NederlandFrieslandLemmerResorts LemmerVakantiepark Watersportcentrum Tacozijl

• 7.7Onderkomen
  • 7.7Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

24 Reviews over Watersportcentrum Tacozijl

• 7GertJan16-01-2021

Zijn er blij mee

We hebben met de Mistral gevaren en bij terugkomst na 10 dagen dit schip direkt gekocht van Tacozijl, zijn er erg blij mee, schip heet inmiddels ‘ Storm’ en heeft als nieuwe ligplaats het mooie Land van Maas en Waal, waar zij sinds eind September ligt. 🥰🥰

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 9Peter schalkwijk08-08-2020

Vakantie op de Mistral 1300

Een geweldig mooie en betrouwbare Gerestijlde boot van 27 jaar oud Gehuurd bij Tacozijl. Een week gevaren met 4 volwassenen op de Friese wateren. De boot was geschikt voor 6 volwassenen. Van te voren de route gepland( schip is 13,5 m lang, 4,0 m breed En heeft een diepgang van 1,2 m) We waren op advies van de verhuurder iedere dag voor 16.00 uur in de haven voor een ligplaats: dit yacht kan niet overal aanleggen! Maar met dit yacht heb je wel Bijkijks😃. Het is stabiel, wendbaar, en ruim. Ons zien ze volgend jaar zeker terug😉.

• 9Onderkomen
  • 6Anoniem29-06-2020

Erg onvriendelijke behandeld.

Camping is erg mooi gelegen. Echt is de receptioniste erg chagrijnig en is de service enorm slecht.

Dit zou echt verbeterd moeten worden.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 3Coen24-08-2019

Zeer slecht

Wij werden zeer onprettig en onbeschoft ontvangen op de receptie van de camping. Zowel meneer als mevrouw waren zeer agressief in hun taalgebruik. Het gereserveerde bleek niet beschikbaar te zijn. Wij kregen een zeer slecht alternatief aangeboden. Op de camping was het erg rumoerig, zo niet asociaal. De velden stonden vol met oost europese gasten die tot diep in de nacht (half 5 in de ochtend), luidde muziek op hadden die velden verderop nog te horen was. Ook waren ze hard aan het praten en lachen. Deze gasten zijn zelfs op willekeurige schepen gesprongen en hebben daar staan feesten, de eigenaren van deze boten waren op dat moment niet aanwezig. Vanuit de camping werd hier niks aan gedaan. De sanitaire voorzieningen waren slecht, er kwam amper water uit de douches. Al met al hebben wij een zeer onprettig verblijf gehad op deze camping.

• 2Activiteiten
  • 2Familie Vuurens18-08-2018

Dit is geen bedrijf om een goede boot te huren.

Wij hebben 2 weken de grootste boot gehuurd. Vooraf wezen kijken en toen was de boot nog in renovatie, er werd mij stellig beloofd door de eigenaar dat e boot helemaal in orde zou zijn. De eerste week van onze vakantie bleek al snel dat de boot helemaal niet in orde was, een vreselijke diesellucht, geen ruitenwissers, geen hoorn, kraan kapot en noem maar op. In de tweede week ging de boot zelfs kapot en hebben we de eigenaar gebeld. Deze stuurde een monteur en die bevestigde dat de motor zodanig kapot was dat doorvaren geen optie was. Weer gebeld en de afspraak gemaakt dat wij een week huur zouden terugkrijgen. Eenmaal in de haven werd het een heel ander verhaal. De eigenaar ging helemaal uit zijn dak omdat wij een kras op zijn boor gevaren zouden hebben. Gelukkig bevestigde een medewerker van hem dat de kras er al op zat. We zijn ruim 2 uur bezig geweest om uiteindelijk van deze agressieve man ons geld terug te krijgen.

• 5Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Derk21-05-2018

Fijn familiebedrijf, paar punten ter verbetering.

We hebben de Monique voor een lang weekend gehuurd en de eigenaar van de verhuur was in eerste instantie vooral geintresseerd om te vertellen hoe hij luidruchtige gasten hardhandig van de camping afjaagde. Heel gezellig maar geen gedegen uitleg wat onderweg tot wat zelf onderzoek leide. De boot was ietswat gebrekkig qua onderhoud, kastdeuren waren eruit en sommige meters misten. Bij het aftanken bejegende het tank personeel ons zo onbeschoft dat het aggressief te noemen was en wij het gevoel hadden dat we belazerd werden. Echter na het weekend hebben we een zeer goed gesprek gehad met de eigenaar wat alle kou uit de lucht heeft gehaald en we ondanks de bovenstaande punten met een heel goed gevoel terug kijken op het weekend. Ik zou hier zo weer huren want je merkt echt dat hun klanten ze ontzettend dierbaar zijn."

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 10James07-06-2017

Tacozijl ist einfach ein Paradies !!

Hier kann man so richtig die Sehle baumeln lassen. Alles ist perfekt.

• 9Zwei aus Niedersachsen15-01-2017

Tolle Wassersportanlage

Kurzfristig gebucht und super freundlich begrüsst und betreut. Der Ort für den Bootsfahrer schlecht hin. Die Anlage und das Sanitärgebäude waren stets sauber. Wir kommen wieder,freuen uns schon. Nochmal Danke an Jan und Roos für die super Betreuung.

• 8Activiteiten
  • 10Rene Nijhof05-09-2016

Was een mooie camping aan het water

ligging, was zeer goed met de fiets naar Lemmer service, was goed je werd naar de plaats gebracht Prijs/Kwaliteit, was goed Activiteiten, er was een groot spring kussen voor jong en oud onderkomens we waren met een caravan en een super mooi toilet gebouw waar je gratis kon douchen. Restaurant, was goed daar kan je lekker eten Zwembad , er was een zandstand kindvriendelijk, dat was het zeker

• 10Erika21-07-2016

Für uns gibt's nichts Besseres!!!

Einmal Tacosijl-immer Tacosijl:nachdem sehr herzlichen Empfang (Roos und Jan/Rezeption), fühlt man sich gleich gut aufgehoben.Das ganze Areal besticht durch exzellente Sauberkeit, sowie das moderne, großzügig ausgestattete "Waschhaus".Hier findet jeder was er möchte:gemütliches Beachchalet/Hausboot für 2 Personen oder XXL Chalet für die ganze Familie,Boot mitnehmen (Liegeplatz direkt an der Terasse) oder chartern.....toll!Für jegliche Sorgen und Nöte (Ruder gebrochen) hat man hier ein offenes Ohr und es wird geholfen......Danke dafür.Der Ort ist mit dem Rad oder Boot gut zu erreichen und birgt einen sehr entspannten harmonisch, fast südländischen Charakter.Wer's etwas rauer mag, kann sich am nahegelegenen Strand/Deich den Wind um die Nase pusten lassen.Danke an Alle nochmal, die diesen Urlaub so unvergesslich gemacht haben👍☀️

Vakantiepark Watersportcentrum Tacozijl info

Camping informatie