WebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-10°
8,6

Omschrijving
Ook in de winter is Strandhotel Vigilante in het Friese Makkum een ideale plek. In het knusse restaurant eet je in de lounge voor de open haard. Het hotel is in 2018 verbouwd, dus de kamers zijn ruim en modern. In het verleden won dit hotel een Zoover Award. Je kijkt uit op het IJsselmeer. Vanuit het strandhotel maak je wandelingen over het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Vigilante voor je op een rij gezet:

724 reviews over Hotel Strandhotel Vigilante in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Mieke Oude Munnink,
19-1-2019

Geweldig hotel recentelijk totaal gerenoveerd. Ontzettend mooie ligging, kamers helemaal goed, personeel super vriendelijk. Uitgebreid ontbijt.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Top locatie, vier sterren waardig!

Marcel,
13-1-2019

2e week Januari 2019, midweek van maandag tot en met vrijdag, Met jonge hond (10 mnd).

Hoewel het buiten van dinsdag tot woensdag stormden, zaten we lekker binnen bij de open haard. Zeer behulpzame bediening, ontbijt is zeer goed bij meerdere dagen valt de eentonigheid pas op.

Restaurant is net als hotel vier sterren. In de omgeving kan je prima wandelen, fietsen echt. In het hotel zelf is niets te doen,geen pooltafel, dartbord of enig vertier. Verder is alles zeer goed geregeld, acceptatie hond is hier zeer goed. We komen hier al jaren. Zijn er nog verbeterpunten, antwoord ja. Parkeren op hotel parkeerplaats voor hotelgasten als service geven en niet 5 euro berekenen! Parkeerplaats blijft nu leeg en auto's en werkbusjes zwerven in de buurt.

Dit is zeer storend en geen reclame voor een vier sterren hotel.

Gereisd met partner in januari 2019

Heerlijk ruime, nette kamer met prima bedden en schoon sanitair. Gastvriendelijk personeel. Goed ontbijt, uitstekend restaurant, waar je ook 's avonds gezellig kunt toeven voor een hapje en drankje. Rustige locatie (buiten seizoen). Pal aan IJsselmeer met strandje om te wandelen en uit te waaien.

Enige minpuntje: de lucht in de kamer was vrij droog en warm, waar een open raam niet voldoende tegen hielp. De centraal geregelde temperatuur in het gebouw was waarschijnlijk vrij hoog. Er zit een thermostaat op de verwarming, maar in het gebouw zelf zit zoveel warmte dat daardoor de kamer ook nogal warm blijft (zelfs met verwarming uit).

Gereisd met partner in januari 2019

Van Weverwijk,
30-12-2018

Mooi hotel, mooie kamers en vriendelijk personeel

Genoten

Andre,
23-12-2018

Lekker ontbijt en diner. Gezellige bediening. Mooie locatie. Bedlinnen kraakte.

Gereisd met partner in december 2018

Fijn en behulpzaam personeel, top hotel

Patti,
8-12-2018

Ligt lekker aan het Ijselmeer

aanbeveler

Ton en Mieke van Rijnsoever,
27-11-2018

Bijna alles perfect. een afscherming bij de douche is wenselijk verder perfect.

Leuke plek

Jolanda,
25-11-2018

Een mooie plek aan een strandje. Mooi restaurant en prima kamers met een lekkere grote inloopdouche

Geweldig

Marrie Bruin-Schippers,
21-11-2018

Geweldig, Heerlijk, Aanrader, Super. Wij bevelen dit iedereen aan vanwege de vriendelijkheid, schoon, gezellig en top locatie.

Super hotel

Henk van Blotenburg,
21-11-2018

Weer genoten van het verblijf in strandhotel Vigilante, bediening top en eten weer voortreffelijk

Gereisd met vrienden in november 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Vigilante in Makkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Vigilante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.