Hotel Strandhotel Vigilante

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°15°
Hotel Strandhotel Vigilante
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Vigilante voor je op een rij gezet:

690 reviews over Hotel Strandhotel Vigilante in het Nederlands

Prachtig weekend gehad

Ilona
17-9-2018

Super genoten! Vriedelijk personeel!

Net hotel

Super locatie maar wel te duur!

B.M Tros
15-9-2018

De kamers zijn prijs/kwaliteit niet redelijk. Geen airco, geen ijskastje, geen kluisje, oploskoffie en losse bedden die uit elkaar schuiven. De badkamer is erg klein en bevat geen luxe.

De luxekamer voor 130 p/nacht is dus erg duur.

Het uitzicht is fantastisch en met mooi weer zit je met kinderen meteen aan het strand van het IJsselmeer.

Mooie dagen gehad en veel gezien

Peter S.
12-9-2018

Hotel is mooi van opzet, de ligging aan het IJsselmeer is prachtig.

Hotelkamers zijn ruim en modern ingericht.

Prima locatie om een vakantie door te brengen voor jong en oud.

Ook de omgeving bied vele mogelijk heden aan watersport en bezichtigen van mooie oude steden zoals Sneek, Bolsward, Harlingen en Leeuwarden. Je kan vanuit Makkum gemakkelijk een dag de eilanden Terschelling of Vlieland bezoeken. De Veerboot vertrek vanuit Harlingen wat zo'n 20 minuten van Makkum

HotelSpecials.nl

Aan te bevelen hotel met heerlijk restaurant/bar

Rudolf Willems
11-9-2018

Goed gelegen hotel (op het strand) met uitstekend restaurant. Prachtige inrichting en heerlijke menu's met normale prijzen. Uitgebreid ontbijtbuffet. Wij hadden bijgeboekt voor een "deluxe" kamer, betreft echter een standaard kamer met als extra het terras en de zeezijde.

Aanrader !!

Verkade
27-8-2018

Super , vriendelijk schoon uitstekende ligging kortom perfect voor een mijn break

Wij hadden gekozen voor een kamer met "zeezicht". Onze kamer lag op de eerste verdieping, mooi uitzicht, maar de muziek van het terras vonden wij erg storend. Muziek vanaf 08.00 uur. De geluiden van de bezoekers op het terras en op het strand waren zeker niet storend, maar die muziek wel. Rustig een boek lezen op het balkonnetje was niet mogelijk. Daarbij is het zo dat de zon in de middag pal op de kamers met "zeezicht" staat en dan zit je niet lekker op je balkonnetje.

Ook geen airco. De wasbak heeft geen stop.

Wij hadden een arrangement en daar zat een diner bij. Geweldige keuken en dus lekker eten. Prima bedienend personeel. Echt lekker gegeten. Ook het ontbijtbuffet was prima.

Terras ook prima. Heerlijk een beetje mensen kijken en lezen onder het genot van een glaasje.

nooit weer!!

drs.John van de Maat MBA,
29-7-2018

Dit is geen 4 sterren-hotel, hooguit een 2 sterren, er is geen airco op de slaapkamer aanwezig en geen koelkastje op de slaapkamers. We hebben 4 nachten niet geslapen vanwege de warmte. We boeken nooit weer in de zomer bij dit hotel, zolang er geen airco op de slaapkamers zijn . Het verblijf in dit hotel was een grote vergissing.

Heel fijn hotel gelegen aan het IJsselmeer. We hadden een prachtige hoekkamer met raam aan zijkant en balkon met schuifpui, een prachtig zicht op het ijsselmeer. Kamers zijn ruim en schoon, en het strand is recht voor de deur. Vriendelijk personeel en een mooi restaurant voor ieder veel keus. Makkum en omgeving is prachtig. Gaan hier zeker nog eens terug.

Prachtig strandhotel, pal aan het IJsselmeer

Steenland
1-7-2018

Prachtig mooi gelegen strandhotel. Grote ruime kamer en goede bedden. Hier 2 dagen gelogeerd in een kamer met zijzicht op het IJsselmeer. Plezierige ontvangst en een ruime schuur voor e-bikes met stroomaansluitingen. Grote badkamer met inloopdouche. Prachtig ingerichte eetzaal. Zaterdagavond zat het restaurant vol en was onze soep nét niet warm genoeg. Het ontbijtbuffet was perfect. Het hotel ligt wel een stukje buiten het centrum van Makkum. Zo'n 5 minuten met de auto of 15 minuten met de fiets. Het IJsselmeer ligt pal achter het restaurant. Een mooi uitgangspunt als je wilt gaan zeilen of surfen. Surfschool en winkels op loopafstand. Er is ook een grote camping met voorzieningen dichtbij. Een absolute aanrader!!

Het was vele jaren ons plekkie maar dat is over.

Bert Jonkman
25-6-2018

We hadden een kamer met zeezicht geboekt, helaas kregen we een de kamer naast het richting zee gebouwde terras en was er niet zoveel zeezicht terwijl wij wel het hele extra bedrag hier voor betaald hebben...wij komen al vele jaren met plezier in dit hotel om o.a. tijdens het ontbijt van het prachtige uitzicht op het water te genieten en bij minder goed weer hier van uit het restaurant van te genieten.

Maar helaas konden we dit vergeten doordat tijdens de verbouwing op ooghoogte horizontaal een dikke kozijnbalk is geplaatst en wij dus in de eetzaal/restaurant niet konden genieten van het uitzicht op het water met al die zeilers en surfers.

Bij ons vertrek konden we onze klacht bij de receptioniste goed kwijt maar haar leiding gevende lachte ons gewoon uit.

Het bedienend personeel deed hun werk gelukkig goed en waren heel aardig.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Vigilante in Makkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Vigilante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.