Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.8Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

27 Reviews over Watersportcentrum Tacozijl

• 7Linda de Jong04-08-2022

Mooi huis op een leuke ligging

Wij hadden een huis gehuurd, mooie ligging aan het water en ruim huis. Goede prijs voor het huis ook. Dus huis is niks op aan te merken, ligging van het park ook mooi.

Schoonmaak kan veel beter....onder de tafel lagen nog nootjes enz. Stofzuiger gaat er echt langs. Ook gasstel en douche kunnen beter schoongemaakt worden. Wifi is dramatisch....geen bereik en ontzettend duur.

Personeel is voornamelijk met zichzelf bezig. Ik wilde een wifi kaart halen en receptioniste bleef gewoon met collega in gesprek. Terwijl ze mij zag binnenkomen. Ook het personeel bij de bootverhuur is niet klantgericht en voornamelijk met zich zelf bezig. Tacozijl schrijft continu op internet " onze belangrijkste drijfveer is dat gasten zich thuisvoelen". Dat klinkt mooi als je het opschrijft, maar begin eerst eens met het personeel met een cursus " gastgerichtheid".

• 8Onderkomen
  • 7Sjaak Berkelaar20-06-2022

Voldoende, maar prijs-kwaliteit niet in verhouding

Plus : - Vriendelijk ontvangst - Dicht bij het centrum - Watersport - net onderhouden plek

Min : - WiFi ( apart betalen ) - Douchen ( apart betalen ) - Toegang tot sanitair gebouw ( apart betalen €5 ) - Geen watertap punt op de plek en/of veld. - Gericht op jachthaven en seizoen kampeerders - Prijs kwaliteit verhouding. - kleine plaatsen. Wij stonden op een trekkers plek. Luifel voor de voortent niet mogelijk.

3 nachten op Tacozijl gestaan, prima gestaan maar geen goedkope camping en dan ook nog overal extra voor moeten betalen.

• 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 22-06-2022

Bedankt voor je review en dat je de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Jou mening is erg belangrijk voor ons. We zijn erg blij te horen dat je een prima vakantie bij ons hebt gehad. De staanplaatsen aan het water op het trekkerveld zijn niet groot. Het is natuurlijk erg jammer dat je de luifel daar niet kon gebruiken. Onze excuses daarvoor. De sep-kaart is een eenmalige aanschaf en bij een volgend bezoek weer te gebruiken. Onze belangrijkste drijfveer is dat onze gasten zich thuis voelen bij Watersportcentrum Tacozijl. Team Tacozijl.

• 1Jb03-04-2022

Nooit meer

In 2021 daar een huisje gehuurd , waardeloze bedden , met douche liep het water niet weg en bij het doortrekken van de wc kwam het water ook omhoog , volgend de eigenaar was er niets aan de hand . En als we volgend jaar 2022 terug komen , komt naden we beter huisje 47 nemen. Dus zo gezegt zo gedaan , maar vanwege werk moest ik de boeking aanpassen , dus niet annuleren maar aanpassen . Nou je begrijpt het al , dat was niet mogelijk . Ik moest annuleren dus geld kwijt of alles betalen en dan maar eerder weg gaan , je kan tegen woordig overal omboeken of aan passen of annuleren . Maar behalve bij tacozijl daar heerst een graai cultuur , niet best het is daar alles maar 1 kant op

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

Eigenaar, 22-06-2022

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Het spijt ons dat u niet tevreden was over de afhandeling van uw boeking. Wij begrijpen dat u hierover teleurgesteld bent, maar een boeking van 2.5 week omboeken naar 1 week is volgens onze voorwaarden niet mogelijk. Hierdoor ontstaat een annulering van 1.5 week. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Onze belangrijkste drijfveer is dat onze gasten zich thuis voelen bij Watersportcentrum Tacozijl. Wij hopen u in de toekomst weer als gast te mogen ontvangen en dan gaan we voor een 10.

