Géén boekingskosten
NederlandFrieslandMakkingaVakantiehuizen MakkingaVakantiehuis Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen

Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen

• 9.6Natuur

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

113 Reviews over Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen

• 10Jean Paul & Nicole Sinack-Rutten28-11-2022

We komen hier al 6 jaar en het blijft prachtig. Prachtige hondvriendelijke vakantiehuizen.
    We hopen hier met onze viervoeter nog lang te komen. Mooie & schone vakantiehuizen, alles goed afgezet voor de hond. Vriendelijke & gastvrije mensen. Echt een aanrader!!

• 10Ruimte
  • 10Hans en Jolanda van de Ruit04-10-2022

Vakantie Easterwood 2022

Een dikke 10 vinden wij. Wij hebben dit jaar in de poedel gezeten. Heerlijk huis, en de tuin....wat een omtrek. Voor onze 2 honden was het geweldig. Wij waren hier nu voor het 3de jaar en dat zegt genoeg toch!?! De 2 andere jaren zaten wij in de Teckel, die niet meer van Easterwood is. Omdat we er nu 3 jaar achter elkaar zijn geweest, gaan we nu weer ergens anders heen met onze honden. Maar komen zeker weer terug. Want je heb zulke mooie wandelplekken, zwemvijver voor de hondjes...GEWOON DOEN!! : )

• 9Roos en gre20-06-2022

Een Hondenparadijs en de baas mag meegenieten.

Fantastiche ruime afgehekte speelplaats met vijver,prieeltje,hindernis baan. Gezellig Huisje met tuin en hek voor jezelf.lieve gastvrije eigenaren altijd hulpvaardig.

• 10Daphne Sari05-05-2022

Zeker aan te bevelen !

Heerlijke week gehad in het huisje de stabij (hond vriendelijke vakantie woning), keurig netjes, alles is aanwezig. Tuin en speelweide met spartelvijver echt heerlijk voor de hond en zijn baasje. Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Mooie omgeving om te wandelen in het Drenthe Friese woud!

• 9Saskia Hoogwerf28-04-2022

Honden en wandel paradijs

Vakantiehuis de Poedel is geschikt voor 4/5 personen, maar we waren met zijn tweeen inclusief onze hond Hugo. De tuin en het losloopbos (bijna) aangrenzend aan de tuin is een honden paradijs. De woning is met zorg ingericht en de bedden met traagschuim matras liggen prima. De douche en bad is erg ruim en de keuken is goed ingericht. Alleen de wifi mag nog beter, het bereik is prima maar de bandbreedte is echt onvoldoende als je met meer mensen gaat streamen. En wifi is wel nodig in dit huis aangezien het GSM bereik via mijn provider in ieder geval (vodafone) bijna nihil was. Bezoek vooral ook de spartelvijver bij het Aekingemeer en het aangrenzend losloopgebied met je hond, zeker als het warm is ideaal. Appelscha is een leuk dorpje waar je alle benodigde winkels wel vind, maar ik ging meestal naar Oosterwold. Voor cultureel vertier kun je naar Assen op een half uurtje rijden en daar zitten ook de betere restaurants.

• 9Natuur
  • 10Remijnse23-12-2021

Heerlijk

Genoten in huisje de poedel. Met alles erop en eraan, helemaal fantastisch. Heerlijke wandelingen direct vanuit het huisje. Wij komen zeker terug.

• 9marian elverding22-10-2021

Super huis, super lokatie

Het was weer als vanouds. Zalig gelopen met onze honden,koppie leegmaken. Super schoon huis van alle gemakken voorzien.Dus hopelijk tot volgend jaar.

• 9Natuur
  • 8Hans en Jolanda van de Ruit Fientje&Saartje10-09-2021

Heerlijke plek

Voor het 2de jaar hier geweest, en weer geboekt voor volgend jaar. Dat zegt genoeg toch!! Heerlijke wandelgebieden met de honden. Aanrader!!!

• 10Monique Marijnissen10-08-2021

We hebben wederom genoten van een heerlijke week!

Na 2 jaar in de Golden te hebben gelogeerd brachten we dit keer onze vakantie door in de Poedel. Mooi huisje met prachtige tuin! Schoon, alles erop en eraan. Geweldige badkamer met ligbad. Van alle gemakken voorzien. En via de achterkant in de tuin zo het bos in. Wij hebben al geboekt voor volgend jaar!

• 10Sylvia Horvers10-08-2021

Zoals ieder jaar was het weer geweldig. Zaten 2 weken in de labrador!Alles is super netjes schoon, huisje van alle gemakken voorzien. Grote tuin.Wij komen al jaren bij Easterwood en het gaat nooit vervelen!Als je er eenmaal bent geweest wil je zeker vaker!Onze Ridgeback begint al te piepen als ze weet waar we heengaan. Ook ons zoontje van 5 vermaakt zich prima!

Vakantiehuis Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen info

• CafeNiet beschikbaar