Vakantiepark
Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag22°8°
8,1

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Beach Resort Makkum voor je op een rij gezet:

Contact

251 reviews over Vakantiepark Beach Resort Makkum in het Nederlands

Heerlijk thuis komen!

Fam. Jansen,
3-8-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Een top vakantie gehad, op een top plek aan het IJsselmeer, daar kan geen subtropisch zwemparadijs tegen op.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Teleurstellend huisje

Mulder,
29-6-2018
  • Onderkomen8

Heel mooi park. Mooie ligging. Prachtige huizen. Maar javaruggen 9. Viel heel erg tegen. Vies in huis. Vies teras, met omheining vieze vogelpoel hierop. Het is een 8 persoonshuis maar zitruimte voor 5 personen heel jammer. Bij binnenkomst vies servies. Voor ons geen Javaruggen 9 meer. Ondanks dat de ligging perfekt is.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
José IJsseldijk, Marketing, 5-2-2019

Hartelijk dank voor uw review. Wat ontzettend jammer dat de Javaruggen 9 u tegenviel. Bij ons zijn alle accommodaties particulier eigendom en uitgerust naar de smaak van de eigenaar en daardoor is de inrichting per accommodatie verschillend. Wellicht is het voor de volgende keer een optie om een kosteloze voorkeursboeking te maken. U kunt dan zelf een accommodatie uitkiezen aan de hand van de foto’s op onze website, die past bij uw behoeftes en dan weet u zeker dat u niet teleurgesteld zult zijn. U heeft dit waarschijnlijk zelf ook al ontdekt omdat we tot onze vreugde hebben gezien dat we u in 2019 weer op ons park mogen ontvangen. Graag tot ziens!

Nooit meer door wolken muggen!

P. Velo,
15-5-2018
  • Onderkomen8

De bedoeling was een midweek in Makkum Beach Resort in de Zuiderzeestate; echter wederom wolken muggen, te beginnen op de Afsluitdijk, verder in Makkum, Stavoren en Hindelopen; vorige jaar om dezelfde reden gevlucht bij hotel Vigilante ook in Makkum. Geprobeerd te annuleren, maar muggen en vliegen zijn schijnbaar normaal in deze contreien, men vond dit geen reden om te annuleren. Vliegen en muggen horen blijkbaar bij deze buurt. De bedoelde muggen steken niet wordt er dan gezegd en dat moet dan de lading dekken; er wordt niet stilgestaan bij: rustig op het balkon kunnen zitten, niet kunnen slapen door zoemende, niet stekende, muggen etc. Al met al zeer teleurstellend. Ik had verwacht dat men een leuk voorstel zou doen om de pijn voor beide partijen draagbaar te maken, Nee dus helaas! Deze hoek van Nederland heeft voor ons afgedaan.

Gereisd met partner in mei 2018
José IJsseldijk, Marketing, 1-2-2019

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u tijdens uw verblijf opnieuw last van muggen heeft gehad. Het gaat hier om de kleine dansmug, deze mug steekt niet, heeft een korte levensduur en is soms te gast op ons park en aan het gehele IJsselmeer. Dit staat ook aangegeven in onze informatie. Helaas is dit overmacht en kunnen wij helaas niet verhelpen. Wel hebben wij u aangeboden om uw reservering te verschuiven naar een andere periode, echter gaf u aan dat u hier geen gebruik van wilde maken. Wij hopen u toch nog eens in een andere periode te mogen verwelkomen op ons mooie park!

Erg leuk gehad

Henri,
13-3-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Super fijne locatie, lekker aan het water en prima huisje met sauna!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Nooit meer

Beekmans,
8-3-2018
  • Onderkomen6
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6
  • Activiteiten1

Prachtig park en mooi uitzicht, het vervelende was dat het huis vol zat met zilvervisjes. Dit gemeld bij receptie, "maar dat kon gebeuren, zij had ze zelf ook in huis". Dus bij plaatselijke drogist, zilvervisvalletjes en spuitbus gekocht. Bij controle bij vertrek nogmaals gemeld, deze man vertelde dat het door hele huis zat. Wij hebben thuis alle etenswaren weggegooid, daar konden ze ook in zitten. Alle tassen ingespoten met gif, omdat wij ze volgens die man ook thuis kregen. Geen goede ervaring dus.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Helemaal top!

Karin,
2-3-2018
  • Onderkomen10

Een heerlijk rustig en mooi park, een super bungalow. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Het park ligt een paar kilometer buiten Makkum op een schiereiland met rondom het IJselmeer. In het park lopen allemaal kanalen en waterpartijen. Veel verschillende huizen of appartementen . Het ziet er erg verzorgd uit. Wij hadden met de familie een 10 persoons huis gehuurd met 5 slaapkamers en een sauna. Zowel binnen als buiten het huis was het erg verzorgd, er miste niets en er was niets kapot. Via het park kon je naar het strand en de boulevard lopen, erg mooi. Op het park was geen zwembad. Ik zou dit park aan iedereen aan raden.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zo fantastisch is het hier nou ook weer niet.

Fam. Hilbers,
5-9-2017
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Ik kan me niet echt vinden in de lyrische beschrijvingen van dit park. Het is zonder meer een mooi park, maar het weer moet wel meezitten. We hebben hier een week gezeten in het voorjaar, met slecht weer, en dan maakt het geheel een troosteloze indruk. Het was vooral lastig om de kleintjes bezig te houden. Verder veel vliegen gehapt op het park, en een ster in de voorruit van de harde verkeersdrempels (vermoed ik).

De accomodatie was verder prima, ook enkele storingen werden snel verholpen. Maar de week kroop voorbij. Wel lekker uitgerust. Gaap.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Je waant je aan de riviera

Rita van den Berg,
12-8-2017
  • Activiteiten8

Strandwandeling, gezellige camping, natuurgebied, leuke plaatsjes in de omgeving, schoon toiletgebouw

Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooi gelegen aan het Ijsselmeer.

Cof Janssen,
29-7-2017
  • Activiteiten8

Ligging van de diverse vakantieverblijven. Vriendelijke ontvangst bij de receptie.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiepark info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand700 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Nederlands
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Beach Resort Makkum in Makkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Beach Resort Makkum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.