Vakantiepark Hogenboom Waterpark Zwartkruis

Vakantiepark
Vakantiepark Hogenboom Waterpark Zwartkruis

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Waterpark Zwartkruis voor je op een rij gezet:

75 reviews over Vakantiepark Hogenboom Waterpark Zwartkruis in het Nederlands

perfect

fam binnekamp
22-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

we zaten in goudplevier 8 wellnes

het was een geweldig mooi huisje

goed ingericht

het is precies wat je op de foto's van de website ziet

vriendelijk personeel en de service is top

we hebben echt genoten

Het was zeer geslaagde vakantie

Richard en Anneke
27-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

De ontvangst bij de receptie was goed je werd er vriendelijk te woord gestaan. We hadden een hele mooie woning. Parkpersoneel was zeer professioneel en zeer vriendelijk, we hadden een probleem met waterpomp en hij kwam gelijk langs om er naar te kijken en gerepareerd. Net als met onze tv er werd gelijk de volgende dag een nieuwe geplaatst. Er was alleen geen restaurant en geen winkel waar je iets kon krijgen, maar daar hadden ze vergunningen voor aangevraagd. Het was voor ons een zeer geslaagde vakantie en we zitten er over na te denken om volgend jaar weer terug te komen .

Heerlijk relaxed

Sylvia
8-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Een comfortabel en ruim huis, fantastisch gelegen met eigen steiger. Goede bedden en net sanitair. Zowel in winter als zomer een aanrader!

Nooit meer

Wouter
23-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Mensen ga hier Niet naar toe parkbeheerder doet er alles aan om je geld afhandig te maken.

Huisjes vol gebreken en zeker niet schoon

Nooit meer

Familie de V.
6-7-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Het huisje was prima, enkel slecht schoongemaakt. Erg luidruchtige “buren”.

Beheer treedt slap op en is niet “thuis” als je ze nodig hebt.

• Activiteiten6
  • Onderkomen8

Goed: Mooi schoon, heerlijke jacuzzi, prachtig uitzicht vanuit de bovenverdieping.

Fijn dat er een wasmachine, maar vooral droger (voor de handdoeken) aanwezig was. Vriendelijkheid receptie en goed telefonisch te bereiken. En vooral genoten van de jacuzzi.

Kleine minpunten:

Bij aankomst stukke glazen op het aanrecht. Deze waren nog niet opgeruimd. Ook geen bezem, stoffer en blik aanwezig. Sleutel moest nog opgehaald worden uit woning, want deze zat er nog in.

Stapelbed was met een paar schroeven en spijkers vaster gezet, nadat deze een keer doorgezakt is. Geen kwalitatief stapelbed voor een dergelijk luxueus huisje. En van een kledingkast lagen alle planken op de grond.

Verder geen minpunten, want we hebben ondanks de kleine minpuntjes heerlijk genoten. We waren er slechts 2 nachten en hadden er graag langer gebleven. We hebben de minpuntjes doorgegeven en er wordt dan ook actie ondernomen.

Al met al, een dikke 9! En we komen er graag volgend jaar weer met een familieweekend/week

• Activiteiten4
  • Onderkomen7

Mooi huis enige wat vervelend is overijverige parkmanagement wat overactief is en dreigt met niet terug geven van borg. We hadden mensen van de groep die later aankwamen en de auto voor het huis zitten. Er is plek voor meerdere auto s voor de deur. Huis naast ons was ook leeg. We waren dus niemand tot last. Lijkt me dan ook logisch om de volgende dag ochtend even af te wachten. We hebben namelijk geen kwade wil. Door parkamagement word je wel in die hoek gezet en behandeld als asociaal. Dit is erg jammer en zorgt voor slechte reclame. We komen al tijden in vakantieparken en het gaat alrijd goed. Zou fijn zijn als je als gast zijnde vertrouwen krijgt dat je geen kwade bedoeling hebt en ook als zodanig behandeld wordt.

Heerlijk rustig, lekker ontspannen.

Niels van Dalsum
23-10-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Schitterende 6-persoons bungalow van alle gemakken voorzien.

Slechts een minpuntje: in de slaapkamers en badkamer zitten alleen dauerlufters.

Ramen kunnen niet open doordat de architect/bouwer heeft bepaald dat dit met vanwege overstromingsrisico's. Echt vreemd. Daardoor is het snel te warm op de slaapkamers

Boven verwachting!

Familie Van Leeuwen
15-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

In juli dit jaar hebben we met elkaar een fantastische week gehad op Waterpark Zwartkruis. Wij als ouders, maar ook onze drie jongens (14, 11 en 5 jaar) hebben heerlijk genoten van een luxe vakantiehuis met jacuzzi! Dat was één van de eerste dingen die moest worden uitgeprobeerd. We waren er niet meer uit te krijgen, super. We huren al jaren in de vakantie een vakantiehuis, maar zo groot als dit huis hebben we nog niet meegemaakt. Bij wat minder weer heb je binnen lekker de ruimte. De keuken is van alle gemakken voorzien. We konden uitgebreid kokkererellen met een zes pits fornuis. Wat we ook heerlijk vonden waren de verschillende plekken waar je buiten kon zitten: op de veranda voor het huis, op het balkon achter het huis of beneden op de vlonder aan het water. Het water was echt een trekpleister. We hadden een bootje met motor meegenomen en vanaf onze steiger konden we zo instappen en wegvaren. Via de Kuikhornstervaart waar het park aan ligt, konden we alle kanten op. En vanaf de steiger hebben we dagelijks de hengel uitgegooid. Last but not least: De ontvangst en service door Bas en Elina (en natuurlijk de kids) was hartverwarmend. Van onze jongens kregen we het dringende advies: Volgend jaar weer -:) Dus tot ziens!

Plek voor iedereen...😎

Aaltje Tijsma
15-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Heerlijke locatie...prachtige omgeving en meer dan vriendelijke mensen. Wij hebben het erg fijn gehad en komen graag weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Waterpark Zwartkruis in Noordbergum / Noardburgum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Waterpark Zwartkruis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.