Vakantiehuis Groot Nesserstee

Vakantiehuis
Vakantiehuis Groot Nesserstee

3 reviews over Vakantiehuis Groot Nesserstee in het Nederlands

Met oudere kinderen

Fantastisch tot volgend jaar .

Gerard Strijbosch .
25-11-2016

Prachtige natuur vriendelijke gastvrouw mooi viswater Een Aanrader.

Een Voltreffer!

Filip en Hilde Vervaeke - Eeckhout
17-5-2013

Reeds voor de vierde keer brachten wij (4 personen) een weekje vakantie door in de Nesserstee. Deze vakantiewoning heeft volgende troeven : warm onthaal, vriendelijke en behulpzame mensen, alle nodige comfort aanwezig in de woning, heel veel ruimte rondom, heel rustig, heel wat accommodatie voor kinderen (trampoline, tennistafel, go-kart,bolderkar), ideaal voor vissers zowel qua ligging als voorzieningen (schuur, aparte koelkast) en voor de dierenliefhebbers een ganse dierentuin (kippen, honden, konijnen,geiten, pony,duiven), mogelijkheid tot huren van een bootje...........wat kan een mens zich nog meer wensen?

Heerlijke plek ook voor de kids

Mariska Koppejan
21-7-2012

Het vakantiehuisje de Nesserstee is bij ons in goede smaak gevallen... We werden hartelijk welkom geheten, met van allerlei lekkers! In het huisje waren alle huishoudelijke apparaten aanwezig. Waaronder vaatwasser, oven enzovoorts...

Ook was er genoeg om te spelen voor de kinderen! Buiten waren een reuze trampoline, skelters, zandbak, en ook fietsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groot Nesserstee in Nes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groot Nesserstee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.