NederlandFrieslandMirnsCampings MirnsCamping Boerderijcamping de Braamberg

0Tonen op kaart

9 Reviews over Boerderijcamping de Braamberg

• 8E Bolk-Tavenier02-01-2022

Fijne prachtig gelegen camping

We hebben 4 nachten met de caravan op de camperplaats gestaan, dit ivm de wintersluiting van het kampeerterrein. Er waren net als wij nog een aantal vuurwerkvermijders die de rust opzochten. Rust is hier zeker te vinden tijdens deze periode van het jaar. De camping ligt letterlijk op een klif, aan de bosrand en ver boven het IJsselmeer. Vanaf de camping kijk je hier ook op. Douches en wc's zijn er voldoende en netjes. De camping wordt beheerd door een zéér vriendelijk echtpaar. Een absolute aanrader voor watersporters, wandelaars, fietsers...en ook voor de zennn. De douches zouden wat warmer mogen.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Petralamba26-07-2021

Leuke boerencamping

Eén nacht hier gestaan met de camper. Er zijn verharde camperplaatsen, maar wij kozen een plekje op het veld. Hele leuke, vriendelijke eigenaresse die je gelijk thuis laat voelen. aan de overkant van de weg is een zandstrandje 't Mirnser Klif met paviljoenrestaurant 't Mar. Leuke camping voor kleine kinderen.

• 8van Dijk16-02-2020

uitstekende camping dicht bij ijsselmeer

mooie plekken, schoon sanitair, hond vriendelijk. Ideale ligging bij ijsselmeer.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Anke19-07-2017

Een heerlijke plek om tot rust te komen!

Prachtige camping met het uitzicht op de schapen en het meer. De eigenaresse is erg behulpzaam en vriendelijk. Het sanitair is schoon en netjes. De omgeving leent zich uitstekend voor het maken van fietstochten/tjes of een wandeling. Het meer is op loopafstand (3 min). Bij het paviljoenen heb je een geweldig uitzicht op het meer. We genieten iedere keer weer van de rust en de natuur op deze geweldige camping!!!

• 10mark17-08-2016

geweldige camping.

Wij hebben hier twee weken heerlijk vertoeft en genoten van de mooie omgeving en natuur.. De toiletten en douches zijn netjes en de eigenaresse erg vriendelijk en behulpzaam. De plekken ruim opgezet en er hangt een mooie relaxte zweer...

• 3Anna03-08-2016

Nooit meer

Bij aankomst konden wij een uur wachten Toen zij er was konden we gelijk alles afrekenen. Gevolg daarvan dat de mensen de auto parkeerde bij de caravan terwijl het een auto vrije camping is. Ga niet onder de bomen staan want daar is om drie uur smiddags de zon al weg' ondanks dat het hoog zomer was. Gevolg savonds vochtig en veel muggen. De toiletten ver beneden peil mag zeker vaker schoon gemaakt worden De douches waren primitief. Een paar extra haken om je kleding op te hangen zou geen extra luxe zijn. De omgeving maakt veel goed. Het water aan de overkant mogen geen honden komen. De eigenaresse vermeld dat er nacht verlichting is bij de toiletten, ook hier is flink op bezuinigd. De verlichting brand zo minimaal wat vervelend is omdat de vloer erg ongelijk is bij de toiletten. Ook zit er schrikdraad bij de geitjes waar de caravans met kleine kinderen tegen aan staan. Kortom een tegenvaller voor deze camping.

• 3Staat v/h sanitair
  • 10rob en sjoukje15-05-2016

super genieten wat een fijne energie!

heerlijke ruime plek super uitzicht op het water

• 8Klaske13-07-2015

prachtig gelegen

wij hadden er een heel fijn weekend, en gaan zeker nog weer eens terug

• 9Vera-195827-09-2013

Wij gaan zeker terug

Wij genieten van het Mirnsterklif tegenover de camping, het Rijsterbos vlak naast de camping, de prachtige fietspaden in Gaasterland en de fijne camping! Er zijn 5 seizoensplekken , daarnaast circa 25 ruime plaatsen! Nieuw toiletgebouw, schoon en ruim!

• 9Staat v/h sanitair

Camping Boerderijcamping de Braamberg info