8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Iselmar voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Sporthotel Iselmar in het Nederlands

Prachtige plek om naar terug te gaan

Lidy Lowenthal
21-5-2019

Zéér prettig ontvangst, vriendelijk personeel, schoon hotel en zeker onze kamer. Kamer 130 met zicht op de haven met een prachtig terras. Kleine lage afscheiding tussen de balkons en dat maakt het minder privé. Mooie grijs-witte inrichting met boxspring bedden. De toplaag gaat in de nacht wat schuiven als je op de kant gaat zitten. Prima douche en bad. Heerlijk eten met een ontbijt voor elk wat wils ( je kunt je eitje nog laten bakken. Het 3-gangen diner was uitstekend met mooi uitzicht over de haven. Er is een speeltuintje voor de kinderen en veel mogelijkheden om te sporten. Een geweldig plekje met goede gratis parkeerplaatsen. Wat hebben we deze 4 dagen in dit hotel genoten. Dank je wel mensen van hotel Iselmar, we komen zeker terug.... De omgeving is prachtig en en de weergoden waren met ons. Wat wil een mens nog meer.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waanzinnig

Bianca
27-4-2019

Een geweldige suite met jacuzzi Een droom die uitkomt Een kamer om alles even te vergeten en alleen maar te kunnen genieten

Gereisd Met partner in april 2019

Martijn
27-1-2019

Goed geregeld allemaal, heerlijk zwembad met welness. Lekker ontbijt! Pluspunt is dat je ook een balkon hebt, voor de rokers onder ons

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Mwah, beetje restylen misschien?

Anita
16-8-2018

Tja, wat zal ik zeggen. Beetje gedateerd hotel. Donker bruin. Appartement is netjes maar heeft geen sfeer. Gordijnen in de slaapkamer sluiten net niet (20 cm). De andere slaapkamer heeft geen deur en staat in open verbinding met de woonkamer. Weinig stopcontacten. We hebben de waterkoker in de badkamer moeten zetten. Balkon is er wel, maar wordt niet meegenomen in het onderhoud. Wel een mooi uitzicht op de haven. Lemmer is een gezellig plaatsje. Bed ligt goed trouwens en het eten is prima. Tja, verwacht er gewoon niet teveel van, dan valt het ook niet tegen

Gereisd Met partner in augustus 2018

Prima hotel,faciliteiten,personeel & super-ontbijt

Riccardo
2-5-2018

Prima hotel met leuke ruime kamers. Goede faciliteiten, fijn personeel én super-onbijt-buffet ! Onze kamer (128) was wel zeer warm... ( boven keuken?)

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Tophotel! Vier sterren meer dan waard!

Jeroen
17-10-2017

Zeer schone en ruime kamers! We hadden ook de beschikking over een geweldig bubbelbad. Het ontbijt is fantastisch, vers met veel keuze. Daarnaast in hotel nog veel activiteiten mogelijk en genoeg leuke activiteiten in de omgeving. Kortom: gewoon boeken!

Gereisd Met partner in oktober 2017

Fijn hotel met enthousiaste medewerkers

Gerrit Kooiker en Mila Maria.
23-4-2017

Wij zijn in April 2017 twee keer een weekend met twee personen geweest en hebben het geweldig naar onze zin gehad in een standaard tweepersoons kamer met een heerlijk bubbelbad en goede bedden,ook een flatscreen tv etc is aanwezig. Een pluspunt is ook het zwembad,sauna en bowlingbanen en uitstekende ontbijt in de ochtend het havenfeest in hotel Iselmar is een ware culinaire en gezellige belevenis en een aanrader voor iedereen die van het het leven houdt. Kortom de prijs/kwaliteit verhouding in combinatie met de uitstekende ligging aan de haven geven je het gevoel van vrijheid,gemoedelijkheid en gastvriendelijkheid waar de concurrentie in veel gevallen een voorbeeld aan mag nemen, wij komen zeker weer terug. Groet Gerrit en Mila.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ruime kamer en goed ontbijt

Fam. de Klein
5-3-2017

Enkele jaren geleden waren we hier ook al, toen hadden we wat op- en aanmerkingen. Het hotel is sindsdien verbeterd. We hadden een mooie ruime kamer voor 4 personen (voormalig appartement dus aparte slaapkamers en ruime woonkamer). Het ontbijt was ook prima, met ter plekke gebakken pannenkoekjes, omeletjes e.d. naast het reguliere aanbod. Toegevoegde waarde is zeker het zwembad, deze is wel aan een opfrisbeurt toe, oogt erg gedateerd. Verder een tafeltennistafel en een bowling dus van alles te doen. De kinderen vonden het heerlijk. 's Avonds in het restaurant lekker gegeten (dat zou bij aankomst wat meer gepromoot mogen worden dat wordt niet als mogelijkheid aangegeven). Kindermenu aanwezig (staat niet op de website of op de kaart bij de ingang).

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2017

Gaat.

@
15-9-2016

Prima verblijf gehad, maar dat komt vooral door het leuke dorpje Lemmer. Alleen overnacht in het hotel, geen vier sterren waard.

Kamer ontzettend warm,en donker een slaapkamer Zonder Raam en op de andere kon het raam niet open keek uit op de gang!

Heel gehorig

Geen föhn, geen tv op slaapkamer, in de douche cabine geen planchet/bakje waar je je zeep op kon leggen.

Gereisd Met partner in september 2016

Mooi hotel

Linda
13-6-2016

Mooi hotel, zeer ruime familiekamers! Bubbelbad, koelkast, loungebank op de kamer, alles oogde modern en schoon. Mooie ligging aan haventje. Leuke bar beneden met pooltafel en bowlingbaan in aangrenzend gebouw. Prima zwembad voor de kids met zeer ruime openingstijden. Zowiezo konden de kids in dit hotel heerlijk hun gang gaan! Het enige wat ik echt niet prettig vond, was die man in pak (baas?), die de hele dag door met argus ogen alles in de gaten hield. Maar buiten dat, een echte aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Iselmar in Lemmer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Iselmar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.