Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

59 Reviews over BinnenInn

• 10Familie Van de Lagemaat15-12-2021

Alles aanwezig om samen onvergetelijk te genieten!

Dank je wel Bianca! Wat heb je de accommodaties leuk ingericht! Wij waren met onze familie bij jou te gast. Hadden allemaal onze eigen accommodatie en een ruimte om samen te koken en te eten. Wij waren met een familie waarbij de jongste 1,5 maand oud is en de oudste 88 jaar. Ieder kon zich terugtrekken en de gezelligheid opzoeken, dat was heel tof. Wij hebben leuke uitstapjes gedaan. De vissershuisjes bezocht, en met 3 sloepen door Dokkum gevaren, lekker een kopje koffie met wat lekkers genoten. Op de fiets de omgeving bekeken. En op onze vertrekdag naar Schiermonnikoog geweest. Wij kijken superleuk terug!

Dit adres is een aanrader voor (familie)groepen!

• 9Audrey Tuin24-10-2021

Binneninn een parel in Friesland

Thuiskomen in Friesland. Een sfeervol familiehuis, volop ruimte en van alle gemakken voorzien. Jong en oud hebben genoten vd accommodatie. De kids samen op zolder was een feestje. Heerlijke bedden, mooie slaapkamers en twee douche gelegenheden. Volop activiteiten in de buurt voor slecht weer (klimpark Waddenfun) en mooi weer (wadlopen vanuit Moddergat-en must do). De accommodatie biedt volop vermaak voor de kids: spelletjes, buitenspeelgoed, diertjes (wandelen met pony Nicolien) en volwassenen (Hottub). Echt de perfecte accommodatie voor een gezellig verblijf met vrienden en familie!

• 10Henny Neervoort16-09-2019

Fantastisch!!!!!!!!!

Met ons gezin (familie weekend 20 personen) in Metslawier gelogeerd.Het was top!!!!!!Jullie krijgen van ons voor alles een dikke 10!!!!!!!Dank jullie wel.

• 9Linda22-03-2018

Heerlijk weekendje weg met vriendinnen

Heerlijk grote appartementen, heerlijke bedden, grote douche en dan die heerlijke hottub in de tuin ! kamp vuur plaatsje maar de voortuin deel je met de anderen gasten

• 10Avanka09-12-2017

Erg mooi

We zijn hier met 14 volwassenen een paar jaar terug geweest tijdens ons jaarlijks terugkerende kameradenweekend. We gaan elk jaar ergens anders heen, maar we hebben het nog steeds over deze accommodatie. Zeer mooie appartementen, schitterend ingericht.Heerlijk opgemaakte bedden. De hottub buiten was ook een groot succes. In Dokkum is een klimpark waar we heen zijn geweest, was erg leuk. Dokkum is ook een heel leuk stadje. Wadlopen was ook erg leuk geweest, maar het tijdstip kwam ons niet helemaal uit - veeeeel te vroeg :-).

• 10Marice Thewessen19-10-2015

Echt een aanrader

Prachtige kamers met ruime gezamenlijke keuken en woonkamer. Kinderen mochten op de shetlandpony rijden door het dorp. Heerlijk in de hot tub s avonds. Op korte afstand van Dokkum, Leeuwarden, Groningen en de boot naar Schier. Lopen op het wad en mosselen zoeken op 10 minuten rijden, echt uitgewaaid. Hele vriendelijke eigenaren, hier zit je top!

• 9Annemiek04-09-2015

Ook na 3 keer nog steeds super tevreden!

Ook deze zomer heerlijk een week in Friesland vertoefd. Deze B&B in Metslawier was wederom een heerlijke locatie voor een week met ons jonge gezin. Onze zoon van 7 stond te popelen om de hond weer te zien, de paarden en de geit. Binnen no time was hij aan het racen op de kinderfietsjes die er in overvloed zijn en had hij al vriendjes gemaakt in het zwembad. Onze dochter van 2 vond de tent in de tuin met de ruime keus aan kinderspeelgoed geweldig leuk. De gezamenlijke keuken en tuin zorgt ervoor dat je snel contact hebt met de andere gezinnen.

Eigenlijk is alles aanwezig en hoef je alleen maar kleding mee te nemen. Kinderspeelgoed is er volop (buiten, maar ook binnenspeelgoed als bordspellen) en vriendjes zijn zo gemaakt! Boodschappen kan je laten bezorgen door de Jumbo, handdoeken kan je via BinnenInn regelen...dus stop wat kleding in een tas en ga! Oh ja...wel eerst even checken of er ruimte is...want deze 5 appartementen zijn erg populair bij jonge gezinnen!

Veel plezier!

• 10fam.waamelink16-04-2015

een waar paradijs

frans en Riky zin voor de zo veelste keer in ons paradijsje geweest

wij vinden het iedere keer mooier worden

• 9fabjen witte09-04-2014

Erg mooi appartement en fantastischep lek!

Wij waren een weekendje met de familie in binnenin. We waren er met 18 personen en een hond (ouderen en jongeren). Voor ons was het een fantastische plaats. We hadden genoeg ruimte en konden allemaal onze gang gaan. Wij hebben er heel erg van genoten. Vooral de sauna en hottub waren een lust! Wij raden het zeker aan en komen zeker nog een keer terug want wij hebben in binnenin een fantastisch weekend gehad!

• 9Jan12-03-2014

Heerlijke uitrustplek

Lekkere plek om volledig tot rust te komen! Zeker in de hot-tub! En ideaal voor jongere kinderen (tot 12 jaar.) Een gehoorzame hond voor de jongens, en paarden voor de meisjes. Het appartement was ruim en luxe. de gemeenschappelijke keuken van alle gemakken voorzien. een aanrader!

Bed & Breakfast BinnenInn info

Het complex