Tijdelijk €25 aanbetaling

't Lytse Knipke

8.5FantastischScore uit 16 reviews

Pension info

Meer pension info

We hebben de beste aanbieders voor Pension 't Lytse Knipke voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over 't Lytse Knipke

• 5joke10-08-2021

OPGELET, OPLICHTERS

MENSEN OPGELET .......voor je het weet ben je OPGELICHT. Betaal je netjes een, door ons veroorzaakte schade, blijkt men het drievoudige te hebben gevraagd aan ons. Op ons verzoek om een factuur te kunnen zien probeerde men ons af te schepen met iets wat ze zelf in elkaar hadden gedraaid. Op onze herhaaldelijke verzoeken om de naam van het bedrif te geven waar ze het door ons beschadigde onderdeel kochten en de daarbij behorende originele factuur, hebben wij tot op heden niets meer gehoord.Zo gaat men dus om met gasten die keurig hun verantwoordelijkheid namen nadat ze iets beschadigd hadden. WIJ HEBBEN DUS ONGEVEER DRIE KEER ZOVEEL BETAALD.

• 9Ingrid22-03-2021

Prima, maar anti corona zeepflessen

Vriendelijke ontvangst, mondkapje werd opgedaan, ontbijt op de kamer. Waterkoker kregen we op ons verzoek.Prima. Zeer goed bedoeld advies: zet een fles anti corona zeep in de kamer en badkamer en een keukenrol alstublieft en graag op alle kamers. Bij de ingang buiten bij de voordeur. Doet uzelf ook voorzichtig!!Stay safe, leuk pension, mooie lokatie.Kamer is goed schoon en badkamer ook.

• 3Albert19-01-2021

Vies en oud

Het is erg vies onder de bedden. Kamers zijn klein. NIET AAN TE RADEN

• 8Cleo25-04-2019

Goed, gastvrij en dichtbij het strand

Vriendelijk ontvangst, erg dicht aan zee. Prima ontbijt. Eenvoudige kamers met enorme gastvrijheid. We komen er graag weer

• 9Karin Meevissen15-08-2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Heel netjes en schoon, goed ontbijt, vriendelijke uitbaters .Mooie rustige ligging maar binnen enkele wandelminuten in het centrum ( erg leuk en gezellig) , kortbij het strand , vriendelijke mensen GEEN MINpunt

• 4Dick Bekker30-06-2018

Voor ons nooit meer, prijs en kwaliteit kloppen

Leuke locatie, super schoon. Verder ontzettend kleine en povere kamer. Slechts 1 stoel op de kamer , slechte bedden keiharde hardboard bodems en slechte matrassen. Kleine douche en kleine ramen. Ontbijt was slecht ,fabrieks brood, zeer weinig fantasie gebruikt met de inrichting van de kamer en geen voorzieningen zoals een klein koelkastje, tv. Al met al geen aanrader. Jammer want het kan voor weinig veel beter. Ook de algemene ruimte huis kamer kan beter. Ik geef niet meer dan een 4 als cijfer.

• 1H.E20-08-2017

Keiner da !

Wir standen vor der geschlossenen Tür !auf der Buchungsbestätigung stand ab 14Uhr ist Jemand da.Wir haben eine Stunde gewartet.Dann sind wir wieder gefahren.Frechheit !!!

• 9Annette bouman22-08-2016

Super schoon

Brandschone kamers, prima ontbijt en alles op loopafstand!

• 9Nicole02-09-2015

Fijne ervaring

Hartelijke ontvangst in een goede prijs/kwaliteit B&B. Prima geslapen in een schone eenvoudige kamer met wastafel. Douches en wc in de gang prima in orde. Heerlijk ontbeten met zelf te kiezen drank (koffie en jus d'orange voor ons) en smakelijk gekookt eitje, croissant, bruin en wit brood. Meer dan voldoende beleg (zoet en vlees) en een sappig stuk meloen. Gastvrouw en gastheer zeer vriendelijk en belangstellend. Zeker aan te raden.

• 8Marc14-08-2015

Goede en schone tussenstop

Omdat we naar Vlieland gingen hebben we een tussenstop in Lemmer gedaan. Pension 't Lytse Knipke is goed bevallen. Kleine kamer met een bed en een wastafel (wat heb je nog meer nodig?) De 3 douches en wc's zijn een paar meter verderop in de gang. Simpel, maar lekker ontbijt. Het is er overal super schoon en netjes. Dat vinden we veel belangrijker dan luxe. Voor de prijs van €45,- per nacht is het dus goed. Verder ben je te voet snel in het centrum van Lemmer.

Pension 't Lytse Knipke info

Soort hotel