Landhuis de Zonneroos

Met vrienden

Sfeervol en comfortabel groepsverblijf

Fam. Baars
26-3-2017

Mooi gelegen, sfeervolle en comfortabele accommodatie die van alle gemakken voorzien is: twaalf ruime slaapkamers (allen met eigen badkamer) met goede bedden, sfeervolle woonkamer en professionele keuken, ruim buitenverblijf met veel privacy en mogelijkheden zoals een buitenbad (was tijdens ons verblijf niet open), speelveld en sauna. Binnen en buiten veel te doen voor kinderen. Hartelijke ontvangst door eigenaresse Petra, die samen met haar man echt klaar voor je staan om het je naar de zin te maken.

Sfeervol groepshuis, zeer gastvrije eigenaresse, opgemaakte bedden, professionele keuken waarin overal is gedacht zodat we daar zelf de mooiste gerechten konden toveren, kortom toplocatie met veel ruimte voor iedereen.

Fantastische schone lokatie van alle gemakken voor

kasper
21-6-2016

Top adres: schone kamers, mooie tuin, professionele keuken en en zeer gastvrij ontvangst.

Prachtige accommodatie voor jong en oud!

Vriendengroep De Blok
31-3-2016

Wij hebben een heerlijk Paasweekend gehad (met 25 volwassenen en 2 kindjes) in zowel de Zonneroos als de Zonnebloem. Wat een fantastische locatie, het ontbreekt je echt aan niets! We zijn heel hartelijk ontvangen, hebben genoten van de gezellige woonkamer met haard en hebben heerlijk geslapen op prima bedden. Fijn dat de kamers zo ruim zijn en dat iedereen zijn eigen badkamer heeft. Ook de keuken is heel goed ingericht, waardoor wij lekker zelf gekookt hebben.

Buiten is er ook genoeg te doen, ook al was het zwembad nog niet geopend.

Prachtige locatie voor een teambuilding

Inspiratiepartners
21-1-2016

In de Zonneroos hebben we een team van 8 managers getraind. De locatie was erg geschikt. Iedereen had een eigen slaapkamer met eigen douche en toilet. En naast de woonkamer hebben ze een prachtige trainingsruimte met uitzicht over de weilanden. Wij hebben gekozen voor een volledig verzorgde tweedaagse en werden verrast met lekker hapjes, smoothies en heerlijk eten. De sfeer is ongedwongen en de eigenaren heel erg vriendelijke en gastvrij.

We hebben tijdens het programma de locatie steeds afgewisseld. Zo zijn we naar de escaperoom geweest in het dorp en werd de lunch in de woonkamer klaargezet terwijl wij in de trainingsruimte aan de slag waren. De eigenaren denken mee in de activiteiten, die je naast het programma kunt doen. De stoelmassage en yogales waren een mooie afwisseling op het inhoudelijke programma. Het was koud en nat in november dus we zijn weinig naar buiten geweest.

Onbezorgd genieten!

Pieter Breedijk
    3-9-2014

De Zonneroos is de plek bij uitstek waar je onbezorgd kunt genieten van de rust en de ruimte. Fantastische slaapkamers met zeer goede bedden en op iedere kamer een mooie badkamer met douche en toilet. Een ruime en mooi ingerichte huiskamer met grote tafels en stoelen. Lekkere zit met twee ruime banken rondom de haard. Een professionele keuken en een speelkamer met al het speelgoed voor kinderen, waaronder een tafeltennistafel. Zeer ruime tuin met voldoende ligbedden voor als het mooi weer is. Heerlijk zwembad en sauna. Skelters etc.etc. Wij hebben hier een familieweekend met 21 man gehouden en werkelijk iedereen was enthousiast. De eigenaren ontvangen je erg vriendelijk en zij lopen het gehele huis met je door om uitleg te geven over bijv. de apparatuur. Kortom in deze accommodatie hebben wij een heerlijk weekend met onze familie gehad. Een aanrader in alles!

Geweldige locatie met ruimte en privacy

rob de wind
    13-6-2012

We hebben hier een geweldige midweek gehad met de familie. Naast het vriendelijke welkom met koffie en thee, hadden wij als groep beschikking over mooie ruime comfortabele kamers met eigen sanitair

Het locatie ligt midden in het natuurgebied 300 meter van de weg. En het is er ook lekker rustig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis de Zonneroos in Munnekeburen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis de Zonneroos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.