Hotel Strandhotel Vigilante

Hotel Strandhotel Vigilantesterstersterster

8.5Fantastisch

Nederland, Friesland, Makkum

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Vigilante voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

Ook in de winter is Strandhotel Vigilante in het Friese Makkum een ideale plek. In het knusse restaurant eet je in de lounge voor de open haard. Het hotel is in 2018 verbouwd, dus de kamers zijn ruim en modern. In het verleden won dit hotel een Zoover Award. Je kijkt uit op het IJsselmeer. Vanuit het strandhotel maak je wandelingen over het strand.

758 reviews over Hotel Strandhotel Vigilante

• 9Petra21-01-2020

heerlijk verblijf gehad

Hier 2 nachten overnacht ivm familiebezoek. Echt een aanrader. Heel mooi hotel, goed verzorgd en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk uitgebreid ontbijt en ook s'avonds kan je gezellig nog in de bar/restaurant een drankje doen en (zoals wij) een spelletje doen. Prachtige ligging direct aan het strand en dichtbij het karakteristieke dorpje Makkum. We gaan hier zeker nog eens naar terug.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 5Colindavmv15-01-2020

Hotel met mooie ligging maar met véél missers

Mooie ligging, mooi restaurant, op zich eten in orde, alleen eerste avond niet lekker, saus wee, pasta hard aan de randen, niet goed onder water gelegen. Ontbijt is niet heel uitgebreid maar goed, mist dienbladen. Meeste bediening restaurant vriendelijk, op gastvrouw na. In restaurant eerste avond afgesnauwd door gastvrouw omdat we graag een andere plek wilden. Kamers eenvoudig, zitje met 1 stoel, inloopdouche = douchehok zonder gordijn mèt trekker, alles blank. Kamer heeft geen koffie/theezetfaciliteiten/koelkast/kluis. 's nachts wakker van metalen ringen aan vlaggen die onafgebroken tegen masten sloegen. 1ste dag kamerdeur open gelaten door huishouding, en geen handdoeken, 2 x voor naar receptie voor ze wel kwamen. 2de dag beide kamers niet schoongemaakt! Vuile handdoeken op grond, geen wc-papier, bedden niet opgemaakt enz. Huishouding kwam niet meer. Met klachten werd weinig gedaan. Service, comfort en faciliteiten geen 4 sterren.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 10ina zwiers04-01-2020

fantastisch en sfeervol

oud en nieuw gevierd in hotel vigilante...wat was dit super leuk,hotel is geweldig en ligt op een mooie locatie aan het strand maar buiten dit om, wat een sfeervol hotel, ondanks dat het best groot is...het eten was voortreffelijk en de meiden en heren van het personeel waren in 1 woord superrrr..stuk voor stuk, erg gastvrij, ondanks de drukte toch tijd voor een grapje, praatje ..niks is hun teveel, wat een mooi team..zelden zulk leuk personeel mee gemaakt in een hotel..het restaurant, bar , zitruimtes waren ook erg sfeervol, niet 1 grote zaal maar lekker knus.....echt een aanraader om hier naar toe te gaan, wij gaan zeker nog een keer weer hier naar toe...

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    7P. en K. uit België16-08-2019

De 'charme'-kamer mist charme, hooguit 3 sterren.

Het hotel ligt op een mooie lokatie aan het Ijsselmeer en heeft een mooi restaurant dat lekkere maaltijden aanbiedt voor een redelijke prijs. Onze kamer, een charme-kamer was schoon en alle voorzieningen werkten. Voor ons was de inrichting ouderwets en goedkoop. Wij misten o.a. een kleine koelkast en kluis op de kamer. De kamer kan wat ons betreft een opfrisbeurt gebruiken .

Team Vigilante & Strandhuys Makkum, Guest Relation, 16-10-2019

Hartelijk dank voor de genomen moeite om uw ervaringen met ons te delen. Fijn om te lezen dat u genoten heeft van het hotel en ons fijne restaurant aan het prachtige IJsselmeer. Door de comfortabele zitjes bij de openhaard en een gevarieerde dranken,- en dinerkaart nodigen wij al onze gasten van harte uit om hier wat te komen drinken en/of eten. Indien u tijdens uw verblijf waardevolle spullen in een kluis wenst te plaatsen of u heeft items die gekoeld moeten staan, biedt onze receptie deze mogelijkheid. Wij danken u nogmaals voor uw bezoek en hopen u in de toekomst weer als gast te mogen gaan begroeten !

