Bed and Breakfast Lyklamastate

• Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer

Lianne
23-9-2016

Wij hebben geslapen via vrienden op de fiets, in een tuinhuis. Nu een tuinhuis is er niet. We werden gestopt in een kamer, trap op en trap af. Met een erg klein raampje. Overal losse kabels en doorgeschakeld van de ene contact doos naar de andere. dE contactdozen komen uit het plafond en zo moet je de lamp aan doen. Levensgevaaarlijk. Ook super onvriendelijke mensen. IN de ochtend bij het ontbijt iets van gezegd en het klopte totaal niet. Ook mochten wij geen gebruik maken van het balkon, keuken enz. Ook al is het erg goedkoop om te ovrnachten, toch nooit meer voor ons. De B en B is wel mooi gelegen tussen de weilanden.

Fantastische Bed & Breakfast

Aliëtte Waterman
1-8-2014

Ontzettend vriendelijke mensen. De Welnesskamer waar wij verbleven was super! Gebouwd in de nok van de enorme schuur van de boerderij samen met andere kamers. Eigen ingang met sleutel, volledig ingerichte keuken, luxe badkamer met sauna en regendouche, cabriodakraam waardoor je een mini-balkon hebt met uitzicht op weilanden, molen en de omliggende boerderijen. Slaapkamer in een 'opkamer' met heerlijk bed en zelfs badjassen! In de woonkamer een eettafel met 6 stoelen, 2 banken waarvan één een prima slaapbank voor 2 personen. Zitje bij het cabriodakraam. Gratis WIFI en een grote platte tv. Frisruikend beddengoed, badgoed en keukenlinnen. Wij verbleven 2 nachten en na de eerste nacht waren de prullenbakken geleegd en nieuwe handdoeken klaargelegd! Mijn zoontje mocht op het erf spelen met oa een trapauto en zelfs een springkussen! Fietsen te huur en er is een terras waar de gasten buiten kunnen zitten. Wij hebben zonder ontbijt geboekt aangezien wij een eigen keuken hadden. Top B&B!

We hebben 3 nachten gelogeerd in het chalet in de tuin van deze B&B. Veel privacy, gelegenheid om zelf te koken, prachtig uitzicht op de koeien, aardige en behulpzame eigenaars (hebben zelfs een tandenborstel gekregen omdat we die zelf vergeten waren). Ontbijt was goed. Niet onbelangrijk: onze fietsen konden we binnen stallen. Er is ook de mogelijkheid om te overnachten in de boerderij zelf. Er zijn meerdere horecagelegenheden in Oudemirdum dat enkele km. verderop ligt.

We hebben een aantal aanbieders voor Lyklamastate voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Lyklamastate in Nijemirdum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Lyklamastate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Lyklamastate scoort een 5.44 uit 10 op basis van 3 reviews.