10 vragen over Vakantiepark Beach Resort Makkum

• mevr. H. Portengen, 21-09-2016

bungalow type Schakel

Ik heb een midweek c.q. weekend gewonnen in bungalow type Schakel. Kan ik mijn hond meenemen?

• jbjansen-haarman, 26-08-2015

varen

Kan men vanuit het park ook naar andere plaatsen varen in Friesland of kan men alleen maar varen op het IJsselmeer.

• ruudhaze, 21-06-2015

wandelen

Hallo, Wat zijn de mogelijkheden vanaf het park om te wandelen ?

• Freek, 01-02-2015

eigen bootje

Ik heb zelf een bootje op een trailer die wel mee zou willen nemen. Kan/mag dat en zo ja: Is er een trailerhelling op het park?

Co, 08-03-2015

ja dat kan en mag, gebeurt heel veel zelfs en er is een eigen trailerhelling op het park.

We hebben een aantal aanbieders voor Beach Resort Makkum voor je op een rij gezet:

Direct boeken
    Direct boeken

• Jacqueline, 22-07-2014

de hond

Ik heb een vraag wat betreft onze hond is deze op het hele park welkom en kan ik hem goed uitlaten op een plek waar ik ook met een bal met hem kan spelen.

Alvast bedankt voor uw antwoord

Met vriendelijke groeten JB Jansen.

brontsema, 13-09-2014

er zijn aparte huisjes waar je met dieren welkom bent, aangelijnd over de gehele park en direct naast het park ruimte voor uitlaten en spelen

• Marinus Nolet, 18-04-2014

Uitzicht op het meer

Wij hebben zojuist een Dijkhuisje geboekt, man kunnen overtuigen dat Friesland ook leuk is! Maar wij komen er niet achter welk nr huisje wij geboekt hebben en of je inderdaad uitzicht hebt over het water.

brontsema, 13-09-2014

als je hebt geboekt krijg je bevestiging met huisje nummer, dit kun jezelf opzoeken ook de site van hun via plattegrond

• Sofie, 24-06-2012

Welk zwembad is leuk in de regio ?

Ik weet dat er geen zwembad op het park is, maar heeft iemand nog een leuke tip voor een mooi zwembad in de regio ?

Floor, 25-08-2012

In Joure het suptropisch zwemparadijs!

• willie, 15-05-2012

riet

Wij zouden in Schakelvilla nummer 12 zitten. Nu hebben we vernomen dat er riet rondom zit. Nu wil ik graag vanuit mijn achter tuin vissen met de feeder of Karperen ofzo. Kan dit ook? Zijn er bijvoorbeeld lege plekken tussen het riet?

Floor, 25-08-2012

Ga gewoon naar Vissersvilla Boontje 05 ideaal voor vissers!

• sandra, 18-01-2012

vissen

mag je vanaf je villa vissen zonder dat er kosten bij komen? want bij sommige parken vragen ze echt 30 euro per dag.

Friesy, 18-01-2012

Wij hadden een visakte maar verder niks extra betaald

José IJsseldijk, 20-01-2012

Hallo Sandra,

Je hebt hier inderdaad een visakte nodig maar verder niks. Er kan hier naar hartelust gevist worden en dat gebeurt ook volop! Er zitten hier echt supergrote snoeken. 1 van de collega's gooide na werktijd 'even een hengeltje' uit en had binnen 10 minuten een snoek van +/- 1 meter. De foto's hiervan vind je wel terug op onze website.

Wat wellicht een idee is, is om een bungalow met steiger te boeken dan kun je zo in je achtertuin heerlijk vissen!

Graag tot ziens bij Beach Resort Makkum!

José IJsseldijk

PS voor een voordelige visvakantie kijk voor de beschikbare last minutes op: www.makkumbeach.nl/aanbiedingen

• vakantiegangers, 10-08-2010

zwanebalg 11

Wie heeft er meer informatie over de vissersvilla zwanebalg 11. Wij hebben dit huis je gereserveerd. Zit er ook daadwerkelijk de wasmachine en droger in en een zonnehemel? Er zou ook een spelcomputer in zitten. Welke is dit? Een playstation2?

Bedankt alvast

Werknemer, 14-12-2010

Ja hoor! Absoluut. Spel computer geen idee, daar heb ik geen verstand van.

Alvast een fijne vakantie.

Met vriendelijke groet,

een werknemer