Hotel Villa Mar

1 review over Hotel Villa Mar in het Nederlands

Wat een topper

Jessica Effert
9-11-2009

We hebben een heerlijke weer doorgebracht in het Hotel, het was heerlijk de einaares is erg vriendelijk, en het hotel is een echt hoogstandje. Al met al we hebben genoten en we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Mon Nov 09 2009 11:30:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Mar in Makkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.