Vakantiepark Beach Resort Makkum

• Onderkomen8,7
  • Activiteiten7,6

23 tips over Vakantiepark Beach Resort Makkum

Edward, 4-9-2015
Wij noemen dit een "do it yourself" vakantiepark. Geen zwemparadijs, geen restaurants. Wel een snackcorner, die kwalitatief erg goed is. Kortom je moet jezelf bezig houden, maar er is in de buurt voldoende te zien
F., 16-8-2015

Aanvulling op vorige tip:

Doe een dagje Waddeneilanden, huur een fiets en ga krabbetjes zoeken op het strand. Ga wadlopen, kan ook met kids vanuit Lauwersoog. Bezoek zeehondencreche in Pieterburen.

Ga naar Sybrandy's Speelpark. Heel goedkoop en hartstikke leuk.

Lekker shoppen in Sneek of Leeuwarden. Bezoek de gezellige marktjes.

Voor op het park: neem surfplank/roeibootje/zwemvestjes mee. Visnet en hengel. Neem fietsen/racefiets/skeelers mee.

En geniet!

F., 16-8-2015

Ga met de kids wat drinken bij Nynkes Pleats op een loungebank in de zon, met uitzicht op weilanden en een speeltuin voor de kids. Ga mee met de Robbentocht vanuit Harliingen (partyvaart). Een prachtige boot, je kunt zo opstappen zonder te reserveren en parkeren kun je naast de ligplaats voor 2,50(dagkaart). Zeehondjes zie je gegarandeerd. En daarna natuurlijk lunchen in Harlingen.

Met mooi weer naar Kameleondorp in Terherne. Ga zeker naar het avontureneiland (schone kleren mee!)

We hebben een aantal aanbieders voor Beach Resort Makkum voor je op een rij gezet:

Paul Slingerland, 22-11-2014
Zoals gezegd: Het Planetarium Museum in Franeker. Een bezoek waard. Trek er maar een paar uurtjes voor uit.
Alejandro_en_Isabella, 5-5-2014

De gourmet/wok van het park was heerlijk! Veel soorten vlees en meer dan voldoende voor iedereen! Nette prijs ook voor het gehele pakket.

De steden Bolsward en Sneek bezocht. Hele leuke stadjes om fijn te shoppen of om cultuur op te snuiven. Ook goede terrassen.

Alejandro_en_Isabella, 5-5-2014
Wij hebben veel plezier beleefd in Franeker, waar je mooie standswandelingen voor kan vinden. Lekker geluncht bij Grand Cafe de Doelen, naast de Martinikerk. En het Martenamuseum mag je zeker niet overslaan!

C.D. Bosgra, 18-3-2014
De gezellige plaats Makkum en aan het strand kitesurfers kijken
Fenna Smid, 10-9-2013
Een goed tip: pizzeria Milano in Makkum. Echt heerlijke pizza's! Een echte aanrader.
famvandevelde, 24-7-2013
Prima eten in het restaurant niet te duur maar erg lekker
joopalbers47, 17-6-2013
Het verdient aanbeveling bij aankomst ruim van tevoren in te checken want het kan erg druk zijn om 15.00 (aankomsttijd). Vanaf 12.00 is inchecken mogelijk en kan je om 15.00 de sleutels afhalen.