Vakantiepark Beach Resort Makkum

• Activiteiten7,6

10 reacties Vakantiepark Beach Resort Makkum

bungalow type Schakel

mevr. H. Portengen, 21-9-2016

Ik heb een midweek c.q. weekend gewonnen in bungalow type Schakel.

Kan ik mijn hond meenemen?

varen

jbjansen-haarman, 26-8-2015

Kan men vanuit het park ook naar andere plaatsen varen in Friesland of kan men alleen maar varen op het IJsselmeer.

wandelen

ruudhaze, 21-6-2015

Hallo,

Wat zijn de mogelijkheden vanaf het park om te wandelen ?

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Beach Resort Makkum voor je op een rij gezet:

eigen bootje

Freek, 1-2-2015
Ik heb zelf een bootje op een trailer die wel mee zou willen nemen. Kan/mag dat en zo ja: Is er een trailerhelling op het park?

de hond

Jacqueline, 22-7-2014

Ik heb een vraag wat betreft onze hond is deze op het hele park welkom en kan ik hem goed uitlaten op een plek waar ik ook met een bal met hem kan spelen.

Alvast bedankt voor uw antwoord

Met vriendelijke groeten

JB Jansen.

Uitzicht op het meer

Marinus Nolet, 18-4-2014

Wij hebben zojuist een Dijkhuisje geboekt, man kunnen overtuigen dat Friesland ook leuk is!

Maar wij komen er niet achter welk nr huisje wij geboekt hebben en of je inderdaad uitzicht hebt over het water.

1 reactie

Welk zwembad is leuk in de regio ?

Sofie, 24-6-2012
Ik weet dat er geen zwembad op het park is, maar heeft iemand nog een leuke tip voor een mooi zwembad in de regio ?

riet

willie, 15-5-2012
Wij zouden in Schakelvilla nummer 12 zitten. Nu hebben we vernomen dat er riet rondom zit. Nu wil ik graag vanuit mijn achter tuin vissen met de feeder of Karperen ofzo. Kan dit ook? Zijn er bijvoorbeeld lege plekken tussen het riet?

vissen

sandra, 18-1-2012
mag je vanaf je villa vissen zonder dat er kosten bij komen? want bij sommige parken vragen ze echt 30 euro per dag.
2 reacties

zwanebalg 11

vakantiegangers, 10-8-2010

Wie heeft er meer informatie over de vissersvilla zwanebalg 11.

Wij hebben dit huis je gereserveerd.

Zit er ook daadwerkelijk de wasmachine en droger in en een zonnehemel?

Er zou ook een spelcomputer in zitten.

Welke is dit? Een playstation2?

Bedankt alvast