Bed and Breakfast De Schans

Meer bedandbreakfastinfo

4 reviews over Bed and Breakfast De Schans

• 9Cocky Huurman16-08-2016

Top. Vrij. Alles is goed

Goed in de kleine ruimte was de moderne inrichting, het bed, douche, ontbijt, t.v., zithoek, parkeerplaats voor de eigen ingang.

De haven en het centrum is heerlijk dichtbij. Het zou fijn zijn als er wat meer actie zou zijn wat betreft de winkeltjes. Ik mis wat creativiteit. De Waag is te beperkt open. Het strand is mooi, maar niet op loopafstand.

• 9Jo Cals11-09-2014

Goed verblijf

Fijne B&B dicht bij het centrum van Makkum. Uitstekende kamer met groot goed bed , grote tv, gemakkelijke inloopdouche. Alles in nieuwstaat en precies zoals op de site. Klein terrasje bij de kamer en groot terras ernaast voor ontbijt (bij goed weer). Vriendelijke gastvrije eigenaresse Yvonne. Ontbijt compleet en ruim voldoende . Kamer iedere dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Een luxe , mooie B&B. Wij komen graag een keer terug !

• 10familie verrijt28-07-2012

Een super verblijf

Het is een super b&b. Het ligt in de binnen stad van Makkum, maar je kunt er heerlijk rustig slapen. Prachtige tot in de puntjes verzorgde kamers. Heerlijk ontbijt. Genoeg mogelijkheden om je in makkum te vermaken en s avonds kun je in het stadje heerlijk eten.Echt een aanrader voor iedereen.

• 0Fam. de Groot28-05-2011

Wat een luxe helemaal top

Mooie Bed & Breakfast voldoet helemaal aan de wensen van nu een luxe hotelkamer is hier niks bij !!!

0 tips over Bed and Breakfast De Schans

0 vragen over Bed and Breakfast De Schans