9,5

46 reviews over Vakantiehuis Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen in het Nederlands

Heel fijne ervaring

Nadine, 27-1-2018

We logeerden in de Golden. Nooit eerder meegemaakt, het tuinpoortje openen en meteen het bos in lopen. Het huis had alles wat nodig was, net zoals de website beloofde. Bij aankomst kregen we ook uitvoerige uitleg van de vriendelijke eigenaar. Voor ons twee en onze Leonberger was dit huis goed van grootte. Ondanks het donkere natte weer was het binnen in huis klaar genoeg. Het interieur was gezellig. Het was er ook lekker warm. Het huis was kraaknet. Mooie omheinde tuin. Als je rust zoekt, een ideale omgeving. En de bossen zijn netjes. Op vele plekken mocht de hond los. Zeker een aanrader !

Fantastisch!

Michelle Vrolijk, 16-1-2018

Sinds 2007 een trouwe klant. Complete huisjes waar hond en mens meer dan welkom zijn, een volledig omheinde tuin en een prachtige omgeving met talloze wandelmogelijkheden. Een absolute aanrader! Easterwood staat niet voor niets op mijn website vermeld bij de links ;-)

Dank voor de gastvrijheid en graag tot de volgende keer!

Michelle en Lófi

fantastisch

marian elverding, 11-11-2017

super schone huizen,eindeloze wandelingen,super rustig.alles in huis voor mens en hond !!!

Fantastisch huisje!!

Susi Oosterheerd, 5-11-2017

Heerlijk compleet huisje de Flinter. Je loopt zo het bos in met de honden.

Prachtige wandelgebied. Erg vriendelijke en gastvrije eigenaren.

Geweldig!

M.Degen, 13-10-2017

Het was weer een super week in de Papillon !!! Heerlijk gewandeld met de honden in het bos , genoten van het mooie huis en de omgeving. De spartevijver is voor onze waterrat helemaal Top wat heeft hij genoten van zijn dagelijkse zwempartij.......Echt een aanrader 👍👍👍👍 dat vinden ook onze honden 👍👍👍We gaan snel weer terug......toplocatie !!!!!

Het was fantastisch samen met onze 4 honden.

Alexander en Marja Banziger, 13-10-2017

Easterwood is oprecht een hond vriendelijke vakantiewoning. Het huisje, de New Foundlander, is mooi, luxe en super schoon! Lekkere bedden, een keuken waarin alles aanwezig is. Er is wifi een dvd speler. Een grote, volledig omheinde tuin. Een terras. Er is ook een wasmachine en droger aanwezig. Alles was gewoon top. Ik kan iedereen aanraden om hier op vakantie te gaan.

Onze laatste dagen van een heerlijke vakantie in de Butterfly breken aan. We hebben het weer heerlijk gehad. De Butterfly is werkelijk van alle gemakken voorzien, ik zou niets op kunnen noemen dat we hebben gemist. De ligging is perfect, je loopt direct de bossen in. Vele kilometers hebben we dan ook met onze hond gemaakt. Ook de tips mbt wandelroutes in de omgeving van Diever zijn aan te raden. Ook daar kun je heerlijk wandelen. Kortom: een heerlijk huis, hele vriendelijke ontvangst door Alexander en Karin en een prachtig gebied. Een aanrader!!!

geweldig huisje

anneke, 2-10-2017

we zijn in de papillon geweest. Is een 6 persoons huisje. Erg grote omheinde tuin. Is super voor honden. Naast het huisje meteen de bossen in, en losloop gebied voor de honden. Huisje is van alle gemakken voorzien. wasmachine en droger en een afwasmachine in de keuken. Bedden zijn opgemaakt. huisje is netjes en schoon. Is echt een aanrader voor mensen met meerdere honden.

Toos Vis, 9-9-2017

"Berner" tophuis , van alle gemakken voorzien,schoon en heerlijjke bedden.

Veel omheinde ruimte voor onze honden👍

Alles perfect!!

Karina Lems, 21-8-2017

Heerlijke huisjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Goede douche en bedden en verder zijn alle dingen die je nodig hebt aanwezig. De tuinen zijn mooi omheind, zodat je je hond lekker in de tuin kan laten rondsnuffelen. Aardige eigenaren, behulpzaam en een hart voor waar ze mee bezig zijn. De huisjes liggen allemaal in een mooi wandelgebied, waar je eindeloos kan wandelen. We komen hier al jaren en is echt een aanrader voor een heerlijke vakantie met of zonder hond!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen in Makkinga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen scoort een 9.5 uit 10 op basis van 46 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Easterwood Gastenverblijf/Vakantiewoningen