Camping De Weeren (in Wons/Wunseradiel)

Camping De Weeren (in Wons/Wunseradiel)

8.4Fantastisch

Nederland, Friesland, Makkum

8.4Fantastisch

• 8.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

5 reviews over Camping De Weeren (in Wons/Wunseradiel)

• 8Cruyshoeve26-05-2015

Leuke camping dicht bij het Ijselmeer

Een leuke camping waar we jaren terug ook al eens zijn geweest. Er is weinig veranderd, maar voor het sanitair is een ruimte gemaakt welke beschermd tegen de wind en kou. Als het zonnetje even schijnt is het nu lekker warm onder de douche. Het sanitair blinkt nog steeds. Een hartelijk ontvangst, je bent gast en dat merk je ook. In de omgeving is veel te doen. Bij de receptie zijn veel folders te krijgen, en uitleg geven ze ook graag. Het is nog steeds een fijne camping als je van rust houd. De plaatsen zijn lekker ruim en je hebt zelfs 16a stroom. Het uitzicht is fantastisch.

• 9Cruyshoeve26-05-2015

Leuke camping dicht bij het Ijselmeer

Een leuke camping bij een boerderij. De ontvangst is hartelijkst. De sanitaire voorzieningen zijn prima en worden goed schoongehouden. Een mooi uitzicht over de landerijen. Een camping voor rustzoekers of jonge gezinnen. Lekker ruime plaatsen met zelfs 16a stroom! In de omgeving is veel te doen en te zien. Makkum ligt op loopafstand. Leuke camping voor weinig geld

• 9Staat v/h sanitair

• 9p15-08-2008

Mooie camping!

Wij vinden het een mooie nette camping. Het sanitair is netjes en verzorgd (wc-papier, gastendoekje). De kampeerplaats is ook mooi en voor elk wat wils. Het grote veld is lekker beschut en omgeven door bomen/struiken, het achterliggende veld is deels omgeven maar heeft aan twee kanten een weids uitzicht (zie foto's). De camping ligt aan een brede sloot. Er is ook een bootje beschikbaar om een stukje te varen. In de omgeving is ook veel te doen en de camping ligt aan de rand van Makkum waar een mooi strand is (strand ongeveer 5/10 minuten fietsen). We hebben hier een leuke tijd gehad en komen hier zeker terug!

• 9Staat v/h sanitair

Familie

• 8G. van der Moore04-05-2008

Kleine camping bij boerderij. Eenvoudig sanitair dat zeer schoon is. Camping ligt op loop/fietsafstand van Makkum, een oud en gezellig dorpje met veel restaurantjes en een mooi strand. In de omgeving is veel te zien, o.a. de Kazematten bij Kornwerdezand of Alt Faers erfroute met veel over de geschiedenis van Friesland.

• 8G. van der Moore04-05-2008

Kleine camping bij boerderij. Eenvoudig, maar zeer goed onderhouden sanitair. Camping ligt op loop/fietsafstand van Makkum. In de omgeving is veel te doen. O.a. Alt Faers Erfroute met de geschiedenis van Frieslansd, of de Kazematten bij Kornwerderzand. Een mooie, rustige camping welke niet duur is.

• 8Staat v/h sanitair

0 tips over Camping De Weeren (in Wons/Wunseradiel)

0 vragen over Camping De Weeren (in Wons/Wunseradiel)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
      • SchaduwplaatsenAanwezig