Makkum

We hebben een aantal aanbieders voor Makkum voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Makkum voor je op een rij gezet:

Reviews over Makkum

Januari lekker rustig overal misschien iets te.

Marcel Jeltema
    17-1-2019

Voor het avond eten, is er weinig keuze. Een snackbar, Chinees en een pizzeria. Heel veel is dicht maandag en dinsdag. Maar de pazzaria Piccola naast de DA drogist is erg goed en een zeer vriendelijke Fries. Makkum heeft een grote Jumbo. En verder eigelijk niet echt veel meer. Zomers leeft dit dorpje veel meer....

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gaan en genieten.

bert
    17-4-2018

In oktober is bijna alles dicht in Makkum. Harlingen, Leeuwarden en Sneek zijn echt heel leuk om te bezoeken op circa 30 minuten rijden. Een rit langs de kust richting Stavoren en terug tussen de meren door is genieten van zoveel water en natuur. Het Jopie Huisman Museum in Workum pik je er gelijk bij en geniet van zijn fabelachtige tekenkunst. Verwacht niet teveel van zijn ook aanwezige schilderijen maar voor een autodidact was hij wel een tekenfenoneem.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Makkum viel ons wat tegen.

Klaas
    18-10-2017

Een weekend in hotel Vigilante. Fietsen mee. In Makkum is niet zoveel te doen en aardewerk hebben we niet gezien. De sauna is klein en gedateerd waardoor te duur. Uiteindelijk zijn we in Bolsward beland.

Makkum weinig te doen!!

Annemie
    13-9-2017

Zeer vriendelijke mensen. Horeca goed. Wat echt minder is, dat als men geen boot heeft en niet kan surfen en het weer zit niet mee dan is er in dit heel klein dorp niets maar dan ook niets te doen, zelfs het winkel aanbod is er niet. Dit plaatsje is leuk als het volop zomer is met goed weer dan heb je nog het IJsselmeer om te zwemmen. Maar verder moet je het vertier verder weg zoeken. Wij hebben Friesland gezien, maar hoeft voor ons niet meer. Wij zijn helaas verplicht om in September vakantie te nemen en dan valt Makkum tegen.

Heel gezellig.

elles wolf
    18-2-2017

Wij vonden ons verblijf erg leuk en rustgevend.Makkum is een gezellig dorpje. Je kunt daar alle kanten op.Worcum en Stavoren vonden wij ook heel leuk.In Worcum heb je een Kapper in de winkelstaat die van zijn zaak ook een museum heeft gemaakt.In Hindelopen is ook erg mooi.Wij zijn eral 2 keer geweest en gaan zeker weer terug.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Makkum scoort een 7,9 uit 10, op basis van 313 reviews