• 9Frank14-08-2019

Aanrader

Hebben hier 2 nachten overnacht, gebruik gemaakt van de luxe keuken van het restaurant, goede, snelle en vooral vriendelijke bediening. Alleen wij sliepen op benedenverdieping en dat was vrij gehorig. Wel mooi uitzicht op het Ijsselmeer

• 8Hennie09-08-2019

Mooie locatie op een top plek, kamers gedateerd.

Fantastische locatie aan het strand, kamer met mooi uitzicht op het strand. Restaurant, eetzaal is top en modern. Kamers zijn enigszins gedateerd, oud meubilair, geen koelkast, doucheruimte ook minimaal geen vier sterren waardig.

• 4Silvia28-07-2019

Geen aanrader

We zaten in een kamer op de begane grond. De temperatuur in de kamer was 35 graden en er was geen mogelijkheid om een raam open te zetten . De deur kon wel open, maar lag aan een parkeerplaats. Niet ideaal om tijdens het slapen open te laten. Er waren ontzettend veel muggen (30!)in de kamer Het personeel in het hotel hebben wij als ongastvrij ervaren. Geen aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Boshuizen12-06-2019

Goed en mooi hotel op een top lokatie.

Hotel ligt op een prachtige locatie, kamers netjes en schoon, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten in het restaurant gewoon goed, Maar helaas lag er bij het avond eten " een stinkende en natte, ruftende hond achter ons". Honden worden getolereerd, Richt een aparte ruimte in voor deze!! Voor de ( beginnende )windsurfer een must om naar dit strand te gaan.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Rolph Busker06-05-2019

Heerlijk!

Gewoon meer dan de moeite waard!!

Team Vigilante & Strandhuys Makkum, Guest Relation, 12-05-2019

Goedendag meneer Busker,

Wat fijn om te lezen dat u zo`n heerlijk verblijf heeft gehad. Graag zien wij u in de toekomst weer terug als gast in ons hotel.

Met gastvrije groet, Team Vigilante & Strandhuys Makkum

Gereisd met partner in april 2019

• 10Ruud Canters28-04-2019

Voor herhaling vatbaar

Top lokatie, hotel en restaurant in een lijn vriendelijke medewekers, resaurant een aanrader.

Team Vigilante & Strandhuys Makkum, Guest Relation, 12-05-2019

Goedendag meneer Canters,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zijn zeer tevreden te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat het voor herhaling vatbaar is! Wij streven hier dan ook met het gehele team naar dat iedere gast zich thuis voelt bij ons en geniet. Graag tot een volgende keer!

Met gastvrije groet, Team Vigilante & Strandhuys Makkum

Gereisd met partner in april 2019

81 tips over Hotel Strandhotel Vigilante

• gertencoravanmuijlwijk, 17-06-2014

Reserveer een kamer aan de kant van het water en je hebt een prachtig uitzicht!

• Archie, 25-04-2012

Makkum is een leuk en mooi dorpje, maar iets verderop ligt Harlingen, met een mooi centrum en grachten, wat net iets meer te bieden heeft. Aan het eind van de winkelstraat is er een restaurant "De twee Gebroeders" waar wij heerlijk en voordelig gegeten hebben. (zeker aan te bevelen)

• W.J. Wolsink, 12-03-2014

Voor ons is het drie gangen menu zeker een tip waard.

5 vragen over Hotel Strandhotel Vigilante

• Schott, 16-03-2017

1persoonskamer uitzicht op IJsselmeer

Mijn vriendin en ik hebben allebei een aparte kamer geboekt voor laatste week juni en ik hoop dat wij ook uitzicht hebben op het IJsselmeer lijkt mij top!

De namen zijn Schott en van den Camp uit Oegstgeest.

Bij voorbaat dank

• Martin, 13-06-2016

Fietsenstalling

Is de fietsenstalling afsluitbaar..................

Annie Hout, 29-07-2016

Dat vraag ik mij ook af. Wij komen eind september enkele dagen naar dit hotel.

• L. Kanters, 30-05-2016

I

Is er een fohn aanwezig in de badkamers ? Zijn E-bikes veilig onder dak te stallen ?

Hotel Strandhotel Vigilante info

• Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Nederlands, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard