Villa
Weer vandaag-2°-5°
9,1

5 reviews over Villa Vissersvilla Sudersee in het Nederlands

Riant, comfortabel en goede vibe

Caroline,
18-4-2017

Heerlijk, comfortabel, licht huis met heerlijke uitloop naar buiten (vlonder boven het water enerzijds / tuin anderzijds). Goede keuken, goede oven, overal snel warm water, afwasmachine, ruime vriezer, mooi natuursteen blad en genoeg werkruimte. Ruime living met vloerverwarming & kachel en boven; riante badkamer met bubbelbad, separate douche en wc, dubbele wastafel, hoogwaardig afgewerkt. Met als bonus; een heerlijke sauna! Wij komen heel graag terug! Zeer geschikt voor watersporters; alles op loopafstand bereikbaar!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Marion
1-5-2016

Heerlijke moderne villa aan het water

Gereisd met vrienden in maart 2016

Geweldig

Johnny
15-10-2014

Vissersvilla Sudersee in Makkum was fantastisch. Met eigen aanlegsteiger voor on sloepje en vismogelijkheid. Ook wellness mogelijkheden zeer goed.

Gereisd met partner in maart 2014

Mooi compleet

ikkeanita
19-6-2012

Alles wat nodig is voor een compleet vakantie gevoel.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011
2008

We hebben een midweek doorgebracht in één van de zeer luxe en goed ingerichte Vissersvilla's op het park Makkumbeach. Het was er heerlijk. De woning heeft een ruime woonkamer met een zeer compleet ingerichte keuken. Er is een sauna, een badkamer met bubbelbad; in één van de slaapvertrekken is een zonnebank. Verder zijn er genoeg goede tuinstoelen met kussens. De omgeving is mooi. Op een steenworp afstand is het strand en de boulevard van Makkum. Het personeel van het park is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Alles was schoon. Het huis, het hele park. Er werd hard gewerkt in de recent aangelegde tuinen. Dit is dan weliswaar niet een heel voordelig park maar het is beslist de moeite waard om hier te verblijven. Een zeer positieve ervaring en beslist voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Vissersvilla Sudersee in Makkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Vissersvilla Sudersee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.