Vakantiepark Hogenboom Waterpark Zwartkruis

Vakantiepark Hogenboom Waterpark Zwartkruis
8,3

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Waterpark Zwartkruis voor je op een rij gezet:

71 reviews over Vakantiepark Hogenboom Waterpark Zwartkruis in het Nederlands

Familie de V.
6-7-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Het huisje was prima, enkel slecht schoongemaakt. Erg luidruchtige “buren”.

Beheer treedt slap op en is niet “thuis” als je ze nodig hebt.

• Activiteiten6
  • Onderkomen8

Goed: Mooi schoon, heerlijke jacuzzi, prachtig uitzicht vanuit de bovenverdieping.

Fijn dat er een wasmachine, maar vooral droger (voor de handdoeken) aanwezig was. Vriendelijkheid receptie en goed telefonisch te bereiken. En vooral genoten van de jacuzzi.

Kleine minpunten:

Bij aankomst stukke glazen op het aanrecht. Deze waren nog niet opgeruimd. Ook geen bezem, stoffer en blik aanwezig. Sleutel moest nog opgehaald worden uit woning, want deze zat er nog in.

Stapelbed was met een paar schroeven en spijkers vaster gezet, nadat deze een keer doorgezakt is. Geen kwalitatief stapelbed voor een dergelijk luxueus huisje. En van een kledingkast lagen alle planken op de grond.

Verder geen minpunten, want we hebben ondanks de kleine minpuntjes heerlijk genoten. We waren er slechts 2 nachten en hadden er graag langer gebleven. We hebben de minpuntjes doorgegeven en er wordt dan ook actie ondernomen.

Al met al, een dikke 9! En we komen er graag volgend jaar weer met een familieweekend/week

• Activiteiten4
  • Onderkomen7

Mooi huis enige wat vervelend is overijverige parkmanagement wat overactief is en dreigt met niet terug geven van borg. We hadden mensen van de groep die later aankwamen en de auto voor het huis zitten. Er is plek voor meerdere auto s voor de deur. Huis naast ons was ook leeg. We waren dus niemand tot last. Lijkt me dan ook logisch om de volgende dag ochtend even af te wachten. We hebben namelijk geen kwade wil. Door parkamagement word je wel in die hoek gezet en behandeld als asociaal. Dit is erg jammer en zorgt voor slechte reclame. We komen al tijden in vakantieparken en het gaat alrijd goed. Zou fijn zijn als je als gast zijnde vertrouwen krijgt dat je geen kwade bedoeling hebt en ook als zodanig behandeld wordt.

Heerlijk rustig, lekker ontspannen.

Niels van Dalsum
23-10-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Schitterende 6-persoons bungalow van alle gemakken voorzien.

Slechts een minpuntje: in de slaapkamers en badkamer zitten alleen dauerlufters.

Ramen kunnen niet open doordat de architect/bouwer heeft bepaald dat dit met vanwege overstromingsrisico's. Echt vreemd. Daardoor is het snel te warm op de slaapkamers

Boven verwachting!

Familie Van Leeuwen
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

In juli dit jaar hebben we met elkaar een fantastische week gehad op Waterpark Zwartkruis. Wij als ouders, maar ook onze drie jongens (14, 11 en 5 jaar) hebben heerlijk genoten van een luxe vakantiehuis met jacuzzi! Dat was één van de eerste dingen die moest worden uitgeprobeerd. We waren er niet meer uit te krijgen, super. We huren al jaren in de vakantie een vakantiehuis, maar zo groot als dit huis hebben we nog niet meegemaakt. Bij wat minder weer heb je binnen lekker de ruimte. De keuken is van alle gemakken voorzien. We konden uitgebreid kokkererellen met een zes pits fornuis. Wat we ook heerlijk vonden waren de verschillende plekken waar je buiten kon zitten: op de veranda voor het huis, op het balkon achter het huis of beneden op de vlonder aan het water. Het water was echt een trekpleister. We hadden een bootje met motor meegenomen en vanaf onze steiger konden we zo instappen en wegvaren. Via de Kuikhornstervaart waar het park aan ligt, konden we alle kanten op. En vanaf de steiger hebben we dagelijks de hengel uitgegooid. Last but not least: De ontvangst en service door Bas en Elina (en natuurlijk de kids) was hartverwarmend. Van onze jongens kregen we het dringende advies: Volgend jaar weer -:) Dus tot ziens!

Plek voor iedereen...😎

Aaltje Tijsma
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Heerlijke locatie...prachtige omgeving en meer dan vriendelijke mensen. Wij hebben het erg fijn gehad en komen graag weer.

Mooie huisjes
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Mooie zonnige woningen waardoor we iedere dag in de zon konden zitten ondanks het weer

Mooi luxe park

Janneke
7-8-2017
  • Onderkomen9

Heerlijke ruime huizen direct aan het water. Je kan een bootje bij je huis huren of eigen boot meenemen. Op het park zelf is niets te doen. Is voor pubers wel saai. Je gaat hier echt naar toe voor de watersport en voor de rust.

Prachtige accommodatie in een mooie omgeving

Mieke Velner
31-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Waterpark Zwartkruis is een kleinschalig park in een mooie omgeving. De woning die wij gehuurd hebben was verrassend groot, licht, schoon en zeer verzorgd. Het was echt een genot om hier een aantal dagen te verblijven. We hebben een motorbootje via de beheerder gehuurd, superleuk om hier de omgeving mee te verkennen. Wij komen graag terug !!

Het was een geweldige, ontspannende vakantie!

Familie Landwaart
28-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Nog maar net thuis gekomen, heeft onze zoon in zijn enthousiasme al een review ingevuld. Het is duidelijk: dit is echt voor herhaling vatbaar!!!

Een ruime, riante woning van werkelijk alle gemakken voorzien. Vanaf de steiger van het huis lekker zwemmen, vissen en varen. Lekker ontspannen in de jacuzzi, en wat niet onbelangrijk is goede bedden! De rust en de ruimte in en om het huis, de mooie natuur...kortom we hebben enorm met zijn allen genoten! Met de uitstapjes die we van te voren hadden bedacht wilde niemand meer mee. Iedereen wilde op het park blijven, en als kinderen het zo naar hun zin hebben, genieten ouders dubbel. En het is zeker zo relaxed.

Ook dank aan het beheerdersechtpaar, die samen met hun kinderen met veel enthousiasme het iedereen naar de zin maken.

We hopen tot een volgend jaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Waterpark Zwartkruis in Noordbergum / Noardburgum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Waterpark Zwartkruis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hogenboom Waterpark Zwartkruis scoort een 8.26 uit 10 op basis van 74 reviews.