Vakantiehuis Slapen op GOS

Vakantiehuis
Vakantiehuis Slapen op GOS

We hebben een aantal aanbieders voor Slapen op GOS voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Slapen op GOS in het Nederlands

Met vrienden

2008

Komen hier zeker nog een keer!!

Anneke
13-10-2008

Dit is echt een fantastisch onderkomen in Niawier. Zeer goed ontvangst (met zelf gebakken Tulband) Alles heel netjes en schoon. Hele lieve gastvrouw. Kortom zoek je rust en een mooie omgeving, dicht bij de waddenzee zoek dan niet verder maar boek bij Slapen op gos!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Slapen op GOS in Niawier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Slapen op GOS zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.