Hotel De Waag

8FantastischScore uit 28 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 28 reviews
  • 8Waardering

Meer hotel infoTonen op kaart

28 Reviews over De Waag

• 2Kramers12-09-2019

Geen gastvrijheid

Slechte hygiëne, zeer gehorige kamers, vreemde muffe lucht op de eerste verdieping en erg onvriendelijke bazin

• 10Mevr. Maandag06-09-2019

Heerlijk!!!!

Heerlijk weekendje weg! Goede bedden, voorkomend bij de checkin en erg behulpzaam, de koffers werden zelfs naar boven gebracht! De pannenkoeken waren van heel goede kwaliteit, eerlijk gezegd nog nooit zo'n lekkere pannenkoek gegeten!

• 5mevr. Delisse02-09-2019

Nooit meer

Onklantvriendelijk ontvangen op het terras en totaal geen begrip voor vervelende omstandigheid Op de eerste verdieping hangt een plasgeur...

Joke Moerke, Eigenaar, 06-09-2019

Hartelijk dank voor uw review, jammer dat het niet helemaal naar wens is geweest. Wij zullen ons personeel aanspreken op ongastvrij gedag,dat kan natuurlijk niet daarin heeft u gelijk. Qua hygiene is het niet mogelijk dat er een "plasgeur"hangt, wij hebben zeer ervaren dames die 100% inzet tonen voor het schoonmaken van de hotelruimtes.

• 8Rob09-08-2018

Goed hotel

Het hotel heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Kamers waren schoon met fijne bedden zo ook de badkamer prima in orde. Jammer dat het zeer gehorig is we zaten op de eerste verdieping en vanaf de tweede verdieping was het veel gerommel (houten vloeren!) We waren blij dat er een ventilator op de kamer was het was die dagen erg warm. Het ontbijt was uitstekend verzorgt. Parkeren kan soms moeilijk zijn vooral als je wat later bij het hotel terug komt.

• 10René01-08-2018

Subliem!

Uitstekend gegeten op een prachtig mooi en druk terras. Erg goede service en hoge kwaliteit! Je proeft dat alles vers is. Zeker een aanrader wanneer je in Makkum bent!

• 10adriana04-07-2018

super

Hotel de Waag in Makkum! Fantastisch sfeervol hotel, heerlijk geslapen en gedineerd in de bijbehorende Brasserie De Eerste Rang

• 7fam zwiers27-08-2017

Gastvrij maar helaas erg slecht geslapen

Service perfect en erg vriendelijk maar het hotel is zo enorm gehorig dat je de buren kunt horen praten. Het dichtrekken van de gordijnen door de buren deed ons rechtop zitten in bed. Het leek alsof hun kamer leeg geruimd werd. Op het lawaai buiten hadden we ons ingesteld midden in het dorp maar zonder airco en met de ramen dicht was het wel erg warm op de kamer.2 nachten geweest, 2 nachten niet geslapen. Jammer. Ontbijt en diner prima.

• 7Anniek21-07-2014

Mooi hotel, service kan beter

Het hotel is prima voor een * hotel. De kamer was wel erg warm en helaas geen airco. Schoon en prima badkamer. De dame van het ontbijt heeft dringend een lesje gastvriendelijkheid nodig. Toen wij ons om 9.15 uur meldden voor het ontbijt (kon tot 10.00 uur) zei ze (zonder 'goedemorgen') 'oh ik dacht dat ik klaar was'. Vervolgens lagen er nog twee pistoletjes die wij hebben gegeten. Toen we nog een keer wat wilden halen van het buffet waren er geen warme broodjes bij gebakken ('de meeste mensen eten maar 1 pistoletje' zei ze). Met een zucht ging ze uiteindelijk richting keuken om dit voor elkaar te maken. Ook gaf ze aan dat we wel buiten mochten ontbijten, maar dat ze het liever niet had 'want anders denken andere mensen dat we al open zijn'. De avond ervoor overigens heerlijk gegeten op het terras. Prima bediening, erg vriendelijk. Dus we hebben wat het ontbijt betreft gewoon pech gehad waarschijnlijk.

• 10Rachel22-07-2013

Alles klopt in dit hotel

Geweldig hotel met mooi restaurant en terras, heerlijk eten en goed personeel

• 7zeulevoet05-11-2012

een volgende keer moet beslist beter zijn !

veel te weinig sla of/en verse groeten, veel smaakstofrijk eten, uit blik? Heb daarom niet veel kunnen en durven eten. Slaapkamer was ijskoud, en heb daardoor NIET geslapen. zomerdek bedden terwijl het buiten vroor, en de verwarming was 's nachts uit..... bbbbrrrrrrrrrrrrrrrrr Heb jassen over het bed moeten leggen om niet te bevriezen.

Hotel De Waag info

Building information