine
29-10-2017

Ik ben zeer tevreden over de gastvrijheid en ook de kamer was gezellig en netjes. Ontbijt was goed verzorgd!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Stateheide in Noordbergum / Noardburgum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Stateheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Stateheide scoort een 8.96 uit 10 op basis van 4 reviews.