Bed and Breakfast De Rede

Bed and Breakfast De Rede

Bed and Breakfast

We hebben een aantal aanbieders voor De Rede voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast De Rede in het Nederlands

Yvonne de Jong
9-6-2018

Een fijne huiselijke B&B. Midden in een klein dorp. Hartelijke ontvangst door Klaas. Schoon, verzorgd, heerlijk ontbijt. Ruime kamer met fruit, flesje wijn en koffie en theefaciliteiten. Minder geschikt voor kinderen omdat het ligt aan een doorgaande weg.

Gereisd Met partner in juni 2018

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast De Rede

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Rede in Molkwerum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Rede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.