Hotel Strandhotel Vigilante

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag3°1°
Hotel Strandhotel Vigilante
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Vigilante voor je op een rij gezet:

707 reviews over Hotel Strandhotel Vigilante in het Nederlands

Prima hotel aan het strand

Elize
19-11-2018

Prima hotel, gezellige lounge en ruime schone kamers

Verzorgd en heel gezellig

Caroline
18-11-2018

Prima hotel aan het strand. Zeer rustige omgeving, gratis parkeren, ver van de bewoonde wereld, maar toch ook op 10 min fietsen naar het gezellige kleine stadje.

Café restaurant en winkeltjes op 100 m.

De kamers zijn mooi gerestaureerd, fijne badkamer. Het restaurant is prachtig verbouwd, modern, knus en warme gezellige uitstraling, zelf met vuurhaard en chille zitjes. Ontbijt was echt voortreffelijk, heel veel keuze! Bediening reuze aardig. Wij komen graag nog eens terug! Zeer geschikt voor jong en oud!

Fijn verblijf gehad!

Sharon
15-11-2018

Ondanks dat wij hier verbleven met een bon, kregen we de kans om tegen een kleine meerprijs een upgrade te krijgen naar een mooiere kamer, met balkon en uitzicht op het meer. Was de moeite meer dan waard.

De kamers waren zeer schoon en netjes. Persoonlijk vond ik de matras niet zo prettig maar dat kan persoonlijk zijn.

Het personeel was zeer vriendelijk en hebben een fijn verblijf gehad. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant dus daar kan ik geen oordeel over geven.

Aanrader

M.C. Jeltema
15-11-2018

Fijn hotel, mooi gelegen aan het Ijselmeer. Service is prima, huisdier mee geen probleem. Rust en recreatie goed te combineren. Aanrader. Nadeel parkeerkosten, geen service naar de bezoek er toe!

Uitstekende break aan de Holle Paorte

Wim Engelen
13-11-2018

Prima hotel met een geweldig restaurant. Zeer positief zeker na de verbouwing van afgelopen jaar. Komen zeker weer terug

Voor herhaling vatbaar

L. Warnaar
9-11-2018

Friesland is de moeite waard

Fantastisch verblijf

T Jansen
2-11-2018

Fantastisch verblijf heel vriendelijk personeel

Aangenaam verblijf in het strandhotel en dit net buiten het hoogseizoen Dat betekende rust, veel comfort en gezelligheid. Een warm onthaal, vriendelijk personeel en een goed restaurant zorgden voor een echt vakantiegevoel.

hartelijke ontvangst, heerlijke, stille kamer, mooie badkamer, goede bedden, mooie ontbijtzaal met uitzocht en ruim voorzien. Strandwandeling maken voor het ontbijt is een goeie tip voor met de winterdag...wij waren er , toen de kou min of meer in-vile na de geweldige zomer: het was onze 3e keer: budgettair aantrekkelijk om in de koude maanden te komen, en zeker goed om je tijd te besteden: zoveel musea en andere aktiviteiten te doen!

een aanrader !

Ton
27-10-2018

Prima hotel, mooie ligging met strand aan het IJsselmeer .

Ruime, schone kamers, uitstekend en gezellig restaurant met terras.

Via veiling geboekt en prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend.

Wat moeilijk te boeken, dus neem er de tijd voor.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Vigilante in Makkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Vigilante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.