• 7GertJan16-01-2021

Zijn er blij mee

We hebben met de Mistral gevaren en bij terugkomst na 10 dagen dit schip direkt gekocht van Tacozijl, zijn er erg blij mee, schip heet inmiddels ‘ Storm’ en heeft als nieuwe ligplaats het mooie Land van Maas en Waal, waar zij sinds eind September ligt. 🥰🥰

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 9Peter schalkwijk08-08-2020

Vakantie op de Mistral 1300

Een geweldig mooie en betrouwbare Gerestijlde boot van 27 jaar oud Gehuurd bij Tacozijl. Een week gevaren met 4 volwassenen op de Friese wateren. De boot was geschikt voor 6 volwassenen. Van te voren de route gepland( schip is 13,5 m lang, 4,0 m breed En heeft een diepgang van 1,2 m) We waren op advies van de verhuurder iedere dag voor 16.00 uur in de haven voor een ligplaats: dit yacht kan niet overal aanleggen! Maar met dit yacht heb je wel Bijkijks😃. Het is stabiel, wendbaar, en ruim. Ons zien ze volgend jaar zeker terug😉.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 6Anoniem29-06-2020

Erg onvriendelijke behandeld.

Camping is erg mooi gelegen. Echt is de receptioniste erg chagrijnig en is de service enorm slecht.

Dit zou echt verbeterd moeten worden.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 3Coen24-08-2019

Zeer slecht

Wij werden zeer onprettig en onbeschoft ontvangen op de receptie van de camping. Zowel meneer als mevrouw waren zeer agressief in hun taalgebruik. Het gereserveerde bleek niet beschikbaar te zijn. Wij kregen een zeer slecht alternatief aangeboden. Op de camping was het erg rumoerig, zo niet asociaal. De velden stonden vol met oost europese gasten die tot diep in de nacht (half 5 in de ochtend), luidde muziek op hadden die velden verderop nog te horen was. Ook waren ze hard aan het praten en lachen. Deze gasten zijn zelfs op willekeurige schepen gesprongen en hebben daar staan feesten, de eigenaren van deze boten waren op dat moment niet aanwezig. Vanuit de camping werd hier niks aan gedaan. De sanitaire voorzieningen waren slecht, er kwam amper water uit de douches. Al met al hebben wij een zeer onprettig verblijf gehad op deze camping.

• 2Familie Vuurens18-08-2018

Dit is geen bedrijf om een goede boot te huren.

Wij hebben 2 weken de grootste boot gehuurd. Vooraf wezen kijken en toen was de boot nog in renovatie, er werd mij stellig beloofd door de eigenaar dat e boot helemaal in orde zou zijn. De eerste week van onze vakantie bleek al snel dat de boot helemaal niet in orde was, een vreselijke diesellucht, geen ruitenwissers, geen hoorn, kraan kapot en noem maar op. In de tweede week ging de boot zelfs kapot en hebben we de eigenaar gebeld. Deze stuurde een monteur en die bevestigde dat de motor zodanig kapot was dat doorvaren geen optie was. Weer gebeld en de afspraak gemaakt dat wij een week huur zouden terugkrijgen. Eenmaal in de haven werd het een heel ander verhaal. De eigenaar ging helemaal uit zijn dak omdat wij een kras op zijn boor gevaren zouden hebben. Gelukkig bevestigde een medewerker van hem dat de kras er al op zat. We zijn ruim 2 uur bezig geweest om uiteindelijk van deze agressieve man ons geld terug te krijgen.

• 5Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Derk21-05-2018

Fijn familiebedrijf, paar punten ter verbetering.

We hebben de Monique voor een lang weekend gehuurd en de eigenaar van de verhuur was in eerste instantie vooral geintresseerd om te vertellen hoe hij luidruchtige gasten hardhandig van de camping afjaagde. Heel gezellig maar geen gedegen uitleg wat onderweg tot wat zelf onderzoek leide. De boot was ietswat gebrekkig qua onderhoud, kastdeuren waren eruit en sommige meters misten. Bij het aftanken bejegende het tank personeel ons zo onbeschoft dat het aggressief te noemen was en wij het gevoel hadden dat we belazerd werden. Echter na het weekend hebben we een zeer goed gesprek gehad met de eigenaar wat alle kou uit de lucht heeft gehaald en we ondanks de bovenstaande punten met een heel goed gevoel terug kijken op het weekend. Ik zou hier zo weer huren want je merkt echt dat hun klanten ze ontzettend dierbaar zijn."

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 10James07-06-2017

Tacozijl ist einfach ein Paradies !!

Hier kann man so richtig die Sehle baumeln lassen. Alles ist perfekt.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen