Vakantiepark Beach Resort Makkum

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag5°-2°
Vakantiepark Beach Resort Makkum

• Onderkomen8,7
  • Activiteiten7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Beach Resort Makkum voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan
Restaurant

254 reviews over Vakantiepark Beach Resort Makkum in het Nederlands

Nooit meer door wolken muggen!

P. Velo,
15-5-2018
  • Onderkomen8

De bedoeling was een midweek in Makkum Beach Resort in de Zuiderzeestate; echter wederom wolken muggen, te beginnen op de Afsluitdijk, verder in Makkum, Stavoren en Hindelopen; vorige jaar om dezelfde reden gevlucht bij hotel Vigilante ook in Makkum. Geprobeerd te annuleren, maar muggen en vliegen zijn schijnbaar normaal in deze contreien, men vond dit geen reden om te annuleren. Vliegen en muggen horen blijkbaar bij deze buurt.

De bedoelde muggen steken niet wordt er dan gezegd en dat moet dan de lading dekken; er wordt niet stilgestaan bij: rustig op het balkon kunnen zitten, niet kunnen slapen door zoemende, niet stekende, muggen etc.

Al met al zeer teleurstellend. Ik had verwacht dat men een leuk voorstel zou doen om de pijn voor beide partijen draagbaar te maken, Nee dus helaas!

Deze hoek van Nederland heeft voor ons afgedaan.

Heel goed

Tineke Jorritsma,
22-3-2018
  • Activiteiten8

Uitstekend hotel!! Zeker aan te bevelen.

Erg leuk gehad

Henri,
13-3-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Super fijne locatie, lekker aan het water en prima huisje met sauna!

Dit wordt bestemming nr 1

annemarie van Laar de Jong,
10-3-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

we hadden een kamer met uitzicht op het ijsselmeer.het betrof een kamer met een terras.

Sommige mensen komen daar ieder jaar.

Het eten was voortreffelijk.

Hoewel mijn omgeving dacht "wat zoek je daar",gaan wij dit jaar ook weer terug.

Het is een paradijs en zo dichtbij.

Nooit meer

Beekmans,
8-3-2018
  • Onderkomen6
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6
  • Activiteiten1

Prachtig park en mooi uitzicht, het vervelende was dat het huis vol zat met zilvervisjes. Dit gemeld bij receptie, "maar dat kon gebeuren, zij had ze zelf ook in huis". Dus bij plaatselijke drogist, zilvervisvalletjes en spuitbus gekocht. Bij controle bij vertrek nogmaals gemeld, deze man vertelde dat het door hele huis zat. Wij hebben thuis alle etenswaren weggegooid, daar konden ze ook in zitten. Alle tassen ingespoten met gif, omdat wij ze volgens die man ook thuis kregen. Geen goede ervaring dus.

Helemaal top!

Karin,
2-3-2018
  • Onderkomen10

Een heerlijk rustig en mooi park, een super bungalow.

Voor herhaling vatbaar!

Gastvrij, mooie ligging, dikke prima!

habo,
1-12-2017
  • Onderkomen9

We waren hier met een voucher, maar de ontvangst was heel gastvrij (is dan nog weleens wat minder namelijk). We hadden ook nog een jong hondje bij ons die nog niet helemaal welopgevoed is, maar ook zij werd met open armen ontvangen (voor de duidelijkheid: voor het meenemen van een hond moet je natuurlijk wel een bijdrage betalen).

Verder heerlijk geslapen, wat ook nog weleens lastig is in een hotel. Er zou ook een verbouwing zijn, dus we hadden er al op gerekend dat we misschien vroeg wakker zouden worden. Helemaal niks van gemerkt uiteindelijk.

Schone, mooie kamer. Ontbijt was prima, ruim voldoende (warme eieren trouwens;).

En dan de ligging: die is prachtig; heel jammer dat het zulk slecht weer was toen wij er waren, maar het hotel + gastvrije personeel maakten alles goed.

Al met al genoten en zeker voor herhaling vatbaar!

gezellig en zeker voor herhaling

karin,
7-11-2017
  • Activiteiten7

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Parkeren kan lastig worden in het hoog seizoen.

Ontbijt was goed.

Heerlijk

Lirie,
18-10-2017
  • Activiteiten8

Heerlijk hotel om lekker bij te tanken. Direct aan het strand!

Prima kamer met ‘terrasje’. Helaas geen koelkastje aanwezig.

Badkamer prima, ruim en schoon.

Ontbijt ietwat beperkt, maar ontzettend lekker en deze wordt constant bijgevuld.

‘s Avonds lekker onderuit in een luie stoel van een fles rode wijn met een Fries kaasplankje en een portie olijven genoten.

Heerlijk!!

Zeer vriendelijk personeel, zowel bij de receptie als bedienend personeel.

Een aanrader......wij komen in ieder geval zeker terug 👍👍

• Activiteiten7

Het park ligt een paar kilometer buiten Makkum op een schiereiland met rondom het IJselmeer. In het park lopen allemaal kanalen en waterpartijen. Veel verschillende huizen of appartementen . Het ziet er erg verzorgd uit. Wij hadden met de familie een 10 persoons huis gehuurd met 5 slaapkamers en een sauna. Zowel binnen als buiten het huis was het erg verzorgd, er miste niets en er was niets kapot. Via het park kon je naar het strand en de boulevard lopen, erg mooi. Op het park was geen zwembad. Ik zou dit park aan iedereen aan raden.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Beach Resort Makkum in Makkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Beach Resort Makkum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.