Appartement Baaies

Meer appartementinfo

121 reviews over Appartement Baaies

• 2017
    10M.A.Ditters01-05-2017

Geweldige ervaring om op de dijk te logeren.

Het uitzicht is fantastisch, heerlijke bedden, we hebben geslapen als rozen.

• 10Marianne20-03-2017

geweldige plek!

Zeer gastvrije ontvangst, schoon en heel grappig die cellen. Voldoende speelmogelijkheden voor kinderen met verkleedkleren (politiepak en boevenpak en een heuse enkel-kogel). De ligging op de dijk in het centrum aan de haven is super! De woonkamer is heel licht, geschikt om je tekenspullen mee te nemen. Mooi uitzicht. Om de hoek uit eten gaan bij restaurant de Prins is een aanrader.

Alleenreizend

• Oude reviews

10S.G.M. Hasper29-08-2016

Super plek, bijzonder gastvrij, compleet en schoon

Zeer gastvrije ontvangst en bijzonder fraai en uniek op de dijk gelegen. Ook de aanwezigheid van de cellen is erg bijzonder en leuk.

Met jonge kinderen

• 9Homan07-07-2016

Super locatie

Heel mooi appartement en super netjes

• 8Hoogervorst06-07-2016

een heel plezierig verblijf in een prettig dorp

Je slaapt in een cel dus je moet niet last hebben van een claustrofobisch gevoel. De cel heeft ook geen raam. Maar wanneer dat jou niets uitmaakt is er niets aan de hand. Het koken is een beetje behelpen maar daarvoor is het ook vakantie...uitgebreide maaltijden klaarmaken is weer voor als je thuis bent. Medewerkster Heda is zeer behulpzaam en zij zorgt ervoor dat je in een schoon huis verblijft. De Baaies ligt midden in het dorp Makkum en je krijgt zo het gevoel deel uit te maken van het dorp. Dit is heel prettig. Kortom, een heel plezierig vakantiehuis voor een midweek vakantie in het prachtige Friesland.

• 10Tamara26-05-2016

Supergave en aparte locatie

Het weekend van Hemelvaart zijn wij met 13 volwassen naar dit zeer bijzondere huis geweest. Slapen in de cellen is toch wel heel bijzonder omdat dat vrijwillig te doen. Wij hebben een fantastisch weekend gehad. Elke dag hadden wij gelukkig mooi weer waardoor het ook elk moment bijzonder was om naar de scheepvaart te kijken!

Kortom, een geweldig huisje wat ik zeker iedereen aanraadt! Jong en oud kan zich hier vermaken!

Enig minpuntje vonden wij de matrassen. Deze zijn inmiddels wel aan vervanging toe zijn.

• 10Marina20-05-2016

Heerlijk Pinksterweekend op een toplocatie!

Prettige communicatie via de mail en een heel aardige ontvangst. Het huis met alle voorzieningen is uitstekend. De ligging, het uitzicht, de omgeving, wij vonden het allemaal super! Ik kan niets bedenken wat niét goed is aan de Baaies. Verder is het een heel bijzonder huis. Mijn dochter zegt: "ik vond het zeer fijn en bijzonder om een cel met mijn zusje te delen haha! En zeer goede, zussen-kletspraat-proof dikke muren voor onze buurgevangene!"

• 8Re:connect Alpha01-03-2016

Mooie locatie met veel mogelijkheden

Deze idyllische locatie is gelegen op een dijk met uitzicht op het water en zeilboten. Het ligt op loopafstand van het centrum en er is genoeg te doen in de omgeving. De accommodatie is niet erg luxe, maar voorzien van allerlei benodigdheden zoals afwasmachine, vaatwasser en droger. Het is een oud politiebureau en dat betekent dat er twee cellen zijn omgebouwd tot slaapkamer. Die kamers zijn klein zonder raam. De overige 4 slaapkamers zijn ruim met prachtig uitzicht. Leuk detail zijn de oud politie accessoires in het gebouw. Wij hebben een top weekend gehad in de Baaies!

• 10Sander Koolwijk31-12-2015

Fijn appartement op superlocatie!

Een persoonlijke ontvangst, een ruim en volledig ingericht appartement op een ronduit prachtige locatie. Aan het water, ruim uitzicht en toch ook vlakbij het gezellige centrum.

Met jonge kinderen

• 10Klaverjasclub Deventer01-11-2015

Geweldig mooie locatie

Na een hartelijke ontvangst met boeiende introductie hebben wij (4 kaartvrienden) genoten van ons verblijf in de Baaies en het plaatsje Makkum. Ruim opgezet, schoon en werkelijk van alle gemakken voorzien. Een genot om 's ochtends te ontbijten met uitzicht op het water. Voldoende restaurants in de directe omgeving en cafe's waar je 's avonds heerlijk kunt vertoeven. Alles op loopafstand!

10 tips over Appartement Baaies

• Annie, 05-05-2014

Ga naar het strand, een paar kilometer verderop, ook erg leuk.

• thijshoe, 29-10-2013

Neem een foto in gevangeniskloffie met ijzeren bal. Breng een nachtje door in de cel.

• Hilde Otten, 15-04-2014

Een mooi zandstrand in de buurt.

0 vragen over Appartement Baaies

Appartement info