Camping De Holle Poarte

Camping De Holle Poarte
7,6

53 reviews over Camping De Holle Poarte in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijke vakantie: Zon, strand en surfing....

watersport familie camping
23-8-2018

Watersport liefhebbers kunnen heerlijk surfen. Hele fijne surfschool (Surf N Sail Makkum) Aanwezig op het strand (behoort niet tot de camping). We hebben een nacht meegemaakt met hele harde wind. Er kwamen wel 5 mensen kijken hoe het bij iedereen ging. We hebben het idee dat dat de vaste gasten waren. Heel vriendelijk allemaal. Wel veel Duitsers, maar zeker geen wanklank over. Animatie: voor kleine kinderen en tieners aanwezig. Mijn kids hadden er geen behoefte aan.

Heerlijke camping, zeker als je zoveel zon hebt als dit jaar. Leuke plaatsje in de buurt, wel net te ver om te fietsen voor de kinderen.

Goed maar erg duur.

J suurd
30-7-2016

Mooie camping. Maar alles vreselijk duur. Betalen voor WiFi en dan heel slecht treurig vind ik dat. Oké heb et geld terug gekregen maar daar gaat et niet om . Als je ervoor betaalt moet het perfect zijn. Waren veel klachten over..En dan een privé chalet huren van mensen die alles voor het hele jaar betaald hebben en dan 3.75 pp per nacht toeristenbelasting.. . En op de camping een euro... Geldklopperij vind ik et daar...

Mooie plek.

Summer
12-7-2016

Mooie ligging maar hele krappe plekken. Erg duur 38 euro per nacht. Op texel zit al voor 10 euro minder per nacht aan zee. Dan zit je ook nog op een eiland.

Prachtige strandcamping

sanjo15
2-7-2016

Camping aan een strand aan het ijselmeer. Vonden de campingplaatsen erg dicht op elkaar. Betaalde wifi. Mooie ruime, schone sanitair. s avonds met een pasje in het gebouw. kinderen hebben zich prima vermaakt op het speel eiland en kinderboerderij. Komen bij aankomst wel veel kosten bij, douche pasjes+borg en slagboompasje. Bij verlaten camping wordt dit verrekend. vonden de camping stevig aan de prijs.

Het is een (nazomertijd) heeling rusting lord.

MJ Steenbergen
22-12-2015

Heel erg mooie locatie aan het (vis)water en prachtige kinderboerderij. Leuk gebied om te fietsen en te wandelen.

Prima

Dimitri van der Hoeven
27-11-2015

Mooie camping, vanwege de locatie super voor windsurfen. Als windsurfer zoek je naar plekken waar de rest van het gezin zich ook kan vermaken. Dat is hier prima,mooi aflopend strand, ideaal voor kleine kinderen. Sanitairruimte was verwarmd en lekker schoon. Hoewel we er in oktober waren hebben we toch nog met een wijntje op het strand gezeten. Gaan zeker terugkomen.

Heerlijke camping

ddewinter
9-11-2015

Een fijne accommodatie waar ieder jaar veel mensen terugkomen! Veel en leuke animatie voor de kinderen een heerlijk strand, leuke restaurantjes en winkels, kortom een supervakantie!!

Top Locatie

Jan Hendrik de Bruin
9-11-2015

Denk ik de beste windsurfcamping in Nederland, en misschien wel in Europa. Prachtige ligging aan het IJsselmeer. Faciliteiten op hoog niveau, ook veel vertier voor kinderen en kleinere kinderen.

gezellige camping

keller
9-11-2015

zeer goed. gezellige familie camping, veel te doen voor kleine kinderen terwijl de grote aan het surfen zijn.

geweldig!

Elvira
9-11-2015

Top tijd gehad hier! Geweldige locatie op nog geen 5 minuten van het strand. Met fiets of auto ben je zo in het dorpje Makkum. Helaas de supermarkt op de camping erg duur.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Holle Poarte in Makkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Holle Poarte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.