Vakantiepark Watersportcentrum Tacozijl

Meer vakantiepark info

23 reviews over Vakantiepark Watersportcentrum Tacozijl

• 9Peter schalkwijk08-08-2020

Vakantie op de Mistral 1300

Een geweldig mooie en betrouwbare Gerestijlde boot van 27 jaar oud Gehuurd bij Tacozijl. Een week gevaren met 4 volwassenen op de Friese wateren. De boot was geschikt voor 6 volwassenen. Van te voren de route gepland( schip is 13,5 m lang, 4,0 m breed En heeft een diepgang van 1,2 m) We waren op advies van de verhuurder iedere dag voor 16.00 uur in de haven voor een ligplaats: dit yacht kan niet overal aanleggen! Maar met dit yacht heb je wel Bijkijks😃. Het is stabiel, wendbaar, en ruim. Ons zien ze volgend jaar zeker terug😉.

• 10Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 6Anoniem29-06-2020

Erg onvriendelijke behandeld.

Camping is erg mooi gelegen. Echt is de receptioniste erg chagrijnig en is de service enorm slecht.

Dit zou echt verbeterd moeten worden.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    3Coen24-08-2019

Zeer slecht

Wij werden zeer onprettig en onbeschoft ontvangen op de receptie van de camping. Zowel meneer als mevrouw waren zeer agressief in hun taalgebruik. Het gereserveerde bleek niet beschikbaar te zijn. Wij kregen een zeer slecht alternatief aangeboden. Op de camping was het erg rumoerig, zo niet asociaal. De velden stonden vol met oost europese gasten die tot diep in de nacht (half 5 in de ochtend), luidde muziek op hadden die velden verderop nog te horen was. Ook waren ze hard aan het praten en lachen. Deze gasten zijn zelfs op willekeurige schepen gesprongen en hebben daar staan feesten, de eigenaren van deze boten waren op dat moment niet aanwezig. Vanuit de camping werd hier niks aan gedaan. De sanitaire voorzieningen waren slecht, er kwam amper water uit de douches. Al met al hebben wij een zeer onprettig verblijf gehad op deze camping.

• 2Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    2Familie Vuurens18-08-2018

Dit is geen bedrijf om een goede boot te huren.

Wij hebben 2 weken de grootste boot gehuurd. Vooraf wezen kijken en toen was de boot nog in renovatie, er werd mij stellig beloofd door de eigenaar dat e boot helemaal in orde zou zijn. De eerste week van onze vakantie bleek al snel dat de boot helemaal niet in orde was, een vreselijke diesellucht, geen ruitenwissers, geen hoorn, kraan kapot en noem maar op. In de tweede week ging de boot zelfs kapot en hebben we de eigenaar gebeld. Deze stuurde een monteur en die bevestigde dat de motor zodanig kapot was dat doorvaren geen optie was. Weer gebeld en de afspraak gemaakt dat wij een week huur zouden terugkrijgen. Eenmaal in de haven werd het een heel ander verhaal. De eigenaar ging helemaal uit zijn dak omdat wij een kras op zijn boor gevaren zouden hebben. Gelukkig bevestigde een medewerker van hem dat de kras er al op zat. We zijn ruim 2 uur bezig geweest om uiteindelijk van deze agressieve man ons geld terug te krijgen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Derk21-05-2018

Fijn familiebedrijf, paar punten ter verbetering.

We hebben de Monique voor een lang weekend gehuurd en de eigenaar van de verhuur was in eerste instantie vooral geintresseerd om te vertellen hoe hij luidruchtige gasten hardhandig van de camping afjaagde. Heel gezellig maar geen gedegen uitleg wat onderweg tot wat zelf onderzoek leide. De boot was ietswat gebrekkig qua onderhoud, kastdeuren waren eruit en sommige meters misten. Bij het aftanken bejegende het tank personeel ons zo onbeschoft dat het aggressief te noemen was en wij het gevoel hadden dat we belazerd werden. Echter na het weekend hebben we een zeer goed gesprek gehad met de eigenaar wat alle kou uit de lucht heeft gehaald en we ondanks de bovenstaande punten met een heel goed gevoel terug kijken op het weekend. Ik zou hier zo weer huren want je merkt echt dat hun klanten ze ontzettend dierbaar zijn."

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

10Rene Nijhof05-09-2016

Was een mooie camping aan het water

ligging, was zeer goed met de fiets naar Lemmer service, was goed je werd naar de plaats gebracht Prijs/Kwaliteit, was goed Activiteiten, er was een groot spring kussen voor jong en oud onderkomens we waren met een caravan en een super mooi toilet gebouw waar je gratis kon douchen. Restaurant, was goed daar kan je lekker eten Zwembad , er was een zandstand kindvriendelijk, dat was het zeker

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

• 9Jeroen16-05-2016

Zeer mooie jachthaven

Watersportcentrum Tacozijl heeft Mooie steigers met 16 ampère aansluiting en een nieuwe Toiletgebouw (gratis)zeer ruim op gezet. Laatste twee jaar is de camping/ jachthaven behoorlijk opgeknapt restaurant aan het water top heerlijk gegeten

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen

• 8Rene En Marjan15-05-2016

Mooie camping aan het water

We zijn met Hemelvaart weekend met de caravan naar de camping geweest . Zeer goede voorzieningen op de camping met een restaurant en een super mooi toilet / does gelegenheid ( Gratis) van 2014 . de camping was zeer ruim opgezet en er was een groot spring kussen voor de kinderen. overdag voor de jonge kinderen en in de avond voor de oudere jeugd.

• 9wim15-08-2015

geweldig

echt geweldig daar totaal vernieuwde toilet gebouw zeer luxe alles is goed onderhanden genomen ziet er perfect uit . leuke mensen niets is te veel topper lekker aan het water goed restaurant

• 4Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2015

• 4André27-07-2015

Te gemakkelijk, wees allert!

Via een last minute kwamen wij terecht bij Taco Zijl waar wij de boot Carmen hebben gehuurd. Wij hadden er zin in. Bij de aflevering van de boot bleek dat een aantal zaken zoals "De Brandstofmeter" niet functioneerde maar dat wij ons geen zorgen hoefden te maken want er past 1000 liter diesel in de tank en hij was daarvoor nog afgetankt. Omdat ik geen risico wilde nemen ben ik na 30 kilometer varen toch maar gaan tanken want je wilt gevoelsmatig niet dobberen op de grote Friese wateren met een lege tank. De tank bleek iid niet leeg maar er ging toch 61 liter diesel in. Kortom, niks afgetankt!! Daarna heb ik gelijk Taco Zijl gebeld met de mededeling dat ik de gang van zaken niet fijn vond. In plaats van excuus aan te bieden ontving ik in eerste instantie een betoog. Om een lang verhaal kort te houden. Wees allert bij de aflevering van de boot en kijk alles goed na want ze zijn erg gemakkelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Vakantiepark Watersportcentrum Tacozijl info