Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.8Staat v/h sanitair
  • 9.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

28 Reviews over 't Seleantsje

• 9andries22-07-2022

super

kamperen zoals het hoort geen luxe maar wel alles wat nodig is voor fijn kamperen .Een mengelmoes van gasten van jong naar oud en van tent tot luxe camper. IJsselmeer voor de deur en verder in de omgeving van alles te doen. Het restaurant op de camping is fantastisch en eigenaren en personeel super. Echt een aanrader.

• 8Marlies Koops-Visscher24-08-2021

Fijne, gezellige camping met mooi (surf)strandje!

We konden op korte termijn terecht en zijn heel blij hier geweest te zijn! Het is een fijne camping, met vriendelijk en gezellig personeel en eigenaren.Er zijn gezellige plaatsjes in de buurt om te bezoeken en voor watersporters (en families) is het ook een erg fijne omgeving.Sanitair is prima en netjes voor elkaar.Al met al een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Aranka Jaegers10-08-2021

Fijne rustige camping

Erg leuke rustige camping met zeer netjes sanitair...Rustig om te staan ook met een campertje. Je kunt er voor kiezen om op de camping zelf te staan maar aan de overkant van de weg heb je 18 royale staanplaatsen voor campers.Vanuit de camping kun je makkelijk overal heen lopen fietsen varen Wij hebben er van genoten Tussendoor nog even van plek gewisseld ook dat was helemaal geen probleem. De vrouw die bij de receptie zat boekte ons gewoon om naar een ander plekje super.Hrt enige minpuntje was dat de WiFi het erg slecht deed maar dat mag de pret niet drukken

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Jan en Rianne26-07-2021

Fijne rustige camping die strategisch is gelegen.

Fijne camping met mooie en ruime plaatsen. Stonden eerst op de camper strook maar dat beviel ons niet echt. Konden gelukkig nog terecht op het campingveld en dat was een echte verbetering en we hebben daar heerlijk gestaan. Veel rust en ruimte en voorzieningen bij de hand. Het restaurant is echt een aanrader. Prijs kwaliteit verhouding is dik in orde en de bediening is zeer vriendelijk. Het enige puntje waar we minder gelukkig mee waren is het WiFi bereik op de camping plaats. Die was zeer instabiel. Verder alleen positieve ervaringen. De camping is ook zeer strategisch gelegen tussen Stavoren en Hindeloopen en Workum. We hebben heerlijk gefietst.

• 7Alex van Luttikhuizen21-08-2020

Prima camping voor de gemiddelde campeerder

Nette camping en vriendelijk personeel. Ideaal gelegen direct aan het IJsselmeer en vaarwater. Toiletgebouwen worden netjes schoon gemaakt. Douchen met muntjes (50 ct voor 5 minuten) is niet meer van deze tijd. Voordeel is dat het de wachttijd bij de douches (5,heren en 5 dames) beperkt. Voor 20 ltr heet afwaswater betaal je 20 ct. Gratis WiFi, maar de verbinding en toegang is echt onder maats; zelfs voor normaal app gebruik. Niet zo fijn met jong volwassenen die een innige relatie hebben met hun mobiel. De plekken zijn ruim genoeg. De snackbar heeft de standaard snacks. Restaurant is netjes en verzorgd. Prima camping voor relax, of watersport vakantie. Neem wel voldoende muggenspray en vliegenspray mee, want de mugjes en de vliegjes zijn in zeeeer grote aantallen aanwezig. ''s avonds absoluut geen licht in tent of caravan aan doen en even preventief sprayen. Dan is het prima te doen. Voor herhaling vatbaar.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Anneke Runhart15-08-2020

Een aanrader!

Hoewel we geen watersporters zijn prima plek om te vertoeven. Want ook veel mogelijkheden om te fietsen. De camping is schoon en netjes en heeft veel oog voor de covid-19 maatregelen. Veel voorzieningen, snachbar, broodjesservice, verhuur, restaurant.. Een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Roland en Naomi28-07-2020

Surftechnische beoordeling

Uit de andere recensies blijkt wel dat dit een heerlijke camping is zonder poespas. Eenvoudig schoon sanitair, grote zonnige plaatsen en een goede ligging aan het IJsselmeer en binnen viswater waar ook gezwommen wordt. Windsurfers opgelet! Met zuidwest is het niet mogelijk om te surfen. Ik rij dan in 10 minuten naar Hindeloopen. West en noordwest is het hier geweldig. Voor de gevorderde hoge golven buiten de kom en binnen de kom overal ondiep. Optuigen doe je op het strand want met je zeil over de camping, brug en weg is niet ideaal (wel mogelijk). Honden op de dijk (tussen de schapen) overal toegestaan.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Kai Benndorf30-07-2017

Fantastic place in quiet surroundings

The place is in the little quiet village Molkwerum and in good bike distance to Stavoren and Hindelopen. We have been on the campsite and had a huge place. The extra camping car place is directly behind the dike and also nice. The owner is a very friendly man and was very helpful when we have had problems.

• 8Willem de Borst30-01-2017

Een leuke gastvrije camping zonder poespas.

Zeer goede visgelegenheid, zwemmen en zonnen.(ideaal die dijk) Actief recreatieteam. Prima restaurant en cafetaria.Prachtige kantine. Keurige toilet en douchegelegenheid. Mooie wandel en fietsomgeving. Leuke plaatsen in de buurt. Wat minder te spreken over de WiFi, maar aan de andere kant, wel lekker rustig. We komen er niet voor niets al ruim 40 jaar !

• 10Ingrid23-01-2017

Super Erholung, tolle Angebote für jung und alt😊

Freundliche, familiäre Atmosphäre. Originelle Freizeitgestaltung durch das R-Team. Leckeres Essen und erfrischende Getränke im gemütlichen Restaurant Piacco👌

• 10Staat v/h sanitair

Camping 't Seleantsje info