Hotel Strandhotel Vigilante

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°12°
Hotel Strandhotel Vigilante
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Vigilante voor je op een rij gezet:

683 reviews over Hotel Strandhotel Vigilante in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Heel fijn hotel gelegen aan het IJsselmeer. We hadden een prachtige hoekkamer met raam aan zijkant en balkon met schuifpui, een prachtig zicht op het ijsselmeer. Kamers zijn ruim en schoon, en het strand is recht voor de deur. Vriendelijk personeel en een mooi restaurant voor ieder veel keus. Makkum en omgeving is prachtig. Gaan hier zeker nog eens terug.

Prachtig strandhotel, pal aan het IJsselmeer

Steenland
1-7-2018

Prachtig mooi gelegen strandhotel. Grote ruime kamer en goede bedden. Hier 2 dagen gelogeerd in een kamer met zijzicht op het IJsselmeer. Plezierige ontvangst en een ruime schuur voor e-bikes met stroomaansluitingen. Grote badkamer met inloopdouche. Prachtig ingerichte eetzaal. Zaterdagavond zat het restaurant vol en was onze soep nét niet warm genoeg. Het ontbijtbuffet was perfect. Het hotel ligt wel een stukje buiten het centrum van Makkum. Zo'n 5 minuten met de auto of 15 minuten met de fiets. Het IJsselmeer ligt pal achter het restaurant. Een mooi uitgangspunt als je wilt gaan zeilen of surfen. Surfschool en winkels op loopafstand. Er is ook een grote camping met voorzieningen dichtbij. Een absolute aanrader!!

Het was vele jaren ons plekkie maar dat is over.

Bert Jonkman
25-6-2018

We hadden een kamer met zeezicht geboekt, helaas kregen we een de kamer naast het richting zee gebouwde terras en was er niet zoveel zeezicht terwijl wij wel het hele extra bedrag hier voor betaald hebben...wij komen al vele jaren met plezier in dit hotel om o.a. tijdens het ontbijt van het prachtige uitzicht op het water te genieten en bij minder goed weer hier van uit het restaurant van te genieten.

Maar helaas konden we dit vergeten doordat tijdens de verbouwing op ooghoogte horizontaal een dikke kozijnbalk is geplaatst en wij dus in de eetzaal/restaurant niet konden genieten van het uitzicht op het water met al die zeilers en surfers.

Bij ons vertrek konden we onze klacht bij de receptioniste goed kwijt maar haar leiding gevende lachte ons gewoon uit.

Het bedienend personeel deed hun werk gelukkig goed en waren heel aardig.

paradijselijk

a.van Laar de Jong
18-6-2018

mensen reageren meestal verbaasd als je het over Makkum hebt,ze kunnen zich niets inbeelden.

zelfs mijn partner reageerde zo vorig jaar.

maar na deze vakanties in Vigilante is het "volgend jaar weer he".

Dit paradijselijk oord ligt een uurtje van Amsterdam in zuid-west Friesland.

Nou volgend jaar weer hoor.

Genoten!

Loes
9-6-2018

Leuk hotel aan het strand van het IJsselmeer. De kamers zijn goed en netjes. Wij zaten aan de parkeerplaats kant, begane grond, met een klein zonnig terrasje met een haag ervoor zodat je niet op de parkeerplaats keek. Restaurant helemaal vernieuwd, mooi ruim en stijlvol, met gezellige zitjes. Bediening was vriendelijk, ondanks dat er ook een trouwfeest was. Alleen s Avonds iets gedronken. Lekker groot terras aan het ruime strand. Het was prachtig weer, dus wij hebben genoten.

Geweldig hotel !!

Albert Vermunt
2-6-2018

Mooie kamers , heerlijk ontbijt lekker eten prachtige ligging zeer vriendelijk personeel !!!

Prima hotel ,nette schone kamers. Vriendelijk personeel.

Diverse gratis fietsroutes aanwezig. Ontbijt goed en ruim voldoende.

Diner lekker.

Helemaal top!

Elsevier
19-5-2018

Eigenlijk hebben we niets te klagen, 4 dagen in en om Makkum ,een ideale plaats en hotel om heerlijk tot rust te komen met een prima keuken, prachtig restaurant ,lekker glas wijn ,vriendelijk personeel en schone kamers!

Ook omliggende plaatsen bezocht ,kortom voor ons een super verblijf!

Zeker een aanrader!

Leuk ff weg

Joanna
12-5-2018

Leuk hotel. Mooie ligging. Leuke inrichting en prima ontbijtbuffet. Ruime schone kamer,vriendelijk personeel.

misschien maar voorlopig niet

Anton
11-5-2018

De ontvangst was goed en vriendelijk.

De kamer was schoon jammer dat er maar 1 gemakkelijke stoel staat.

Ontbijt is prima

Restaurant laat te wensen over.

Omgeving entree hotel zou wat opgeruimder kunnen zijn veel bouwmateriaal is wat vriendelijker voor de ontvangst.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Vigilante in Makkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Vigilante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strandhotel Vigilante scoort een 8.53 uit 10 op basis van 688 reviews.