8,8

Weer vandaag4°-3°

19 reviews over Camping 't Lemsterhop in het Nederlands

Lekker lang weekend

Gols, 28-5-2017

Heerlijk genieten. Geen last van snelweg alles netjes verzorgd

Dikke prima

H. Faken, 16-8-2015

Prima kleinschalige boerderijcamping, alles goed voor elkaar. Fijne plekken. Gelegen nabij snelweg waar je niet veel van merkt. Wij komen terug!

Leuke camping

Ronny, 30-7-2015

Volledig aangepast voor mensen met een beperking. Kleine (15 à 20 plaatsen) en nette camping op fietsafstand van het mooie Lemmer. Sanitair wordt meerdere malen per dag gereinigd en is dan ook altijd kraaknet.

De autoweg vlakbij hoor je wel maar is voor ons niet storend geweest.

Mooie camping en aanbeveligenswaardig

It giet oan, 25-7-2015

Leuke boerencamping met een mooi sanitairblok. Veel speelmateriaal voor kinderen om mee te spelen en bij slecht weer is er een recreatieruimte waar veel mensen zich kunnen vermaken. Eigenaren en familie zijn aardige mensen en de verblijfkosten, inclusief gratis douchen, zijn laag. Topper deze camping.

Super vakantie voor ons en de kinderen

Irene, 23-7-2015

We hebben heerlijke weken gehad op de camping. Met mooi weer is het voor de kinderen heerlijk om er te spelen en als het kan de boer te helpen. Bij minder weer is er in de omgeving genoeg leuks te doen. De sfeer op de camping is goed en Anneke en Geert zorgden ervoor dat we ons welkom voelden.

Zeker een aanrader voor wie eens in Nederland wil blijven.

Geweldige kleine boerencamping

Fam van Duijn, 20-5-2015

Een geweldige kleine camping waar wij heerlijke dagen hebben gehad. Boerin Anneke is een perfecte gastvrouw. Lemmer op een steenworp afstand met zijn gezellige terrassen. Goede uitvalbasis voor fietstochten. Een echte aanrader!!!

Heerlijke plek om tot rust te komen

wally.vander, 21-7-2014

Camping t Lemsterhop ligt ideaal t.o.v. het plaatsje Lemmer. In de omgeving kun je fantastische fietstochten maken en heerlijk aan de rand van een van de grote meren liggen.

De camping kenmerkt zich door grote kampeerplaatsen en een ongedwongen sfeer. De eigenaar en eigenaresse heten je van harte welkom en zo voelt het ook.

Lemsterhop voor ons top

pieter, 18-7-2014

T Lemsterhop is een bijzondere plek voor ons waar wij al komen sinds de opening. We blijven er steeds weer komen vanwege de prachtige ruime plekken, de rust maar tegelijk ook de gezelligheid. Boer Geert en zijn vrouw Anneke zijn mensen met het hart op de goede plek met ruimte voor velen. Het terrein is prachtig en de boerderij is zeker voor kinderen een stukje paradijs op aarde. Vlakbij het dorp en het strand is het steeds weer genieten van het friese land.

Boerderij avonturen voor stoere knapen !

Wendy Breimer, 4-7-2014

Zeer gastvrije familie, mooie speelweide met voetbalveld. Zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen of juist mensen die rust zoeken. Ruime douches,keurig sanitair. Zeer ruime plek , een erg nette mini camping. Kinderen worden enorm bij het boere-leven betrokken. Ligging is vlakbij de snelweg. In Lemmer is van alles te beleven en er is een groot strand.

een heerlijke vakantieplek

Peter en Leone, 25-5-2014

Wij zijn heel onverwacht een weekendje weggegaan. Dus eigenlijk zonder veel voorbereidingstijd een camping gezocht. Wat een geluk; deze camping voldeed helemaal aan onze verwachtingen. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar (terwijl het toch al na 21.00uur 's avonds was toen we aankwamen). We troffen een gezellige knusse camping met fantastische plekken. Zo ruim hebben wij ze nog nergens meegemaakt. Er is prima sanitair aanwezig, waaronder verwarmd sanitair. De camping ligt kort bij de A6 (makkelijk aanrijden), maar we hebben absoluut geen last gehad van het geluid van het verkeer. De camping is een prachtige uitvalsbasis voor fietstochten in de omgeving. De camping ligt ook aan een knooppuntenroute. Lemmer ligt op slechts 1 kilometer van de camping, wat wij echt een bijkomend voordeel vinden. We komen hier zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Lemsterhop in Lemmer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Lemsterhop zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Lemsterhop scoort een 8.84 uit 10 op basis van 19 reviews.