Sorteren

Reviews over Mantgum

Uitstekend B@B-adres nabij Leeuwarden

JanW
    22-7-2016

Prima faciliteiten (goede bedden, uitstekend ontbijt, slecht weer optie via lounge in een kas, toeristische informatie, rustig dorp op mooie rustige plek). Heel vriendelijke ontvangst en servicegerichte instelling. Geslapen in een kamer op eerste etage van een verbouwde schuur. Er is ook ruimte op de begane grond te huur (o.a. gezinsappartement). Vlakbij is een klein station met regelmatige treinverbinding met o.a. Leeuwarden. Nabij een fietsknooppunt.

Fijne ontvangst, ontbijt geweldig, leuke B&B

io
    26-6-2016

Mooi, prachtig pand, leuke knusse kamer met fijne bedden. Ontbijt echt heerlijk. Niks negatiefs te melden. Ze verkopen ook heerlijke eigengemaakte jam :)

rustige en ontspannen plek

martin romeijn
    27-1-2013

heerlijk rustig na een dag op het schaatsen in heerenveen.leuke ontvangst en gezellige sfeer

gezelligheid in een omgebouwde boerderij

martin romeijn
    27-1-2013

goed ontvangen ,en goede slaapplaats tijdens het schaatsweekend in heerenveen

Mantgum scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews