Hotel It Ankerplak

Hotel Info

Meer hotelinfo

26 reviews over Hotel It Ankerplak

• 10Annemieke09-01-2016

Zeer gastvrije ontvangst en gastvrij verblijf.

I.p.v. een kamer kregen wij een royaal appartement voor de gewone prijs. De mensen achter de balie waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is mooi gelegen nabij het centrum van Makkum en achter het hotel is een besloten tuin waarin de gasten kunnen zitten. Parkeerruimte op loopafstand. Van het hotel kan ik niets noemen wat niet in orde was. Van Makkum vonden wij het jammer dat de aardewerkfabriek niet meer bezocht kon worden.

Met vrienden

• 8martin vleerlaag11-08-2015

gezellig, schoon en zeer vriendelijk

Hotel boeken in combinatie met saunabezoek in "de Leliehof" is een directe aanrader.

Met vrienden

• 10hotel ankerplak03-08-2015

fantasties

Mijn man en ik hadden de kleine appartement gehuurd. Het was een heel fijn verblijf. Goed ontbijt en zeer vriendelijke en hulpvaardige mensen. We komen zeker eens terug en daarom geven wij ze een dikke 10

• 7duPrintemps13-11-2014

Leuk historisch pand

Het Ankerplak is een echt dorpshotel. We boekten via een veiling en kregen een ruime kamer met een soort inloopkleedkamer naast de kamer; aparte indeling, maar dit is meteen de charme van dit historische gebouw. Ontbijtbuffet was ok, vers fruit en betere koffie zouden het nog wat beter maken. De eigenaars houden zich op de achtergrond; eerst voelde het wat vreemd dat er het eerste half uur helemaal niemand in de ontbijtzaal was, maar wij redden ons wel en vonden het ook wel prettig dat er niemand op je bord staat te kijken.

• 9R.Coupe16-08-2014

Hotel waar alles klopt

Prachtig gerestaureerd pand uit 1654, modern en degelijk uitgerust en rustig gesitueerd in centrum Makkum. Gratis parkeren. Ruime kamers met koelkast, sommige met keukentje. Goed werkende wifi! Goed Hollands ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam ontvangst door Fam. Blanksma. Zeer redelijke prijzen. Ons 2e maar niet laatste bezoek!

Anders

• 10Saskia13-07-2014

Geweldig, absolute aanrader!!!

Wij hadden een "de luxe" kamer gereserveerd voor 3 nachten. Bij aankomst werden we persoonlijk naar de kamer begeleid. Hele mooie, ruime kamer. Zalige bedden. Kamer mooi, schoon en goed onderhouden, evenals de badkamer. Onze kamer had uitzicht op het kleine, maar binnenplaatsje van het hotel. Zeer vriendelijk personeel en uitermate behulpzaam. Het hotel heeft maar 2 sterren maar verdient zeker meer sterren!!

• 9Albert13-07-2014

aanrader

Ontvangst was erg vriendelijk en uitgebreid, het voelde meteen goed. Het ontbijt was goed verzorgd en voldoende..

• 8wim.vanhommerig21-03-2014

om nog een keer terug te gaan, uitstekend

Na een vriendelijke ontvangst, werd ons een appartement aangeboden voor drie personen. Dit was heel ruim en vooral schoon. De hoteleigenaar was heel behulpzaam en gaf ons informatie over het welness gebeuren in de leliehof en kon ons doorverwijzen naar een goedkope en goede fietsverhuur. Hiervan hebben we gebruik gemaakt. Ook het ontbijt was lekker en voldoende. We hadden geboekt via bon, Het was boven verwachting zeer goed en we zouden iedereen aanraden dit hotel te bezoeken en Makkum en omgeving is zeer de moeite waard.

Met oudere kinderen

• 10Sandra08-10-2013

Een Fantastisch weekend!!!!

Wij hebben een ontzettend heerlijk weekend gehad, Het was een arrangement in combinatie met Sauna de Leliehof in makkum. Daar begon de dag al super! Heerlijk ontspannen zijn wij vertrokken naar het hotel waar wij hartelijk ontvangen werden door de eigenaren. We hebben heerlijk geslapen in onze hotel kamer die overigens gezellig en schoon was (iets wat ik heel belangrijk vind) Volgende ochtend stond er een lekker ontbijt voor ons klaar, na het uitchecken zijn we het gezellige Makkum ingegaan. Dus kortom een aanrader!!! Dit gaan we zeker vaker doen!!!!

• 1miekje_198902-10-2013

Voor ons NOOIT meer

Onze kamer (nr.5) was niet mooi. Gelukkig lees ik dit bij meerdere beoordelingen, wat aan geeft dat ik niet de enige ben. Echter lees ik ook dat de eigenaar dit niet toe wil geven. Misschien moet hij er zelf eens een nachtje gaan slapen? ;) Er lag een veel stof. Mensen die snel allergisch zijn, moeten hier dus niet naar toe gaan. De vrouw die ons hielp met inchecken was vriendelijk. De man daarin tegen was.. hoe zou ik het netjes zeggen.. niet geschikt om met mensen/gasten om te gaan. Verder is makkum een klein dorpje en het strand was mooi. Wij zijn iets eerder weg gegaan dan verwacht door ruzie met de eigenaar. Echter wilden we zelf ook niet langer blijven en was dat een goede keuze. Geen aanrader dus..

a. Blanksma, eigenaar, 02-10-2013

Eigenaar, Dit is al het tweede stukje wat deze zielige mensen over ons schrijven. Het heeft niets met ons hotel uit te staan maar deze gasten zijn ordinaire wanbetalers Toen wij hun op hun wanbetaling aanspraken, was er ineens van alles mis met de kamer Vreemd wij hebben nooit klachten over deze kamer, en als er klachten over kamers zijn dan proberen wij deze op te lossen. Wel willen wij vermelden dat wij op deze kamer een zelden een grote bende/troep hebben aangetroffen, ongelofelijk wat deze gasten in 1 nacht kunnen presteren. Waarschijnlijk zijn dit ziekelijk verwende kinderen geweest, die in alles gelijk hebben gekregen, en meestal met een wanbetaling wegkomen, maar nu tegen iemand aanliepen waar dit niet het geval was. En ja, dan ZOOVER maar gebruiken(misbruiken) om toch ons bedrijf een lagere beoordeling te geven Zielig , zielig, Het lijkt ons dat de beoordelingen van Booking.com, Holels n.l., Hotelspecials ,een beter beeld geven van ons hotel

6 tips over Hotel It Ankerplak

• wim.vanhommerig, 21-03-2014

Sauna de leliehof. Hindeloopen en Stavoren per fiets bezoeken.

• yvl_me, 21-05-2012

We hebben een drie gangen diner gehad voor € 24,95 bij Brasserie de Eerste Rang. Dit is echt een aanrader, het eten was voortreffelijk!

• R.Coupe, 16-08-2014

Kamers 8 (2 bedden, wastafel, privé douche/wc op de gang) en 9 (ruime 2-persoons kamer met keukentje) ideaal voor gezin.

0 vragen over Hotel It Ankerplak

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV